Jump to content

nieuw hier en even voorstellen

Recommended Posts

Guest Monique_Robert

Hoi Merel,

Wat heerlijk om te lezen allemaal :) 1 TP en 1 Cryo :) super zeg. En nu maar duimen allemaal he :) jullie zitten nu dus op het wachtbankje, we hopen echt dat je over 14 dagen 2 dikke strepen op je test hebt :)

Heel veel succes, ook voor stef he :) want wij mannen hebben het ook nie makkelijk hoor hahahaha

groetjes Robert en Monique

Hey Merel,

Wat fijn dat er nog een "reserve" embryo is in de vriezer! En nu nog 1,5 week op het wachtbankje, spannend hè.

Wij horen morgen hoeveel embryo's er zijn en dan is vrijdag de tp. Omdat ik inderdaad op het randje van overstimulatie zat, heb ik mij de rest van de week maak afgemeld om bedrust te houden.

Ik hoop op goed bericht voor jullie eind volgende week!

Gr. Kim

Valt mee met die wc gang hoor. Ik ben net op weg en ik begrijp dat die Utrogestan ook mede menstruatie tegenhoudt.

Maaaaaaaarrrrrrrrrrr...............deze 2 weken schieten niet op zeg!

Vanmorgen weer voor het eerst gewerkt, is ook wel fijn voor de afleiding en het ging ook lichamelijk goed. Geen last meer van mn klapperende eierstokken, hahaha.  ;D

Kim ik hoop op goed nieuws voor jou morgen en op naar de TP vrijdag hoor.

Patricia de infoavond schiet ook op nu. Ik hoop dat je echt mag starten hoor. Wat een verschil in ziekenhuizen zeg als ik zo eens lees.

Bedankt voor de lieve berichtjes iedereen. De emoties gaan op en neer. Vandaag hoor je dat een vriend van ons vader wordt, jeetje januari gestopt met de pil, zij zat nog veel in het buitenland, dus met 1x toen hij daar was RAAK! Wel vreemd dan even, terwijl je het iedereen gunt natuurlijk. Maar ook weer een bewijs (hij 40, zij 39) dat het nog best kan, hihi.

Ookal gun je ze van harte om zwanger te worden en als je al wat ouder bent ook zo snel mogelijk maar komt wel hard aan idd. Bij mij gaat dan toch altijd even vluchtig door mn hoofd. Jeetje zij wel en ik niet... Erg he!

Hè Merel,

Net als Patricia, heb ik dat toch ook nog wel een beetje....

Zij wel en wij niet.

Niet dat ik het hun niet gun, ik gung niemand wat wij allemaal hebben meegemaakt, maar toch.....

Het flitst iid wel ff door me heen altijd.

Nèt van de pil af, of ze hebben 1 a 2 x sex.....

Wel mooi voor ze.

Groetjes Raffie

ik herken dat ook wel dat gevoel van waarom zij wel en wij niet ik heb een collega die is

vorig jaar Oktober bevallen is nu alweer zwanger dat deed wel even pijn toen ik dat hoorde.

en haar man was er eerst nog niet blij mee ook.

gr Marjolein

Herkenbaar hoor! Ik gun het iedereen, maar kan het bij de mensen die spontaan zwanger raken nou niet gewoon een maand of zes duren?!? Moet dat nou meteen in 1x????

Maar ja, da's ook niet erg netjes gedacht van mij..:(