Jump to content
staneva

Herkent iemand dit?

Recommended Posts

Hallo dames,

Ik heb lang gedacht of ik jullie hiermee lastig ga vallen... er is zeker een jaar voorbij sinds mijn laatste bezoek op het forum. Ik zie wel bekende namen zoals tanja1969 en pitbull_lady, wat fijn (nou ja voor mij dan)!

Wij hebben afgelopen oktober onze laatste 6de imsi poging gehad in Dusseldorf. Het was heel spannend, maar helaas. Ik had ons in mei 2010 ingeschreven voor adoptie, wij hebben vorige jaar ook de verplichte via gehad, het gezinsonderzoek is ook al geweest en inmiddels zelfs de beginseltoestemming in huis. Langzaam ben ik me gaan voorbereiden om adoptiemama te worden en niet meer aan het medisch traject te denken.

Maar sinds week of drie voel ik me behoorlijk anders. Ik ben moe, heel moe, de stekker gaat gewoon uit op gegeven moment, mijn ogen kunnen niet open blijven. Dit is de tweede week dat ik menstruatieachtige pijn heb, soms 3 dagen achter elkaar, dan even minder, en dan weer. Mijn borsten zijn heel gevoelig, en heb weer wat jeuk op mijn onderrug (net als tijdens de behandlingen). De verschrikkelijke puistjes zijn ook wat zeg. Maar goed. Ik heb wel wat menstruatie gehad, maar heel kort en aanzienelijk minder. Heb van alles al gelezen over wat het kan zijn, zelfs na een week heb ik een test aangedurft. Afgelopen zaterdag was het en negatief. Mijn huisarts is deze week op vakantie, dus kan pas maandag ochtend naar toe. Ik dacht om een echo te laten maken tegen betaling, maar geen van de centra in de buurt wil het doen zonder verwijzing. Flauw zeg :(

Herkent iemand die kwaaltjes? Zou ik cystes hebben ontwikkeld? Wat denken jullie?

:sm27: Marina

Guest tanja1969

hey marina,

welkom terug meid.

ik herken wel wat klachten toen dat ik veel cystes had alleen ging het wel gepaard met veel bloedverlies.

vreemd zeg, heb je geen bloedarmoede?

heb je al een 2e testje gedaan? ik zou anders nog wachten tot dat je huisarts terug is en het met hem bespreken

als een 2e testje ook negatief is.

ik wens je veel sterkte toe, want dit is ook niet prettig als je helemaal niets weet.

liefs Tanja

He Marina,

Ik ken jou nog wel hoor..goed wat van je te lezen. Dat zal inderdaad een behoorlijke omschakeling zijn van het medische traject naar het adoptie gebeuren. Niet makkelijk!

Ik heb veel last gehad van cystes, maar daarbij nooit jouw klachten gehad. Misschien nog een test er tegenaan gooien, of wachten tot je huisarts maandag terug is. Hoe moeilijk dat ook zal zijn!

Kan ook zo zijn dat je lichaam nu de klap krijgt van jarenlange spanning en behandelingen, dat moet er ook een keer uit.

Bedankt Tanja en Suzy! Beetje gerust gesteld over de cystes..ik zit te malen wat het kan zijn, maar wellicht idd de jaren spanning en troep inspuiten. Ik ga zaterdag toch een tweede test tegen aangooien, jic. Ben vandaag weer om 17.30 in slaap gevallen, mijn man moest me om 8 uur wakker maken.  :-\  :-\

liefs,

Marina

Welkom terug! Bedankt voor je mailtje trouwens ;) ;D

Hmm vaag hoor al die klachten.... ik zat ook te denken ze zou toch niet....?

Vervelend dat je huisarts nu net op vakantie is.