Jump to content
Jheroen

Babyboom - het vervolg

Recommended Posts

Babyboom - Het vervolg

Vanaf donderdagavond 5 juli kun je 4 weken lang kijken hoe het met de deelnemers van het afgelopen seizoen gaat.

Babyboom - Nieuw seizoen

Babyboom komt volgend jaar terug met een nieuw seizoen, waarvoor men nog deelnemers zoekt.

Meer informatie: http://babyboom.ncrv.nl/over-babyboom

Bah wat jammer nou.

Ik had zelf graag mee willen doen, maar goed ben binnenkort (19 juli) al uitgerekend.

Vind het een erg leuk programma, waar ik graag naar mag kijken. Heb destijds wel gekeken of zoiets al weer was, maar helaas.

Er zal hopelijk wel voldoende invulling van het programma komen.

Groetjes,

Ro

Heerlijk dat dat programme weer komt. Kan ik weer lkkr meejanken met al het wel en wee van de kandidaten!! Ro, dan moet je het volgende seizoen maar meedoen!!!

@Patricia, het volgend seizoen meedoen zit er voor ons niet in. het is al een wonder dat ik voor de 2e keer zwanger ben. Ben nu 39 jaar en heb altijd gezegd graag voor mijn 40e kinderen te willen, aangezien ik me anders te oud voel (dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk).

Ben ook blij met 2 kinderen, denk dat ik daar de handen straks wel vol aan zal hebben.

Ik zal ook wel traantjes wegpinken bij het zien van het programma, zo MOOI vind ik het.

Het is van de mooie dingen in het leven wat je kan overkomen. Soms denk je er op het moment van bevallen anders over, maar je krijgt er zoveel voor terug!

Ro

Oh leuk, heb dit programma ook gevolgd en ben benieuwd hoe het met de deelnemers gaat en idd dan zullen er wel de nodige traantje vloeien

Iemand gekeken donderdag?? Heb m vanmorgen gekeken had m opgenomen, zo mooi om te zien dat het toch bij sommige stellen gelukt is, en erg jammer dat sommige stellen nog steeds met lege handen staan

Hoi,

Ik had ook gekeken :)!! heel mooi programma, vooral omdat ik dit zelf ook heb meegemaakt, dan voel je gelijk in hoe die stellen zich moeten voelen en wat er door hun heen gaat.

Ben zowiezo emotioneel als ik dit soort programma's zie...

Ook Caroline Tensen die kan dit programma ook heel integer en meelevend neerzetten, heel knap gedaan. Mogen vele vrienden, familie en kennissen wel eens een voorbeeld aan nemen!!! zo kan het dus ook, ik hoor haar ook nooit iets vervelends vragen of zeggen met betrekking tot vruchtbaarheidsproblemen, juist heel melevend en invoelend in de emotionele achtbaar die een behandeling met zich meebrengt.

Ik blijf dit zeker altijd volgen!!!

Hoe vonden jullie het?

Ook hier een trouwe kijker (en huiler bij het zien ) van Babyboom.

Vond het weer een leuke aflevering, wordt inderdaad ook netjes gepresenteerd door Caroline.

Hoop dat zulke programma's lang te volgen blijven.

Ro

Oh was het van de week? Dan ga ik straks even kijken bij uitzending gemist. Heb altijd een dubbel gevoel bij Babyboom. Vind het goed gemaakt, maar als je dan een punctie op tv ziet door dezelfde arts die het bij jou heeft gedaan..nou dan moet ik even slikken hoor!

jaja! vaste prik!

ik moest zo vreselijk lachen om die 2 vrouwen, toen ze vroegen welke gekke dingen er waren tijdens de zwangerschap!

Ik ga vanavond kijken via Uitzending Gemist.

Leuk hoor, om te zien hoe het nu verder gaat.

hahaha ja ik ook weer gekeken, ik moest ook erg lachen om dat benzine verhaal hahaha!!!!

'k Heb ook gekeken, vond het wederom een mooie uitzending.

Idd de bijzondere dingen die ze meegemaakt hadden, waren ECHT bijzonder; vooral die van de benzine.

Brrr, moet er zelf niet aan denken.

Ro