Jump to content
erik j

Wij stoppen er mee!

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Na ruim 8 jaren ivf-site.nl hebben we besloten dat het mooi is geweest en dat we er mee gaan stoppen. De reden hiervoor is dat we er niet meer aan toekomen om de site regelmatig te updaten en omdat we al weer een poosje uit dit (ivf) traject zijn gegroeid. We hebben inmiddels 2 gezonde kinderen (7 en 5 jaar oud) en we vinden dat de verhalen over hun opgroeien niet meer thuis horen op deze site. In de afgelopen 8 jaar hebben we wel gemerkt hoe belangrijk een dergelijke site is voor mensen die met een vruchtbaarheidsbehandeling bezig zijn of gaan. Vandaar dat we hebben besloten om de site en het forum niet te laten stoppen maar over te dragen aan een nieuwe eigenaar. Een voorwaarde bij deze overdracht was voor mij dat in ieder geval het forum gewoon blijft doordraaien. Voor wat betreft de inhoud van de website wordt alleen onze persoonlijke content verwijderd en bepaalt die nieuwe eigenaar vervolgens de invulling van de site. Als alles gaat zoals gepland is de overdracht van de site op 28 mei a.s. maar zullen jullie hier waarschijnlijk niets van merken. Rest mij niets dan alle bezoekers van deze site heel veel sterkte en geluk te wensen voor de toekomst en voor hen die met een behandeling bezig gaan/zijn vooral ook heel veel sterkte. Een speciaal dankwoord voor Jannie, onze trouwe forum moderator die geheel op vrijwillige basis het forum in goede banen wist te leiden en altijd een oogje in het zeil hield. Jannie, je bent geweldig!!! Bedankt!

Groetjes

Erik, Simone, Nika en Sam

Guest Monique_Robert

Hoi admin,

we kennen jullie amper, maar toch willen we jullie hartelijk bedanken voor deze fantastische site :love2:

we zitten nog maar net in de mmm, maar deze site helpt daar wel degelijk een steentje bij. zonet hebben we vernomen dat we een mislukte poging hebben:( dus de verwerking daarvan wordt ook stukje verlicht door hier contacten te hebben met lotgenoten.

We wensen jullie een heel fijn en gezond gezinsleven

Bedankt voor alles

Liefs Robert en Monique

Hoi Admin, ook wij kennen jullie nog niet zo goed. Jammer dat je gaat stoppen, maar begrijpelijk. Ik hoop dat ik ook over 8jaar zal zeggen, jongens, mijn kindertjes zijn nu zo oud, zit niet meer in het traject. Ik stop met schrijven hier!! ;D

veel gezondheid toegewenst voor jullie in de toekomst

Groetjes Patricia

Hoi Erik en Simone,

Jammer dat jullie ermee gaan stoppen maar ik kan het begrijpen. Wil jullie toch enorm bedanken voor jullie inzet, persoonlijke verhalen en steun.

Erg fijn dat het forum blijft bestaan want ben ook erg blij dat ik de site heb gevonden.

Ik wens jullie veel geluk en gezondheid!

Guest tanja1969

hey Erik en simone,

heel begrijpelijk en toch wel een moeilijke beslissing om te stoppen

ik hoop dat de nieuwe eigenaar dit forum zo kan houden

hobbel hier al dik 4 jaar op het forum rond en ik heb er altijd heel veel aan gehad,

kon er troost vinden en oppeppers gehad zodat we er altijd weer tegenaan konden gaan.

ik wens jullie een heel fijn leven met jullie 2 kanjers en echt enorm bedankt voor die mooie jaren

hier op het forum

liefs Tanja

Hoi Erik en Simone,

Dat zal een dubbele beslissing zijn geweest om te stoppen! Maar wel heel begrijpelijk!

Ik denk dat jullie een plek hebben gecreeërd waar mensen die in de MMM zitten heel veel baat bij hebben.

Als ik naar mezelf kijk: ik vond het zoo fijn een plekje te hebben waar ik mijn verhaal kwijt kon, ervaringen kon lezen, advies kon vragen etc. Heel fijn dat het forum blijft bestaan!

Bedankt voor jullie enorme inzet en deze geweldige site!

Ik wil jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid wensen voor het hele gezin in de toekomst!

Groetjes Marleen

Hallo,

Bedankt voor deze site, want ik had en hoop er in de toekomst veel steun aan te hebben.

Ik vroeg me af aan wie jullie de site overdragen? Hebben jullie hier al iemand voor gevonden? Hoe gaat dat in zijn werk dan? Is dit op "vrijwillige basis"zo'n site, of zijn hier ook kosten aan verbonden?

Vroeg me af of het iets is wat bijv ik ook zou moeten kunnen, of moetje dan een enorm computerwonder zijn?

Zomaar een paar nieuwsschierige vraagjes......

Heel veel succes met alles en nogmaals bedankt, fijn dat jullie de site laten bestaan!!

Liefs Lief

Hallo Erik en Simone,

Was er even stil van toen ik jullie bericht las..Ik begrijp het wel..maar vind het wel jammer.

Ontzettend bedankt voor het creeeren van deze geweldige site en forum, jullie hebben ons meer geholpen dan je wellicht denkt!

Hoi Erik en Simone,

ik wil jullie bedanken voor deze fantastische site.

Ik heb er erg veel aan gehad ondanks dat onze IUI, IVF en ICSI behandelingen geen van allen het gewenste resultaat heeft gehad.

Wij hebben 1 heel groot wondertje mogen krijgen, Stef, die inmiddels 10 jaar is.

Naar aanleiding van jullie beslissing om te stoppen met de site, voor mij heel herkenbaar, heb ik ook besloten te stoppen met het moderating van deze site.

Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde. We hebben een kind en onze laatste ICSI is inmiddels zo'n 6 jaar geleden geweest.

Ik ben nu 40 jaar en we hebben onze kinderwens afgesloten. In ieder geval geen behandelingen meer en we genieten van onze heerlijke zoon.

Erik heeft me gevraagd of ik door wil gaan met de moderatingsrol of dat ik ook wil stoppen.

Persoonlijk denk ik dat dit het moment is voor mij om dit stukje af te willen sluiten.

Wel blijf ik hier graag komen om jullie berichtjes, reacties, ervaringen etc. mee te lezen en af en toe te reageren.

Maar verder dus niet meer als moderator.

Erik en Simone, nogmaals bedankt!!! Ook voor de prettige samenwerking hier op de site.

Dames en enkele heer, heel veel SUCCES met jullie kinderwens en hopelijk mag die voor iedereen uitkomen.

Groetjes Jannie  :love2:

Ondanks dat ik het heel erg jammer vind dat jullie stoppen kan ik het me voorstellen dat jullie er een punt achter willen zetten. Het word ook een keer tijd om vooruit te kijken ipv terug.

Heel erg bedankt voor het oprichten van dit prachtige forum ! Het ga jullie goed en heel veel geluk gewenst met jullie gezin.

Liefs Linda

hoi erik en simone

heel erg bedankt voor deze mooie website,  met forum waar ik inmiddels al 6 jaar veel steun heb gekregen en vriendschappen heb opgebouwd!

Jannie jij ook heel erg bedankt!!

het ga jullie allemaal goed!  geniet van de kind(eren) die jullie hebben mogen krijgen

liefs wilma

Logisch dat je er na zoveel jaar mee wilt stoppen. Op een gegeven moment is de IVF periode echt afgesloten en dan gaat het gewone leven weer door.

Maar bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben. Ik heb heel veel steun gehad (en nu nog steeds trouwens) aan dit forum en heb ook vriendschappen gesloten hierdoor! En door die steun was het hele IVF traject even net wat beter te doen.

Bedankt voor dit super forum, ik had en heb er nog steeds heel veel aan. Ik snap dat jullie nu vooruit willen kijken en die periode achter jullie willen laten. Veel geluk en liefde toegewenst

Eric en Simone, veel geluk en succes verder in jullie leven.Dank je wel voor dit fijne forum.Ik begrijp jullie keuze.

Jannie,jij ook bedankt..Ik heb hier veel steun gevonden de afgelopen jaren.

Groetjes Pietje

Bedankt voor dit mooie forum! Ondanks het zware traject die we hier allemaal meemaken (helaas) is het toch fijn om van je af te schrijven met mensen die weten wat je doormaakt!

Kan me echter heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment op een punt komt dat je het wilt afsluiten...

Wens jullie een hele mooie toekomst toe met jullie gezin!

Liefs Grietje

Jannie, jij stopt er ook mee...jammer, maar ook begrijpelijk!

Bedankt voor de afgelopen jaren!

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik heb het met heel veel plezier gedaan.

Gr.Jannie

Hele begrijpelijke en logische beslissing. Eerlijk gezegd had ik het ook wel verwacht.

Ik merk nu al dat ik het steeds minder opzoek (en nou is de jongste nog geen 2.5 jaar).

Mochten jullie geen nieuwe beheerder vinden, is het misschien een idee om een lijstje met alternatieven op het forum te zetten, zodat bezoekers toch een nieuw plekje kunnen vinden.

Bedankt!

Dankjulliewel voor alle jaren dat jullie dit gedaan hebben.

Ik heb ook veel aan de site en het forum gehad.

Vooral toen wij aan het zoeken waren naar info en ook later toen wij in de mmm terecht kwamen was er altijd wel iemand met een 'luisterend' oor op het forum, ik heb er een paar goede vrienden aan over gehouden ook!

Ik wens jullie het allerbeste!

Groet Anjer

Oh sorry Erik, dacht dat jullie op zoek waren naar iemand die het over wil nemen! Ik had het niet gelezen als zijnde dat de nieuwe beheerder er al is.

Top, kan het gewoon doorgaan.

Geniet van jullie gezin, maar dat lukt vast wel  :love2:

Erik, Simone en jannie....hartelijk bedankt!

Geniet van jullie gezinnen!

Grtjs, Marit

Erik, Simone, Jannie,

Jullie alledrie heel erg bedankt. Het is zo ontzettend fijn om in het hele traject te kunnen schrijven op dit forum, de mensen op dit forum weten precies wat je meemaakt, er wordt ook zo oprecht meegeleefd dat het écht helpt om moed te houden als je het eigenlijk niet meer ziet zitten (althans zo heb ik dat vaak ervaren). Nogmaals bedankt dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt.

Ik wens jullie heel veel geluk en liefde voor nu en in de toekomst.

Sannie

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

Important Information