Jump to content
Marjolein

nieuw en even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,ik zal me even voorstellen want ook ik ben nieuw,

ik ben Marjolein woon in apeldoorn en ben op het moment met mijn 1e

Ivf behandeling bezig en zou het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen

hier over :)

Hoi Marjolein,

Welkom hier en heel veel succes! Hoe ver ben je met je 1e IVF? Al aan het spuiten geblazen met al die hormonen?

Ik ben zelf ook nieuw hier, net 2 weekjes geleden gestart en ook hier terecht gekomen.

Spannend allemaal.

Groetjes, Merel

Hoi Marjolein,

Welkom op dit verslavende forum! Stel gerust al je vragen, er is altijd wel iemand met antwoord of een luisterend oor.

Succes met je eerste behandeling!

Hoi Marjolein,

Welkom op het forum. Veel schrijf en lees plezier!

Succes.

Bedankt voor jullie hartelijke welkom's berichtjes, :D

ik ben idd al aan het spuiten ben op het moment met de decapeptyl

en de puregon bezig moet a.s. vrijdag weer naar het ziekenhuis voor controle echo

Hi Marjolein,

Ik ben ook met mijn eerste ICSI behandeling bezig, en wacht nu op de punctie die morgen is.

Hoe voel je je met het spuiten ed?

Gr. Kim

hoi Kim,

Wat spannend zeg morgen de punctie ik hoop voor je dat het een beetje meevalt

wantje hoort/leest heel veel verhalen over dat het erg pijnlijk is ik denk dat ik er

ook wel tegen op zal zien als ik zo ver ben.

Ik heb gelukkig weinig last van bij werkingen  van de spuiten jij dan?

Ik wens je heel veel sterkte voor morgen met de punctie en hoor graag van

je hoe het is gegaan.

gr Marjolein

Guest Monique_Robert

Hoi Marjolein,

Welkom bij de club :) het is hier echt heel gezellig, veel luisterende oortjes/oogjes en veel draaiende duimpjes :)

we hopen binnenkort nog meer positief nieuws van jou te lezen.... en geniet van de periode waar je nu al in zit.

Groetjes Robert en Monique

welkom marjolijn

hier heb je steeds een luisterend oor en weet er wel iemand raad op de vele vragen die je hebt

veel succes met de behandeling.

groetjes stefanie

Monique & Robert, en Stefanie,bedank voor jullie welkom het is

erg fijn om luisterende oortjes te hebben die begrijpen wat je bedoelt

en hoe je je voelt.

Monique & Robert Wat naar voor jullie dat het niet zo heeft mogen zijn gaan

jullie het nog weer proberen of wachten jullie nu even?

En voor jou ook Stefanie jammer dat het niet zo heeft mogen zijn wat ga jij doen

ga je het nog weer proberen?

Ik ben nu met de Decapeptyl bezig en met de Puregon heb af en toe wel wat last

van mijn buik onder in met ook soms flinke steken wie heeft daar ook wel is last van gehad?

gr Marjolein

@Kim ben zooooo benieuwd hoe de punctie is gegaan??? Ik hoop echt dat deze meegevallen is en natuurlijk belangrijker..........resultaat!!!

@Marjolein tijdens het spuiten (in mijn geval Puregon en 36u voor punctie Novitrelle) heb ik geen steken gehad. Wel laatste 3 dgn erg last van zij kanten van mn buik, maar dit was ook niet zo gek met veel follikels! Zat echt wat in de weg. Ik weet niet of jij weet of het er veel zijn en bv al groot??? Ik zat tegen overstimulatie aan. Ik vraag me af of dit per ziekenhuis verschillend kan zijn wanneer het precies overstimulatie is. Ik lees hier n.l ook verhalen van veel meer follikels en ook wel eens groter dan 18mm.

Succes nog hoor.

Gr. Merel

Hi Marjolein,

Ik heb na een week spuiten een soort aversie ontwikkeld waardoor het niet meer lukte, hier kwamen angstaanvallen en emotionele buien bij. Mijn man heeft het vanaf de tweede week overgenomen en dat bleek supergoed te werken, dus vanaf toen ging het goed!

Ik heb gister punctie gehad. Ik vond het behoorlijk pijnlijk, maar ik zat tegen overstimulatie aan, dus alles was wat gevoelig. Maar de pijn zakte snel weg naar dragelijk, en na een nachtje slapen gaat het alweer een stuk beter!

Ik had maar liefst 17 eicellen, en morgen horen we hoeveel er bevrucht zijn, dan is vrijdag de tp. Ik ben al zo lekker ongeduldig van aard, dus dit is allemaal erg spannend!

Hoe was je laatste echo?

Kim dat is super hoor....17!!!!! Inderdaad weer spannend en hopelijk vrijdag de TP! En dan wordt je ongeduld nog meer op de proef gesteld hoor die 2 weken, zucht.

Kim, het spuiten op zich gaat wel goed bij mij dat doe ik zelf ik denk dat mijn vriend dat niet durft om mij te prikken.

Een mooi aantal 17 eicellen ik zal voor je duimen dat ze vrijdag de TP kunnen doen.

Merel, Ik weet nog niet hoe veel het er zijn en hoe groot ik moet vrijdag weer naar het  ziekenhuis voor een echo

ben benieuwd, ik moet het wel van de linker kant hebben zij de verpleegkundige de laatste keer omdat rechts de endo-

metriose zit.

gr Marjolein

Marjolein, heel veel toitoi, succes en sterkte voor je punctie morgen hoor! Duimen voor je op super resultaat en hopen dat de punctie te doen is.

Groetjes Merel

Dank je wel Merel, ga zeker hopen op een goed resultaat en ook op dat de punctie te doen is.

gr Marjolein