Jump to content

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik ben voorlopig afwezig. Moet even wat rust creeeren voor mijzelf. Als wij in julie weer verder gaan met de behandelingen zal ik zeker weer terug komen, maar voor nu is het genoeg voor mij.

Ga mijzelf focussen op mij en mijn partner en kijk erg uit naar onze trip naar disney 3 juni met ons nichtje van 5jr. Merk dat ik mezelf nu alleen maar 'gek' maak.. Ik kan het niet echt beschrijven.

Hoop dat over 2 maanden als ik terug kom er meiden zijn die zwanger zijn. Iedereen veel succes!

Liefs en bedankt.

Begrijpelijk Maike!

Geniet van jullie tripje, en neem vooral de tijd. Afstand nemen kan erg goed werken.

Hoi Maike,

Ik hoop dat je de rust vind die je zoekt..

Veel plezier met jullie tripje.

Liefs Manuela :love2:

hoi Maike

Goed dat je direct rust neemt en je gevoel volgt!!

Neem je tijd en kom tot rust het mooie weer zal je er zeker bij helpen

groetjes!!

Hallo allemaal,

Ook ik zal voorlopig afwezig zijn om de teleurstelling van de 1e mislukte poging  :'(te

verwerken en om na te denken hoe verder te gaan, gaan we verder en zo ja gaan we dan in NL

Verder of gaan we naar het buitenland B.V. DD en om het e.e.a. uit te zoeken van hoe zit het dan met

de vergoeding van de zorgverzekering en hoe het zit met Assisted Hatching is dat iets  voor mij om dat

toe te laten passen een hoop vragen waar ik wat  van wil weten en over na wil denken.

heb 25 juni een evaluatie gesprek in het ziekenhuis hoop dat ik dan weer wat meer weet en er voor

mezelf uit ben wat ik wil.

ik wens iedereen die in de wachtweken zitten en iedereen die bijna moet bevallen heeeel veeel succes

ik zal het misschien nog wel een beetje blijven volgen en als ik zelf meer weet dan laat ik wel weer wat

van me horen.

groetjes Marjolein

Hey Marjolein,

Jammer meid, maar erg begrijpelijk hoor! Je hoofd loopt over, de emoties beginnen de overhand te krijgen.....alles lijkt hierom te draaien. Logisch ook, we willen het zooooooooooooooo graag!!!

Heel veel sterkte hoor.

En laat maar weten als je wat weet! Ook wij dubben een beetje of we evt. naar het buitenland willen en kunnen en hoe het zit met de kosten. (ook al hebben we pas poging 1 net gehad) Weet niet  hoe we dit aan moeten pakken, dus als je tips hebt....welkom!  ;)

Dikke knuffel en wens je alle sterkte toe.

Merel

Dank je wel merel,

Ik wens jou ook heel veel sterkte toe met alles da tje maar een goede beslissing mag nemen over

wat je gaat doen met je cryo.

en als jij nog tips hebt zijn ze ook welkom natuurlijk.

liefs en een knuffel Marjolein

Snap ik.

Geniet an je trip.  Hopelijk tot snel. Het is allemaal niet niets..... I know. Knuffel x