Jump to content
Sign in to follow this  
paperclipje

mck leidendorp

Recommended Posts

de iui pogingen heb ik gevolgd in het medich centrum kinderwens in leidendorp.

Dit heb ik echt als prettig ervaren.

Nu ga ik daar starten met ivf heeft iemand daar ervaring mee?

Toch een heel ander soort traject....

Hoi paperclipje,

wat jammer datt de iuipogingen niet tot n zwangerschap hebben geleid...

wij hebben 2 ivfpogingen gedaan in t mck dus wel enige ervaring daar opgedaan. We zijn er uiteindelijk niet zwanger van gewaorden, onze laatste poging deden we na veel positieve ervaringen hier op de site te hebben gelezen in dusselsorf bij dr scholtes, daar was t wel raak en ben ik nu 25 weken zwanger!

ik vond de mensen in t mck altijd behulpzaam en vriendelijk, er waren nauwelijks wachttijden en t gebouw heeft n fijne uitstraling.

onze arts vonden we minder qua communicatie maar we besloten dat ze misschien wel heel goed was in haar werk. Ons viel t tegen dat we elke poging dezelfde weg moesten bewandelen en dat er voor t mislukken ' gewoon pech'  als redeen werd opgegeven. Wij hebben ook met overstimulatie te maken gehad maar t ptotocol werd nauwelijks aangepast. Wij waren erg teleurgesteld over de cryo's die bijna nooit goed uit t ontdooiproces kwamen maar ook dat was ' gewoon pech'.

We hebben na een jaar en 2 pogingen een gesprek aangevraagd om te bespreken hoe we de laatste poging zouden kunnen aanpakken maar er werden geen wijzigeningen gedaan op ons verzoek. T was pech en er werd ook door de arts gezged dat 3 pogingen niet t einde betekende maar dat je zelf verder kon gaan.....dat gaf ons geen goed gevoel. We wilden graag second opinion en naar t buitenland omfat ze daar andere technieken toepassen waar ze in nl nog alleen pilots mee doen zoals assisted hatching en de embryoscoop.

Ook de pucntie onder verdoving heb ik als iets zeer positiefs ervaren in dd want daardoor had ik veel minder pijn en was ik volgens mij beter in staat de bevruchting te ontvangen.

als je nog vragen hebt beantwoord ik ze graag, t is fijn om elkaar via deze weg goed te informeren.

het is natuurlijk maar 1 ervaring en als we er zwanger waren geworden was t zeker n positieve, wat ons tegenviel was t niet meedenekn vannde arts in t eventuele onderzoeken van t falen of t aanpassen van t proces maar misschien is dat in nl niet gebruikeloijk. De arts in dd heeft veel info uit ons mckdossier gehaald en dit gebruikt voor onze poging daar.

succes!

liefs sofie

Hoi paperclipje, hoe gaat t nu? Heb je nog wat aan mijn bericht gehad? Zijn jullie al gestart?