Jump to content
Datje

Te laat gestart met puregon...

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Nieuw hier en ook nieuw in het IVF gebeuren. Heb een lijstje gehad met data en ben nu zo ontzettend dom geweest om drie dagen te laat te beginnen met Puregon. Moest de 26ste en ik deed het de 29ste. Kwam ik gisteren achter. Weet iemand of dat heel erg is? Maandag heb ik de echo staan, ben helemaal zenuwachtig geworden nu... Zou al die toestanden voor niets zijn? Alvast bedankt voor de reacties!

Hoi Datje, ow ow hoe kan dat nou he!!!

Ik weet alleen dat ik op de 1e dag van mn menstruatie moest bellen, andere dag komen voor echo en daarop mocht ik gelijk die avond starten met Puregon. Ik had dus geen schema van te voren mee. Het ging uitsluitend op hoe ver ik was met menstrueren en of ik kon starten.

Wat wel zo is is dat ze bij een 1e IVF nog niet weten hoe je lichaam reageert op de Puregon. Ik startte met 150 eenheden. Dit ging dus best hard en dat resulteerde in bijna overstimulatie en moest ik na 7 dagen een keer overslaan met spuiten. De dag erna weer echo en toen hebben ze me gelijk aangemeld voor punctie 2 dgn later.

Dus.....wacht even je echo af. Je weet het nooit en misschien hebben ze daar wel weer een oplossing voor die paar daagjes dat je later gestart bent!!!

Good luck en ik duim voor je.

Gr. Merel

Hoi,

Ik ben gestart met decap.. en moest negen dagen later puregon... Kapitale vergissing... Ik baal enorm en hoop dat het gaat meevallen.

Ik moest meteen 300 spuiten, ze verwachten dus bij mij al moeilijkheden. Ooooh ik hoop zo op een goede uitkomst morgen!

Bedankt voor je reactie.... ik duim nog even door.... (haha al ruim twee jaar aan het duimen dus ik duim nog vrolijk, nou ja vrolijk...) verder....

Dieuwke

Zooo einde spanning voor deze vraag. Het maakt niets uit, het schuift gewoon drie dagen op. Heb net een echo gehad en moet over drie dagen dus weer. Er waren zes wat grotere eitjes te zien en een paar kleintjes. Gezien het feit dat ik het maximale prik van Puregon is het maar magertjes maar ik ben al blij dat ik er zes zag!

Op naar de volgende spannende dingen...

Gelukkig Datje dat het gewoon 3 dagen verschuift. Dan is er in ieder geval nog kans deze ronde.

Suc6 met alles.

Groetjes,

Hoepie

Gelukkig maar. Bij mij gng het erg snel

/goed. eerste echo had ik al te prikken eitjes...dag erna echo 2 , 2 dgn daarna punctie! Zoef zoef hihi. Knuf

Goh Miems dat is zeker snel!

Ik had het vandaag slecht. Heb weer echo gehad en er bleek nauwelijks groei. Keek ze heel negatief tegenaan en ze acht de kans dat het gaat lukken heel klein. Ik prik al het maximale en als dat dus niets oplevert dan is het einde oefening en dag kansen.... Zondag weer een echo en als het dan dus zeker is moet ik stoppen. Ik ben best bang/boos/ weet ik wat. Probeer nog te hopen op die ene wat grotere, Tsja eentje kan genoeg zijn....

Snik...

@datje..... Ik duim voor je dat het dit weekend vol zit met positieve berichten voor je. het is zo al spannend genoeg...pffff  Mag ik vragen wat en hoeveel /vaak je prikt? Kunnen ze niet kijken naar andere medicijnen/spuiten als dit niet genoeg helpt? Ik hoop dat we volgende week vrijdag met z'n drieën op vakantie kunnen ipv met z'n tweeën :-) mooie gedachte. Dikke knuffel voor jou

Oh Datje, dat is niet zo best!

Zondag dus weer een echo. En mochten ze gene ivf kunnen doen, is IUI dan een optie? Je hebt tenslotte dan een mooi groot eitje?

300 puregon.... Volgens mij heb ik niet veel opties maar ik zal ze zondag eens uithoren....