Jump to content

begonnen met ICSI 1e poging

Recommended Posts

hallo allen,

Voor het eerst op dit forum

ben erg nuchter in alles dus dacht ook dit hoeft van mij niet, maar mensen die je beter begrijpen is toch ook wel erg handig in de zware momenten die er misschien nog gaan komen.

al tijdje bezig namelijk om op de normale wijze zwanger te worden, helaas geen succes

in januari gehoord dat het alleen kan via ICSI dus de molen in.

13-04-12 begonnen met de pil

28-04-12 begonnen met prikken decapeptyl

10-05-12 eerste echt en beginnen met gonal prikken

16-05-12 tweede echo

24-05-12 deze dag of dag eerder of later dan de punctie als alles goed verloopt.

Guest tanja1969

hey sasje75

welkom op dit verslavende forum

stel gerust al je vragen , niets is stom of dom en er is altijd wel iemand die een antwoord weet.

spannend voor jullie dus, zet hem op en veel succes

liefs Tanja

Heel veel succes deze poging en hopelijk een positieve test!!

En idd, lotgenoten snappen je met een half woord, terwijl mensen die dit niet meemaken, niet kunnen, willen of proberen in te voelen hoe het is.

Succes!

Hi!

Welkom! Ik dacht er net als jij over. Ik op een forum? Maar toch, ik ben 5 weken terug begonnen met ons eerste ICSI poging en het is wel fijn dat er mensen hetzelfde meemaken.

Hoe is het met de bijwerkingen? En gaat het prikken goed?

Heel veel succes de komende weken.

Groetjes Kim

Welkom op dit forum. Ik denk dat de meeste van ons nuchter in het hele traject zijn gestapt. Maar naarmate je langer bezig bent en meer pogingen nodig hebt krijg je toch behoefte om er met andere over te 'praten'.  En alleen iemand die in hetzelfde traject zit of heeft gezeten kan je begrijpen.

Heb je veel last van de bijwerkingen? En zie je tegen de punctie op?

hoiii allen,

tot nog toe gaat het prikken prima, morgen een 1e echo en dan ook als t goed is beginnen met gonal prikken

niet heel veel last van bijwerkingen, beetje moe en wat zweverig in mijn hoofd maar dat zal er wel bijhoren

zie idd wel beetje op tegen de punctie, maar laat het wel over me heen komen, meer kan je toch niet doen

omdat je geen idee hebt wat je te wachten staat.