Jump to content
Sign in to follow this  
erik j

Ons icsi avontuur is ten einde

Recommended Posts

Topic gestart door Tanja1969

gepost door Lisette2

Hoi Tanja,

beetje late reactie maar het zal wel moeilijk zijn om deze beslissing te nemen maar de andere kant jullie hebben alles geprobeerd....

Ik hoop dat jullie het allebei een plekje kunnen geven.

Hoe is het met je zoon, hij is gisteren naar het ziekenhuis geweest.

Groetjes Lisette

Door Tonka

Hoi Tanja en Koen,

Ik dacht eens even inloggen en kijken hoe het mijn 'lotgenoten' is vergaan en zag je bericht. Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn voor jullie maar kan het me wel indenken, hoe zwaar moet dit zijn. Het heeft zo je leven beheerst de afgelopen jaren en dan wordt het einddoel niet behaald maar ben je 'klaar'. Ik hoop dat jullie het een plek kunnen geven en wil jullie heel veel sterkte wensen.

Door Tanja1969

hey meiden,

ben heerlijk in nederland bij mijn vriendin en haar kinderen, de mijnes zijn bij hun pa. hebben hier oud en nieuw gevierd op zijn hollands hihihihi.

zitten nu alleen even "vast" door de storm, die moet eerst gaan liggen voordat we weer naar België terugrijden.

zag dat mijn topic wat naar boven gehaald was.

hier gaat het goed hoor, kunnen goed rust vinden, al vind ik het wel moeilijk om rond mij heen mensen met een dikke buik te zien.

ff slikken en weer doorgaan.

gelukkig gaat het tussen Koen en mij nogsteeds erg goed. voor hem is het toch moeilijker omdat hij geen kleintje van zichzelf zal kunnen vasthouden. maar door veel te praten komen we samen daar wel doorheen omdat gemis toch te verkleinen en we hebben samen mijn kinderen, die hij toch ook als zijnes ziet.

mijn lichaam komt goed tot rust , al mis ik de hormoontjes wel want die gaven mij veel minder reumapijnen en helaas zijn die weer flink terug, maar goed daar heb ik altijd al mee kunnen leven dus dat zal mij nu ook weer gaan lukken.

vorige keer schreef ik over mijn oudste, ff korte update.

hij heeft nog steeds verlammingsverschijnselen in zijn enkel en pols maar hij kan gelukkig wel door de fysio weer wat bewegen.

hij kan nog niet lopen maar ook nog niet schrijven maar we hopen dat daar wel verandering in gaat komen.

hij zal nog veel fysio blijven krijgen en ook nog een aantal scans en onderzoeken moeten ondergaan.

we moeten vooral geduld hebben enne das voor een levendige 16jarige erg moeilijk.

maar het komt goed let maar op!!

liefs Tanja