sasje75 0 Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 hallo allen, Voor het eerst op dit forum ben erg nuchter in alles dus dacht ook dit hoeft van mij niet, maar mensen die je beter begrijpen is toch ook wel erg handig in de zware momenten die er misschien nog gaan komen. al tijdje bezig namelijk om op de normale wijze zwanger te worden, helaas geen succes in januari gehoord dat het alleen kan via ICSI dus de molen in. 13-04-12 begonnen met de pil 28-04-12 begonnen met prikken decapeptyl 10-05-12 eerste echt en beginnen met gonal prikken 16-05-12 tweede echo 24-05-12 deze dag of dag eerder of later dan de punctie als alles goed verloopt. Quote Link to post Share on other sites
Guest tanja1969 Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 hey sasje75 welkom op dit verslavende forum stel gerust al je vragen , niets is stom of dom en er is altijd wel iemand die een antwoord weet. spannend voor jullie dus, zet hem op en veel succes liefs Tanja Quote Link to post Share on other sites
sasje75 0 Posted May 8, 2012 Author Share Posted May 8, 2012 dank je wel Quote Link to post Share on other sites
lief 0 Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Heel veel succes deze poging en hopelijk een positieve test!! En idd, lotgenoten snappen je met een half woord, terwijl mensen die dit niet meemaken, niet kunnen, willen of proberen in te voelen hoe het is. Succes! Quote Link to post Share on other sites
Kim83 0 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Hi! Welkom! Ik dacht er net als jij over. Ik op een forum? Maar toch, ik ben 5 weken terug begonnen met ons eerste ICSI poging en het is wel fijn dat er mensen hetzelfde meemaken. Hoe is het met de bijwerkingen? En gaat het prikken goed? Heel veel succes de komende weken. Groetjes Kim Quote Link to post Share on other sites
lindamvjulian 0 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Welkom op dit forum. Ik denk dat de meeste van ons nuchter in het hele traject zijn gestapt. Maar naarmate je langer bezig bent en meer pogingen nodig hebt krijg je toch behoefte om er met andere over te 'praten'. En alleen iemand die in hetzelfde traject zit of heeft gezeten kan je begrijpen. Heb je veel last van de bijwerkingen? En zie je tegen de punctie op? Quote Link to post Share on other sites
suzyQ 0 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Welkom op dit verslavende forum! Ik heb het altijd erg fijn gevonden om hier mijn ei kwijt te kunnen. Iedereen hier begrijpt je, en weet wat je doormaakt. Succes! Quote Link to post Share on other sites
sasje75 0 Posted May 9, 2012 Author Share Posted May 9, 2012 hoiii allen, tot nog toe gaat het prikken prima, morgen een 1e echo en dan ook als t goed is beginnen met gonal prikken niet heel veel last van bijwerkingen, beetje moe en wat zweverig in mijn hoofd maar dat zal er wel bijhoren zie idd wel beetje op tegen de punctie, maar laat het wel over me heen komen, meer kan je toch niet doen omdat je geen idee hebt wat je te wachten staat. Quote Link to post Share on other sites
suzyQ 0 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Punctie is ook niet leuk, maar de een vindt 'm pijnlijk, de ander goed te doen. Het is iig snel voorbij, dat scheelt! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts