Jump to content
Raffie

Veel aangekomen tijdens zwangerschap ?

Recommended Posts

Vandaag weer mijn weegmoment gehad, na de vorige afspraak bij de vk (2 weken geleden) ben ik slechts 200 gram aangekomen. Zit nu (36 wk zwanger) dus op ietsie meer dan 9 kilo erbij.

Kreeg wel complimenten over mijn buik, mooi buikje. Mijn buik is echter groter nu als aan het eind van de zwangerschap van mijn zoon destijds. Hierdoor ben ik eerder moe, kan minder goed bukken enz. Ach, dan laat ik het huishouden maar even voor wat het is.

Groetjes en tot horens maar weer.

Ro

Zo dames, jullie gaan keurig met de kilo's!

Tja en die grote buik..een tweede keer springt alles meteen weer in model. Bij mijn 2e zwangerschap kwam ik de helft minder aan, maar met 33 weken vroeg iedereen al aan me of ik niet ieder moment kon bevallen. En bedankt!

Leuk he, als je complimenten krijgt over je mooie buik! Je hebt zelf niet zoveel invloed op hoe je draagt en hoe ie eruit ziet, maar toch is het prettig om te horen.

He meiden....zijn jullie ook al aangekomen tijdens de pogingen? Ik heb 3 ivf/icsi pogingen in ruim 1jaar gehad met 6 terugplaatsingen en in die tijd ben ik al 10kg zwaarder geworden....ik ben ook veel minder gaan sporten en fietsen dan ik deed omdat ik er vaak te moe voor was of me echt niet goed voelde door t prikken of door de teleurstellingen......

nu ik inmiddels van de laatste tp 35 weken zwanger ben, hoeraaaaaa, ben ik nog eens 13 kg aangekomen! Normaal zegt de verloskundige maar in zeg maar 2 jaar is t wel iets van 23kg, bizar hoor! Ik ben benieuwd wat ik er straks nog af krijg. Ik moet t meer hebben van veel bewegen/sporten dan dat ik minder ga eten want dat vind ik echt super moeilijk!

liefs

Raffie....volgens mij ben je inmiddels bevallen?!? Hoop dat alles goed is gegaan!

Sofie, ik ben wel iets aangekomen tijdens de pogingen. Of dat nu door medicijnen kwam of doordat ik de dertig was gepasseerd..ik weet het niet. Na beide zwangerschappen was ik lichter dan ervoor, maar je lijf verandert door een zwangerschap. Ook al val je weer precies af wat je bent aangekomen, het wordt niet meer wat het was. En dat hoeft niet verkeerd te zijn hoor, je hebt een kind gedragen, dat is nogal wat, dus mag je best wat van zien. Maar niet teveel he :)

Ik ben nog maar 8 weken zwanger en ik ben nu al ruim aangekomen, ik weet zijn mijn samen maar toch pffff. Staat me nog wat te wachten. Heb meer trek hihi, eet dus niet bewust voor 2 ofzo. :-)

Zal nog even een update geven, ben nu ruim 38 weken zwanger en bijna 10 kilo aangekomen, valt mee al zeg ik het zelf.

Vind het ook niet erg dat er niet meer kg bijkomen, tja wat er niet aankomt, hoeft er per slot van rekening ook niet af. :)

Ik heb er ter zijner tijd wel flink van gegeten trouwens.

Groetjes,

Ro