Jump to content
lindamvjulian

klachten na miskraam?

Recommended Posts

Vorige week dinsdag hebben we de miskraam opgewekt dmv medicatie. Na een paar uur kwam het op gang en ben ik flink wat bloed en stolsels verloren. Ik heb het idee dat ik ook 'alles wel ben verloren'. Het bloedden is bijna afgelopen dus het verloopt heel normaal naar mijn idee.

Toch heb ik sinds een dag of 3 pijnlijke plekken in mijn buik. Als je er tegen aan komt voelt het als een blauwe plek. Vlak boven mijn navel zit een pijnlijk knobbeltje. En rechts thv mijn eierstok doet het pijn met bukken of rekken net alsof er iets in de knel komt. Herkent iemand dit?

Maandag moet ik voor de nacontrole komen en dan zal ik het zeker vragen maar tot die tijd vraag ik het me af wat het kan zijn.

O NEE dit meen je niet.

Zo mooi als het leek te gaan zo slecht was het nieuws bij de eerste echo?

Wat kan ik het verdriet voelen zeg, verdorie!!

'k maakte in 2006 hetzelfde mee na 9 weken bleek het een missed abortion en wat had ik me verheugd op leuk nieuws naar mijn ouders toe. In plaats daarvan zat ik tijdens mijn verjaardag die ik dus maar niet vierde met die afdrijfmedicatie. Deze werkte ook nog eens niet in een keer dus werd besloten het nog een keer te doen om uiteindelijk toch een curretage te moeten ondergaan.

Dit ROTgevoel kan ik zo weer oproepen.

Ik hoop echt voor je dat alles weg is gegaan vanzelf want je hebt er al genoeg voor geleden!!!

Ik duim voor een schoon beeld bij je controle!!

Dikke knuffel!1