Jump to content
Sign in to follow this  
Miems

Zweten

Recommended Posts

Ik loop zo giga te zweten vooral 's nachts echt erg. Overdag gewoon stuk warmer dan normaal. Herkent iemand dit? Zal het door de utrogestan komen? Pffff hormonen heerlijk!

Ja ikke. Komt gewoon van de k*t kogels oftewel de utrogestan bollen. Hahaha

Ja offe het is gewoon gelukt dat kan ook natuurlijk ;)

Nee, nou loop ik je gek te maken en dat moet ik gewoon niet doen. Het komt van de kogels. Geloof me maar.

Sterkte nog een paar daagjes meis.

Dikke knufffff

Hoepie

Vreselijk hè hoepie. Komt overal vocht uit hahahahaha? Word er gek van. Voelt zo vies aan als je uit bed stapt baaaaah. Maar is ook niet een beetje, echt veel. Yahoo hormonen. Ja, maak me gek hahaha als jij het niet doet doe ik het wel ;-) hoe is het met jou? Oh ja het zijn echt k*tkogels haha letterlijk en figuurlijk ....

Ja zeg dat het komt echt overal uit. Heb je net lekker een douche genomen, kun je eigenlijk na het afdrogen meteen weer. Pfff echt niet fijn. Maar goed ik weet dat het van de kogels is.

Ja met mij gaat ie goed. Ik heb het zo druk met andere dingen dat ik niet eens tijd heb om erover na te denken. Hahaha. Het enige waaraan ik het merk dat ik met een behandeling bezig ben is idd gewoon het zweten.

Meid jij mag de 15e testen toch? Ik pas de 20e. Spannend, spannend, spannend.

Oh ja heb jij het bij vlagen ook zo vreselijk koud ineens?

En moe, moe en nog eens moe. Ik kan de hele dag wel maffen. Jij daar ook last van?

Knufff

Ja hoepie Same here, soms is het net of iemand de deur van de koelkast heeft open gezet  en ik gaap de hele dag door, lijk wel 80+ pffff. Ben veel moe dus ja. Ach bijna vakantie, vrijdag naar Spanje. Ik max de 15e testen, mss dat ik eerder een poging waag, in acht nemend dat ik wel (te) vroeg ben met testen .... ;-) liefs mireille

Hoi hoi,

Ik ken het probleem ook, echt vreselijk, paar keer per dag omkleden.

Maar denk maar waar je het voor doet, doe ik ook en daarom kan ik er rustig mee omgaan.

Ik ga volgende week beginnen met ivf en ja dan zal het ook wel weer erger worden.

Heel veel succes dikke hug x marielle