Jump to content
Maike

Hogere sferen :)

Recommended Posts

Sinds oktober 2007 zitten wij in de mmm, ik was toen net 18 en mijn partner 24. Tot nu toe zonder resultaat. Nou heb ik ooit eerder laten pendelen, is niet uitgekomen. Ook heb ik ooit eerder een reading per mail gehad. Dat was erg mooi maar wat ik er nou precies mee moet weet ik ook niet. Het staat zo beschreven dat het meerdere kanten op kan.

Zelf ben ik ooit een keer bij een medium geweest samen met mijn vriend. Het was toen voor hem, hij geloofde er niet in maar ze zei dingen die ze echt niet kon weten.. Toen we in de auto zaten vielen allemaal stukjes op zijn plek voor hem.

Nu ga ik dus zelf, maandag 7 mei. Ik moet iets persoonlijks meenemen en neem dus mijn puregon prikpen mee. Dat is echt iets van mij wat ik heel belangrijk vindt. Vindt het zo spannend!! Misschien dat zij mij wat meer inzicht kan geven ofzo? Na 4,5 jaar mmm ga je de gekste dingen proberen....

Ik kan het me heel goed voorstellen hoor dat je die kant optrekt. Ik ben helemaal niet van het zweverige maar ben een keer naar een medium geweest omdat ik werd mee gevraagt. Iedereen had een foto van iemand mee genomen en had vragen. Ik had niks. Ineens begon het medium tegen mij dat er enorme blokkade om mij zit en dat ik vol met stress uit het verleden zit wat niet is verwerkt ( klopt heb bepaald geen mooie jeugd gehad). Bij een ander slaat stress op de zenuwen of spieren bv bij mij sloeg het op dat wat ik het liefste wens. Jeee dat raakte me wel hoor. Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen.

Het zusje van een oude schoolvriendin van me zit helemaal in het spirituele wereldje en wilde wel kaartje voor me leggen. De eerste kaart die ze trok was de kaart van vruchtbaarheid. De 2e was acceptatie. Ze zei dat als ik het zou accepteren het goed zou komen met de kinderwens. Heel bizar maar de allerlaatste tp deed ik puur ter afsluiting. We hadden ons er al bij neergelegd  dat het niet meer ging gebeuren en toen bleek ik toch zwanger. Helaas liep het niet zo af als we hadden gehoopt maar toch blijf ik het zo bizar vinden. Ik ga haar binnen kort weer vragen of ze nog een keer wil komen.

Ik hoop voor je dat je 7 mei ook wat antwoorden op je vragen krijgt. En of het nu wel of niet echt is het gaat er om hoe jij je bij die informatie voelt.

Tja, veel mensen zullen het gek vinden, ik persoonlijk niet.

Om nou te geloven dat er niets tussen hemel en aarde is, vind ik zelf een beetje naief!

al van kleins af aan ben ik spiritueel bezig, met de paplepel ingegoten gekregen van mijn moeders kant.

dus geloven doe ik zeker, maar tis wel oppassen naar wie je gaat en wat je er mee doet. Er zijn veel "nepperts" op de markt, ze kosten veel geld en "brengen" je uiteindlijk niets! Nadta ons zoontje is geboren en we veel ellende hadden (en nog een beetje hebben) met slapen ben ik ook weer in contact gekomen met een "babyfluisteraar". Dat is ze niet specifiek, maar zo noemen we haar hahaha. Zij is hier thuis geweest en heeft alles gecontroleerd, gezuiverd en adviezen gegeven en het werkt voor ons heel goed. nu hebben we 1x per 4 tot 6 weken even telefonisch contact, als ik me niet lekker in mijn vel/huis voel, als de kleine weer erg onrustig wordt met slapen (meer dan 2x wakker per nachgt) en dan "kijkt" ze even wat er moet gebeuren. We hebben spiegels in huis liggen om aardstraling te blokkeren, maar die moeten af en toe verlegt worden. Door de telefoon verteld ze dan welke kant de spiegel op moet en hoeveel cm. Dan duurt het altijd nog 1 dag om even aan de nieuwe energie te wennen en de dag erna gaat het weer goed!

De meeste mensen die dit horen zie je denken: "koekoek...." ach...laat ze maar, tis ook moeilijk he iets geloven wat jeniet kan grijpen!

Ik ben erg benieuwd hoe je sessie gaat lopen en hoor er graag meer over! Uit het pendelen kwam trouwens bij ons altijd dat we 1 zoontje zouden krijgen en die ligt inmiddels na 7 jaar MMM heerlijk te slapen boven.

Linda, goh wat mooi zeg en ook heel speciaal dat diegene die info over je wist. En als het zusje van je schoolvriendin dan ook nog eens die kaartjes trekt ;-) Wat je zegt heel bizar... Helaas is het anders afgelopen maar hou hoop he!

Imarleen, ik geloof ook zeker dat er wat is. Dat komt doordat hier regelmatig 1 bepaalde lamp knippert. Ik was er altijd bang voor en werd dan boos. Toen ik met mijn vriend mee ging zei die vrouw dat ik niet boos moest zijn. Als ik het normaal zou vragen zouden ze ook wel ophouden. Toen het gebeurde heb ik het netjes gevraagd en sindsdien gebeurt het zelden, volgens haar was het mijn schoonvader. Ik weet zeker dat diegene goed is, ze vraagt geen achterlijke prijzen en ze sloeg alle spijkers op zijn kop bij mijn vriend. Ik heb altijd het sterke gevoel dat ik mijn schoonvader ken ook al is die overleden toen ik mijn vriend nog iet kende. Zij wist niet dat ik dat gevoel had en zei dat mijn schoonvader mijn engel is...

Wat mooi van je spiegels, als dat je helpt, waarom niet?

Gelukkig is het pendelen bij jou wel goed uitgekomen :)

Hoi Maike,

Tuurlijk is er meer tussen hemel en aarde dan we kunnen zien! Maar helaas zitten er veel charlatans tussen. Ik heb 1x in India mijn hand laten lezen. Moest van te voren wat gegevens opschrijven, ivm taalbarriere. Na een half uurtje was ik aan de beurt, eerste wat de goede man in gebrekkig engels zei was : you are 31..nou ik viel bijna van m'n stoel, dit moest wel een toppertje zijn, hoe kon ie dit anders weten?!? Nou je raadt het al, dat had ik voor 'm opgeschreven aan het begin van de sessie.. Verder had ie over het krijgen van kinderen de gedachte dat ik er twee zou krijgen. Ik vroeg, two? or maybe three? Hij vervolgde met 'what you want'. Nou..lekker..weggegooid geld dus!

In Nederland een keer meegevraagd naar een medium. Kwam bij een vriendin thuis. Zaten we daar met tien meiden. Nou wat een beunhaas was dat!! Heel goed in het lezen van lichaamstaal en inspelen op gezichtsuitdrukkingen, allemaal algemeenheden, maar ze kreeg wel een groot gedeelte van de meiden aan het huilen. Beunhaas is nog te netjes uitgedrukt.

Maar goed, dit zijn twee mindere ervaringen, maar ik geloof er heilig in dat er ook veel integere mediums zijn. Ben erg benieuwd naar je ervaring de 7e!

Suzy haha oh wat erg!!! Dat is zeker een mindere ervaring. Bij de vrouw waar ik ga hoef je geen gegevens te geven, ze weet alleen je voornaam. Foto's enzo moet je in een envelopje doen, ze wilt niet zien wat er op staat. Ze heeft veel dingen gezegd die je niet kan weten... Plus van mijn vriend zijn gezicht kan je niks aflezen. In dat soort dingen zit die altijd met 1 gezichts uitdrukking. Ik zal nog een voorbeeld geven: zijn vader had kanker. Mijn vriend ging elke schooldag in zijn pauze naar huis om zijn vader naar de toilet te helpen, boterhammetje te maken en drinken neer te zetten. Onderweg op de fiets at hij zijn eigen bammetjes. Dit heeft hij een tijdje gedaan. Op de laatste dagen van zijn vader kon hij niks goed doen. Zodra hij de deur klink aanraakte werd zijn vader al boos, ook was hij erg bot. Toen hij overleed is mijn vriend altijd met die vraag blijven zitten.. Toen we bij die vrouw waren hebben wij hier niks over gezegd en zij begon zelf met vertellen dat hij zo goed voor zijn vader heeft gezorgd. En dat zijn vader zei dat het niet de bedoeling was om zo bot te doen. Dit deed hij omdat hij dacht dat dit zijn dood makkelijker zou maken om te verwerken voor hem.. Nu zag hij in dat dat niet zo was. Om het goed te maken moest mijn vriend zijn droom volgen. Hij was op dat moment werkloos, zijn vader zou hem helpen volgens die vrouw. Warempel nog geen maand later uit onverwachtse hoek is zijn vrachtwagen rijbewijs betaald! Dat was zijn droom, hij ging vroeger ook altijd mee op de vrachtwagen met zijn vader :)

Een heel verhaal, maar daarom geloof ik haar wel! Haha..

Wat was het mooi  :love2: Ik moet echt zeggen dat ze niks over mij wist!!! Ze begon direct over pijn in mijn onderbuik, benen en rug. Ze vertelde mij dat ik geduld moet hebben. Er wacht een kindje op ons. Het zal niet lang duren. Ik denk hoe weet ze dat? Toen zei ze je bent nu al 5jr bezig maar zo lang gaat het niet duren.  Oeff dat was mooi  :love2:

Ook zei ze veel andere dingen dat mijn schoonmoeder jaloers is (dit klopt ook). Ze kan het nuet verkroppen dat haar zoon een relatie heeft met mij. Ze zei je geeft tegengas, dat vindt ze niet leuk, maar laat je niet gek maken. Mensen trekken van alle kanten aan je. Creeer tijd voor jezelf.

Het rare is, ze wist te benoemen dat ik 2,5 maand geleden een verandering heb gehad op mijn werk en dat ik goed mijn grenzen moet aangeven. Ook dit klopte. Ik ben 2,5 maand geleden van afdeling gewisseld en doe veel dingen die niet mijn taken zijn maar kan er niet tegen als het niet wordt gedaan.

Heb heel de reading opgenomen, fijn om terug te kunnen ,ezen. Hoop doet leven....  :love2:

oh wauw, ben ik wel even van onder de indruk!

Prettig om terug te kunnen luisteren, je vergeet anders al snel wat er gezegd is.

Gaaf zeg! Ik hoop dat je hier iets mee kunt of zelfs een beetje bent gerustgesteld..

De gedachte dat er ooit een zoontje bij ons zou komen, gaf me moed en kracht om door te gaan, al wet je het natuurlijk nooit....ik geloof er wel in!

Wauw wat mooi zeg! Hopenlijk kun je hier een hoop positieve kracht uit halen. Nu moet je toch eigenlijk wel geloven dat er meer is tussen hemel en aarde.

Ik heb het zusje van mijn oude schoolvriendin een berichtje gestuurd of ze nog een keer kaartje voor me wil leggen. Nu we niks meer vergoed krijgen twijfel ik heel erg of we niet toch nog een poging zelf moeten gaan betalen. We moeten sowieso nog een eindgesprek krijgen en dan weten we ook pas of het nog wel zin heeft. Maar ik ben gewoon wel benieuwd wat er nu uit het kaartje leggen komt.

tja...............je weet het niet he.

Ik weet wel toen wij volop in MMM zaten dat alles zo ongrijpbaar en onzeker is, wb de toekomst, dat je alles probeert om enige "houvast"te krijgen. En dan vraag je wel eens om advies, waar je jezelf nooit voor aan had gezien of zie je in alles een teken,of dat hoop je dan.............

Feit blijft dat er natuurlijk mensen zijn die hier hun voordeel mee doen met andermans verdriet.

Liefs Lief