Jump to content
Sign in to follow this  
evelinebenny

verdrietig

Recommended Posts

ik wil eventjes van mij af schrijven wij zijn al ons 4de ronden voor bij en nog steeds niet zwanger ene kant is het voor mij kei zwaar en barst ik uit tranen dat mijn vriend me vat neemt en zeg dat alles goed kom mijn zus kijk dan ook voor te zeggen wat krijg zei wat mij nog zwaarder is mijn zus is zwanger van haar 2 ik zou er meter van worden dat had ze al gezegt  vandaag toch is het mij zwaar ik probeer al tijdje voor een kindje nog steeds niks nu ben ik aan afvallen en hopen dat binnen kort toch een wonder vast mag houden en dat ik eindelijk mama word

sorry voor mijn verhaal heb het hier best moeilijk mee de meesten zeggen dat ik mij aan stel maar steun geven ze mij niet ik krijg alleen steun van mijn vriend en mijn zus en oma en mijn echte papa die mij ook in de steek heeft gelaten 18 jaar niet om gekeken naar mij nu met zijn nieuwe vriendin maar toch ik ga ook niet veel meer sins ik 20 ben hij sms mij wel dat hij mij mist ene kant denk ik moet ik het geloven ene kant komen te tranen ook weer naar onder ik kan best steun gebuiken

Hey meissie,

Moed houden hoor, bij de pakken neer zitten is nog niemand beter van geworden.

En natuurlijk gewoon van je af schrijven, dit lucht vaak al een heel eind op.

Hoop voor je dat de 5e poging raak is. Ga in elk geval hard voor je duimen.

Heel veel succes en sterkte met alles,

Liefs,

Ro

ro bedank voor je bericht ja blijft moeilijk voor al nu mijn zus mij bij haar zwangerschap zil betrekken ik heb ook wel gezegt dat pijnelijk is nu ene kant ben ik bang dat ik haar gekwetst heb elke avond barst ik uit in tranen  :'(

Hey Eveline,

Laat je gevoelens lekker naar boven komen. Niet opkroppen, kom je niet verder mee. Zo kom je juist verder van de mensen om je heen te staan. Ze zullen je steeds minder goed begrijpen. Spreek je gevoelens uit. Als ze het niet begrijpen is dat hun probleem! Je stelt je niet aan hoor, dit ijn jouw gevoelens.

En natuurlijk kun je hier alles zeggen wat je kwijt wilt. Zeker geen sorry zeggen omdat je hier je verhaal kwijt wilt, daarvoor zijn we hier. We moeten elkaar steunen in dit soort situaties. Het schijnt heel moeilijk te zijn om je in te leven in iemand die in de MMM zit... Het is jammer, maar waar. Dat zullen velen hier op het forum kunnen beamen, helaas...

Kop op meid, heerlijk dat je meter mag worden van je neefje/nichtje! Geniet ook daarvan! Natuurlijk wil je graag moeder worden, maar tante worden is ook heel bijzonder. Mijn zusje is net bevallen en wauw wat een heerlijk gevoel! Tuurlijk ook pijn, maar als je zo'n kleine mup vast hebt kun je dat even vergeten. Probeer te blijven genieten van de dingen om je heen, ik weet het dat is niet altijd even makkelijk...

Liefs Hanneke

hanneke bedank voor je bericht ja ik probeer er samen van te genieten ik kom de da goed door maar als ik in bed lig rollen te tranen over mijn wangen ja ben ene kant super blij mijn echte papa heeft mij ook al laten vallen terug en ken hem nog meer 2jaar had zo gehoop op zijn steun  :'( :'( :'( :'( :'(

@Hanneke, wauw wat superknap van je dat je zo blij bent voor je zus. Ik zie er nu al tegen op als mijn 3vriendinnen bevallen en de vraag komt of ik het wil vasthouden. (op dit moment egt totaal geen behoefte aan, kraamvisite sowiesi niet)

@ Eveline, praat met je zus, zeg wat je voelt en maak haar duidelijk waarom je graag wel of niet zoveel betrokken wil zijn met haar zwangerschap. Ze bedoelt het echt wel heel goed en lief, maar ik snap jou kant ook als het je op dit moment even teveel is. Zeg het haar en als je over twee maanden wel mee wil shoppen of naar de vk, geef dit dan ook aan bij haar.