Jump to content
Sign in to follow this  
esther33

Nog steeds aan het wachten op mijn ongie

Recommended Posts

Vandaag alweer dag 53 van het wachten op mijn ongie!!! Pfffff nog tot woensdagochtend Primolut en dan hoop ik het toch echt zondag teworden hoor. (vorige keer ook na 4 dagen nu het stoppen van Primolut)

Ons cryootje zal het wel koud hebben zolang te moeten wachten hihi.

Als mijn ongie eindelijk komt dan op dag 3 een echo omdat er in mijn linker eierstok een folikel zat van 5cm en die moet weggaan anders kunnen we nog niet verder weer afwachten dus.

Als onze cryo goed ontdooit moet ik dit keer 10000 pregnyl spuiten en 2x per dag 2 Utrogestan bolletjes plaatsen omdat het innestellen steeds niet lukt iemand daar ervaring mee bij een cryoterugplaatsing???

Wel willen we als het (weer) niet lukt de overstap gaan maken naar Gent (Belgie) tja daar doen ze gewoon net iets meer dan in Nederland.

Maar goed eerst maar eens ongie worden stap voor stap toch????? pffff!!!!

Lieve groetjes

Esther

Hoi Esther,

Bedankt voor je lieve berichtje in een andere topic! Inderdaad spannend.

Ik reageer ook niet op je vraag hier, daar heb ik helemaal nog geen ervaring mee, aangezien dit poging 1 is voor ons.

Ik ben al wel bijna 39 en kan me jou gedachten heel goed voorstellen mbt of het ooit wel lukt. Ik ben eerder getrouwd geweest en toen ik 27/28 jaar was hebben we toen ook geprobeerd om zwanger te raken.

Nu sinds 2 jaar een super man (superman ???) getroffen, waarbij ik en hij ook het gevoel hebben om ervoor te gaan. Ik moet hierbij wel zeggen dat hij al 2kids heeft. (hij kan het dus, hihi)

Ik gebruik ook Utrogestan bolletjes en vroeg me even af of bij jou juist dosering omhoog of omlaag gaat??? Ik moest standaard 3x 2bolletjes plaatsen.

Ik hoop maar dat voor jou het weekend de vlag uitkan...de rode dan in dit geval!!!!

Gr. Merel

Hoi Merel

De rode vlag uit hahaha ik hoop het!!!!

Mijn vriend en ik zijn al 19 jaar samen en een kindje zou echt een bekroning op ons geluk samen zijn na 19 jaar nog steeds super verliefd op elkaar hihi.

Bij onze vorige cryoterugplaatsing heb ik helemaal geen Utrogestan bolletjes gehad en 5000 Pregnyl. Maar aangezien ik steeds maar krijg tehoren dat mijn baarmoeder en slijm er prima uitzien en ik 7dagen na de terugplaatsing (cryo of vers) al merk dat het niet heeft gepakt gaat er toch iets mis bij de innestelling. Vandaar dat we het nu zo gaan proberen. Bij onze verse terugplaatsingen heb ik ook 3x2 bolletjes moeten plaatsen hoor.

Wij willen ook graag naar Belgie omdat ze daar Assisted Hatching toepassen tja wie weet is mijn celwand wel te dik en kan het eitje niet openbreken je gaat toch van alles denken hoor.

Heel veel succes in die killing wachtweken!!!!

Liefs Esther

Hey Esther, was even benieuwd hoor of de menstruatie zich inmiddels heeft aangekondigd? Ik hoop het maar voor je. Dan zal je inmiddels weer in de running gaan voor jullie cryo!!!

Nog even een vraag, hoe wist je of voelde je zo zeker dat 7 dagen na de TP er geen innesteling was?

Ik zit nog even in de killing wacht weken......maandag zouden we mogen testen. Ben bang dat ik het niet eens durf dan, haha. Tot nu toe nog geen menstruatie of bloeding, ik voel eigenlijk helemaal niets. Het zegt ook niets, ook al was ik best regelmatig ongi, na al deze hormonen kan dat ook helemaal in de war zijn en ik begrijp dat de Utrogestan ook een menstruatie wat tegen houdt.

Groetjes, Merel

Hey Merel

Mijn menstruatie is idd eindelijk gekomen woensdag de 1ste echo denk dan vrijdag de pregnyl spuiten en volgende week donderdag de TP als ons cryotje goed ontdooit dan nartuurlijk........en als het schema hetzelfde is als de vorige cryoterugplaatsing. Afwachten maar weer grrrrrrrr.

Ik voelde het gewoon aan alles dat er geen innesteling was...... krampen in mijn buik,pijn in mijn bovenbenen,rug,arm (heb ik altijd als ik ongie moet worden raar he) en vooral in mijn hoofd wist ik dat het mis was......... en altijd begon het na 7 dagen en na 12 dagen mijn ongie heb dus nooit de testdatum gehaald.

Maar jij mag vandaag testen joepie ik hoop zooooo voor je dat er twee mooie strepen staan!!!!!

Heel veel succes enne laat het weten he!!

Groetjes Esther

Hey Esther,

Tja......ik heb gisteren al getest, had zulke rare vreemde stekende krampjes af en toe, dat ik er heeeel erg onzeker van werd en het niet meer af wilde wachten en uiteindelijk gisterenmiddag een test heb gedaan. En helaas...negatief!

Die rare krampen zijn vandaag achterwege gebleven, maar af en toe lijkt er iets in de verte te rommelen.

Vraag me af of ik vandaag die Utrogestan nog moet nemen...is wel laatste dag, maar soms heb ik in mn hoofd dat dat de boel nu aan het rekken is!

Het is jammer en na 2 weken zeker een teleurstelling. Ik hoop dat we wel meteen door mogen voor evt. cryo terug plaatsing, we hebben 1 eskimootje!!! In juli zijn we weer op vakantie en voor je het weet zit je al weer zo ver in het jaar.

Ik had ook even 7 dgn na TP het idee dat ik niets meer voelde, maar het is ook zo moeilijk allemaal. Nu is heel mijn normale cyclus in de war gegooid, dus je kan eigenlijk nergens meer van op aan.

Super dat jullie weer in de running zijn hoor!!! Dan is vlg week donderdag ineens weer aardig dichtbij! Ik hoop het van harte. Ook altijd maar spannend of ze goed ontdooien..........

In Antonius/UMC Utrecht doen ze het vlg mij weer anders als ik hier soms lees, dus ik ben benieuwd wat ons te wachten staat.

Ik duim voor jullie hoor!

Gr. Merel

Hoi Merel

Wat jammer dat het niet gelukt is!!!!!! Soms zegt je lichaam het eerder dan de test he. Maar toch als je ongie dan echt komt is het zoooo verdrietig heel veel sterkte!!!

Volgends mij is het idd in ieder ziekenhuis weer anders met een cryo ik zit in het EMC in Rotterdam voor de terugplaatsingen en in Maastad voor de punctie. Al gaan we als het weer niet lukt de overstap maken naar Gent in Belgie tja het is dan onze laatste kans.............

Mijn cyclus is ook altijd helemaal van slag na een verse poging komt mijn ongie niet opgang krijg dan altijd medicijnen om het te worden.

Lieverd doe het rustig aan heel veel sterkte het is zo frustrerend dat het niet heeft gepakt.

Gr Esther