Jump to content
Kristel

Help, we hebben nog geen naam

Recommended Posts

Morgen ben ik 36 weken zwanger, maar we komen er niet uit qua naam. We kunnen gewoon geen naam bedenken die we alle twee leuk vinden en ook leuk bij Lucas en Sara past. Wie heeft er ideeen?

Hoi Kristel,

Oei, dat is lastig als je daar nog niet uit bent. Ik weet even niet meer of jullie een jongen/meisje/verassing vewachten, maar voor een meisje vind ik zelf Anna of Hanna altijd wel heel mooi. Past ook wel bij Sara...

Voor een jongen vind ik Thomas of Matthias altijd wel mooi. Maar misschien lijkt dat teveel op Lucas?

Het is inderdaad wel moeilijk om een bijpassende maar wel originele naam te bedenken....

Ben benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan worden.

Succes met namen bedenken.

Groetjes,

Sannie

t is soms lastig he die namen,maar als het een troost mag zijn wij hebben pas op de bevallingstafel besloten hoe ons zoontje zou noemen dus ja

we hadden wel 2 voorkeuren maar we wisten nog niet welke :-[

grtjs

He Stefanie,

Dan heb je wel de naam gegeven die blijkbaar het beste bij jullie kindje past toch? Wel lastig als je het op zo'n moment dan nog niet helemaal met elkaar eens bent....

Wij hadden onze naam al 7 jaar geleden bedacht, maar het moet wel bij je kindje passen natuurlijk! Toen hij geboren was, wisten we het zeker, het is een Tygo hahahhaah Heben jullie al wel wat namen die jullie allebei wel iets vinden?

In andere landen krijgen kindjes pas hun naam na een paar weken/maanden...zodat de ouders eerst kunnen kijken wat bij hem/haar past, vind  ik ook wel wat hebben (wel lastig met aangeven.. ::))

Bij Lucas en Sara waren we er ook zo uit, maar nu is het toch wel een stuk moeilijker. Maar het lijkt nu de goede kant op te gaan. Tot nu toe was het elke keer het zelfde, had ik een naam bedacht vond mijn man die niet leuk, en had mijn man een naam bedacht, vond ik die niet leuk. Maar nu heb ik een paar namen bedacht (jongen en meisjesnaam) die na een paar dagen nog steeds niet zijn afgekeurd door mijn man. Dus wie weet komt het ook bij ons nog goed met de naam voor de baby...

ach en anders is "baby" toch ook een goede naam  :P

Als we aan onze dochter vragen hoe de baby heet zegt ook steeds baby, dus misschien moeten we dat maar doen...

Haha, mijn schoonzusje heeft zo'n 9 maand geleden een jongentje gekregen en hun meid van bijna 3 noemt het arme kind nog steeds baby... ::). Haha, misschien inderdaad toch geen slecht idee....

Hoi Kristel,

Om het wat moeilijker te maken  ;)wellicht hier nog wat leuke opties: voor een meisje Myrthe of voor een jongen Jonas of Pepijn.

Succes met je keuze.

We zullen het wellicht snel horen!

Groetjes,

Ro

dat drama hadden we hier ook...jesse en sem waren we snel uit...en een meisjesnaam ook dat was jaimy,

maar word weer een jongen maar eindelijk hebben we er een gevonden!  (ik heb een beetje doorgedramd haha en  nu vind hij de naam ook wel leuk  8) )

En??! Zijn jullie er inmiddels uit?

ik vind Nilse voor n meisje erg mooi, mijn neefje heet Nils dus kiezen we t maar niet, beetje verwarrend....

Sofie, op de eerste plaats ben ik blij te zien dat ik niet de enige ben met slaapproblemen..

Maar we zijn er eigenlijk wel uit qua naam, sowieso voor wat betreft de meisjesnaam. Voor de jongensnaam zijn we er eigenlijk ook uit, maar ik begin de laatste dagen weer te twijfelen. In eerste instantie hadden we een andere jongensnaam, waar mijn man dus over begon te twijfelen, maar die vind ik eigenlijk toch wel heel leuk. Dus ik wilde proberen om mijn man over te halen, of hij die naam niet alsnog heel leuk zou kunnen gaan vinden, maar nu heb ik die naam de laatste tijd al een paar keer gehoord, en dat vind ik dan dus wel weer jammer. Dus ik ben nog aan het nadenken of ik niet een nog leukere jongensnaam kan vinden...

Ik zeg Chloe (voor een jongen hadden wij trouwens ook Lucas bedacht en mijn man vindt Sarah een heel mooie naam en die heb je dus ook al  ;)) Of net als wij Carmen. Maakt het eigenlijk uit met welke letter het begint?

meisje: Chloe, Lois, Djenna, Evi, Carmen, Mare, Milou, Anissa, Jada (zin al mijn nichtjes hahaham.u.v. Chloe en Lois)

Jongen: Nathan, Daniel, Micha, Mitchell. Roderick, Julian, Diederik, Justus, Olivier, Levi

En zijn jullie er al uit. Zit een van mijn namen er tussen?

Het is nu toch definitief de eerdere jongensnaam geworden. Ik was er nog niet over begonnen maar mijn man begon er zelf 2 dagen geleden over. Of ik nog wel zo zeker was van de namen. Gelukkig zaten we nu dus wel op 1 lijn, en hebben we definitief een jongens- en meisjesnaam die we alle twee helemaal leuk vinden.

Oh ja, en onze dochter had ook een naam bedacht, snoepje... 't is maar goed dat we het niet aan haar over hebben gelaten.

Als je aan haar vraagt hoe de baby heet zegt ze Snoepje. En hoewel ik ontzettend van snoepjes hou, vind ik het toch niet zo'n geweldige naam voor de baby...

MvC, nog even geduld en je hoort wat we hebben bedacht.

hihi, Snoepje is wel een originele naam... Maar, misschien meer een naam voor een konijn of cavia...