Jump to content

Kim stelt zich voor, 1e ICSI behandeling gestart

Recommended Posts

Hi Merel,

Ahhh spannend, al de 21ste! Wij gaan dat weekend ook weg, dus dat is wel lekker!

Ik voel me goed en hoop dat het goed gaat komen.  :D

Vies hè die balletjes? Moet jij er ook 3x2 inbrengen op een dag?

Duimen maar!

Gr. Kim

Ook lekker een weekend weg, heerlijk hoor. Zo'n eerste keer hakt er best in met alles wat op je af komt. Kunnen we even verwerken dan.

Ja inderdaad 3x 2 bolletjes. Vind het ook maar vies. Heb hierdoor ook weinig zin in intimiteit zeg maar, hahaha. Maar goed, het aftellen is begonnen.  :D  Ik hoop dat het goed komt, maar ik kan er werkelijk niets van zeggen. Je leest van alles, veel verschillende verhalen en de uitkomsten ook weer. Normaal zou de 21e ook weer de tijd zijn van de maandelijkse periode, hopelijk blijft deze uit. Fingers crossed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groeten, Merel

• 1 month later...

Hoi kim, ik had ook wat overstimulatie en het is aan te raden om je echt even rustig te houden (fysiek). Ik was de dag na de punctie weer direct gaan werken (ben net als jij ook een carrière tijgertje) maar ik kon in de avond niet meer op mijn benen staan! Mijn buik leek wel een ballon! Dus rustig aan en succes bij terugplaatsing straks.

Groetjes

Dragonfly