Jump to content
stefanie

wat kan wachten toch lang duren

Recommended Posts

wat kan wachten toch lang duren...

na onze laatste mislukte tp van verse emmykes(wel ingenesteld maar zvm)zijn we nu aan het wachten op die duivels

normaal gezien heb ik een mooie cyclus van 28 dagen maar nu al een  5tal dagen "overtijd'

de vorige keer was ik ook een week te laat met mijn regels na een tp dus wachten,wachte,wachten vooraleer we een tp van ons cryoke kunnen plannen....

afwachtende groetjes stefanie

ja balen is dat he! Herken het hoor...als het dan toch niet gelukt is, laat het dan maar komen, kun je weer bezig met de volgende ronde. Ik was ook altijd precies op tijd, maar na de TP's vaak niet...ellendig, want ik bl;eef dan ook hoop houden, terwijl de test dan negatief was. Hoop voor je dat het gauw komt en je weer kan gaan plannen voor de volgende ronde! Succes

dinsdag dus naar het zh geweest voor de eerste echo

voor een tp van ons cryoke die zou doorgaan in een natuurlijke cyclus

vandaag dag 14 in mijn cyclus,arts twijfelde bij de echo ofdat mijn ei nog niet gesprongen was of wel,baarmoederslijmvlies was mooi dik

dus maar bloed genomen om te kijken hoever ik sta

daarnet tel gekregen dat alle waarden mooi hoog stonden voor een tp en dat de eisprong nog niet geweest was

en dat we die het best zouden uitlokken met pregnyl 5000

ik zou deze vanavond moeten spuiten en zou dan pas een tp krijgen op 18 april...cryoke was 5dagen oud toen ze het ingevroren hebben

dus hier nog een weekje in spanning zitten

pffftt dat komt weer niet goed he

na dinsdag op echo geweest te hebben moest ik s avonds een spuit zetten met pregnyl maar ik had van het ziekenhuis geen voorschrift meegekregen omdat de dokter die de echo gemaakt had dacht dat mijn eisprong al geweest was,uit de bloedresultaten bleek van niet  maar onze apotheek had geen voorradig dus ja dat betekende dus gewoon wat meer op echo gaan.ik had het ziekenhuis dus dinsdagavond nog een mailtje gezonden maar geen reactie tot de donderdagmorgen,de dokter vroeg of ik nog eens kon langskomen voor een echo,ok rond 11u was ik daar ik had een andere dokter die de echo maakte en wat zag ze,een mooie eicel van 20mm groot,mooi van structuur en geen dof zicht het baarmoederslijmvlies was ook dik genoeg en mooi opgebouwd in 3 lagen dus kon ik dezelfde avond alsnog een spuit pregnyl zetten als de bloedwaarden goed waren.dus terug bij de apotheek,geen pregnyl voorradig ook bij de leveranciers loopt de wachttijd op tot min 11DAGEN,na 7 apotheken opgebeld te hebben heb ik dan toch nog een spuit gevonden,ondertss was het bloedresultaat binnen en alles was ok dus de tp zou kunnen doorgaan op vrijdag 20 april,nu maar duimen dat ons ijsprins/sesje het overleefd.

groetjes stefanie

Pfff wat een gestress om aan die pregnyl te komen!!

Nog zes dagen spanning..duim voor je!

Jee, Stephanie, wat een gedoe allemaal zeg. Maar gelukkig uiteindelijk toch nog ergens pregnyl kunnen vinden.

Nu maar hopen dat het lange wachten en stressen niet voor niks is geweest...

Oehh Stefanie, wat zenuwslopend allemaal om aan die pregnyl te komen zeg!! En nu nog spannender en afwachten of alles goed gaat!! Ik duim voor je!!

pfoe!!! Wat een gedoe om aan die pregniel te komen zeg!!! Ook raar, want en apotheek moet toch weten dat een poging ook afhankelijk is van hoe je cyclus loopt en met toch vaker voorkomen dat mensen pregnyl nodig hadden???

Niet echt klantvriendelijk van ze!!!

Nu maar hopen op een mooie uitkomst!!

liefs Lief

voor ons is het weer afgelopen,

ons cryoke heeft het niet overleefd...

wat nu,we staan na 2jaar,2 cryo pogingen en 2 verse pogingen nog altijd evenver,nergens dus

moet ik nu echt mijn verdere kinderwens opsluiten in mijn hart met een groot slot erop?

tijd brengt raad zeker

grtjs stefanie

Hoi Stefanie,

Jèètje wat erg van je cryo'tje....

Kun je nog èèn verse poging doen ?

IK hoop het voor je.

Heel veel sterkte ......

Raffie

Hey Stefanie, wat een onzettend vervelend nieuws zeg.. En idd wat Raffie al vraagt. Mag je nog meer pogingen doen, of hie nu verder?

sterkte...

grtjs paticia

dat is verdrietig....je laadt je zo op en je maakt je hele lichaam klaar en dan krijg je dat verdrietige telefoontje... :'( dan sta je weer met lege handen en een gebroken hart...

een hele dikke knuffel en ik hoop dat jullie wens toch nog mag uitkomen!

mercikes voor de lieve woorden :love2:

@raffie,ik ben van belgie en hier krijg je in totaal 6 pogingen vergoed ongeacht het aantal kindjes dat je wil

ik dacht dat bij jullie in nederland het 3 per kind was niet of is dit al anders?

dus we hebben jammer genoeg al 4 pogingen zelf betaald,dus ja....

mss nog 1 keer....

groetjes

Toch maar even vragen.. een cryo is toch een ontdooid bevrucht eitje of heb ik het nu fout?? Hoor het graag!!

Groetjes Patricia