Jump to content

Wachtbankje April/Mei 2012

Guest Monique_Robert

Recommended Posts

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Monique_Robert

Hoi lieve mensen...

Bedankt voor jullie lieve woorden....

Ik sluit nu deze rubriek-wachtbankje.... hopelijk in de toekomst dat we hier terug mogen komen en wachten op het bankje. Ik typ verder onder de rubriek: UMCG, omdat we ons daar toch meest thuisvoelen en ook meeste reakties krijgen. Ik typ daar straks nog wel even wat meer info omtrend onze mislukte poging.

veel liefs Robert en Monique

• 2 weeks later...

He monique en robert....sterkte met t verwerken van de teleurstelling....ik hoop dat jullie t verdriet samen kunnen delen en de moed vinden om weer verder te gaan.

Marjolein heel veel succes! Ik hoop dat je de wachtweken goed doorkomt en mooie streepjes te zien krijgt!

Hè Marjolein,

Inmiddels de tp gehad, mooi zo.

Nu op het wachtbankje iid.....

Heel veel succes !

Je mag 2 juni testen lees ik, ik zal het in de gaten proberen te houden.....

Ik hoop dat de 2 week een beetje mogen omvliegen voor jullie !

Groetjes Raffie

Hi allen,

Ook ik zit in de ww, 24 mei mogen we testen.

Ik vind het nu wel spannend, want ben nog niet ongesteld, maar voel wel al 5 dagen afentoe krampjes. Het lijkt op menstruatie pijn, maar is maar heel kort. Nu zei een collega weer dat het innestelingskrampen kunnen zijn? Oh, mijn hoofd spoelt over met zal het wel of zal het niet?

Herkent iemand dit? Vind het vreselijk dat ik niet kan thuisbrengen wat mijn lichaam doet  >:(

Iedereen succes de komende weken!

Liefs Kim

Helaas voor ons geen positieve test. Mocht vandaag testen, maar gisteren al gedaan, omdat ik rare, stekende krampjes had. (nog nooit gehad op deze manier??) Ik kon het uiteindelijk niet afwachten en wilde zekerheid, dus 's middags test gedaan, maar negatief.

Best verdrietig, staan weer met beide benen op de grond. Twee weken wachten en onzeker zijn is ook niet niks.

Vandaag nog eigenlijk die Utrogestan nemen. Ben nu alleen maar bang dat dit de boel enorm aan het tegenhouden is. Maar niets is meer als geweest was, daar je hormoon huishouding erg in de war geschopt is......dus kan je niet meer op aan van wat voorheen "normaal" was.

Kim....we duimen verder voor jullie, nog heel even. Ik ken jouw gevoel ook erg. Ik voelde soms ook licht iets in de verte, maar later weer helemaal niets tot gisteren.

Marjolein....ook voor jou duimen we ons gek!!!  ;D

En er volgen er meer als ik het goed heb..weet alleen even niet meer uit mn hoofd wie!!

Ik hoop dat wij snel door mogen voor de vakanties met ons cryootje. Eerst mn menstruatie maar afwachten.... ::)

Liefs, Merel

Het Merel , wat balen dat het niet gelukt is. Gaat het met jullie? Als je de verhalen hier leest gaat het toch ook echt heel vaak mis.. Moet je eerst je menstruatie afwachten voordat je de volgende datum krijgt? sterkte

@ Kim, hoe gaat het met je? Nog steeds last van menstruatiekrampjes?

Groetjes Patricia

Merel,

He bah, als het niet goed is.....

Ik heb nog een beetje syille hoop voor je........

Maar je voelt zelf vaak al wel aan hoe het zit.....

Heel erg jammer..........

Kim ;

Jullie mogen bijna testen.....

Ook erg spannend !!!!

Heel veel succes nog ff met wachten de laatste 3 dagen.....

Raffie

@Dames, altijd doorgaan met de bolletjes afmaken, je weet nooit of het niet toch gelukt is, Ik had pas 2 weken na terugplaatsing een positieve test en was toen zwanger van onze tweeling.

Niet om valse moed te geven, maar om aan te geven, dat je heel zeker moet zijn dat het niet gelukt is eer je met alle medicatie stopt.

Liefs Lief

Hey Merel,

kan me voorstellen dat dat flink balen is die negatieve test ik hoop voor je dat jullie

snel door mogen met jullie cryo,jullie hebben iig nog iets.

Hoi Kim wat spannend zeg dat je de 24e mag testen ben benieuwt,ik herken dat gevoel wel

van dat je niet weet wat je lichaam doet ik voel ook af en toe wel is wat krampjes/steekjes net of ik

ongi moet worden en dan denk ik weer zal het goed gaan of zal het niet goed gaan.

gr Marjolein

Hi allen,

Wij konden niet wachten op morgen en hebben vandaag getest. ZWANGER!

Te bizar! Alle weken gingen van een leien dakje dus dit moest wel fout gaan voor mijn gevoel.

Maar gelukkig gaat het top! Helemaal gelukkig! 12 juni eerste echo!

Iedereen die nog zit te wachten op dat bankje: succes!

Liefs Kim

Hoi Kim,

Dat is supergoed nieuws. Van harte gefeliciteerd !!!

Op naar die echo, geniet er van, want je hebt ook al een hele tijd mogen wachten, zie ik.

Hopelijk is het besmettelijk en steek je meer mensen aan, zodat er meer goed nieuws mag volgen.

Groetjes,

Jolanda

Kim GEFELICITEERD hoor! Heel fijn en eindelijk weer positief nieuws hier. Kunnen we gebruiken voor meer hoop.  ;D

Ik zeg het eerlijk, ben jaloers maar meid het is je zeker niet minder gegund hoor, hihi.  ;)

Wij gaan hopelijk op voor een cryo, mogen gelijk door. Vlg week 1e controle vooraf.

Liefs en geniet ervan hoor.

Merel

Hoi Kim, Gefeliciteerd wat leuk om dit positieve nieuws te horen,  :D

geniet er van en ook als strak s de echo gemaakt wordt.

gr Marjolein

Ps wat duurt wachten toch lang zeg.  ::)

Guest tanja1969

hey Kim,

wat heerlijk een positieve test gefeliciteerd, hebben mijn duimen draaien goed geholpen hihih

op naar 12 juni met een mooi kloppend hartje.

en andere meiden volg Kim maar das de goede weg, succes!!!

liefs Tanja

Weer een wachwekenvrouwtje à la broedkipje. Afgelopen vrijdag terugplaatsing gehad in Zwolle. Na weken van decapeptyl en gonal zeg ik kom maar op beebje ;-. De teruggeplaatste embryo was al erg ver. Vind het zoooooo spannend. Ik mag pas 15 juni testen,maar vriendin van mij zei:ik teste al na  10 dgn en toen gaf de test ook een positieve uitslag. Voor haar was het de eerst icsi poging. Inmiddels een zoontje.... Bij mij is hè IVF ! Dagen aftellen :-)

Guest tanja1969

hey miems,

spannend voor je in de wachtweken, op naar positieve test

en ja je vriendin heeft gelijk, in principe kan je al op dag 10 na de tp een positieve test

in handen hebben. wij hebben zelf altijd op dag 10 na tp getest en 3x was die positief

maar ook de (verplichte) bloedtest in het ziekenhuis (op dag 12 na tp)

trouwens bij ons ziekenhuis was de eerste bloedtest op wd8 en daarin kunnen ze al

zien of je HCG gestegen is, maar helaas mogen ze dat nooit zeggen

mijn duimen draaien voor jullie!!

liefs Tanja

Hoi Miems wat mega spannend. ik mag een dagje na jullie test eindelijk weer starten met de deca en hopen dat het me nu eindelijk meezit, ik door kan spuiten en dan binnen de maand een terugplaatsing heb!! je testdata zal ik dus zeker kunnen onthouden!! spannend hoor, ik duim voor je!!

Groetjes Patricia

Lief van jullie Tanja en patricia .... Ik duim ook voor jou Patricia . Vandaag bij het Fertiliteitscentrum geweest wegens buikpijn in ik niet net helemaal vertrouw. Mss overstimulatie of infectie anders verhoogde pijn door giga rot punctie en lastige stokken die ik heb.  ;-) Veel ontstoken gehad in de binnenkant vorig jaar eileiders verwijderd.melange verhaal. Beste van hopen het is zo al spannend genoeg allemaal. Pffff hihi. Knuffel