Jump to content
Sign in to follow this  
Miems

Te vroeg getest, maar wel positief ????

Recommended Posts

Wie heeft er te vroeg getest, maar teste alsnog al positief. Sorry nieuwsgierig ;-))

Ja, alweer ikke. Dat heb ik gehad bij de vorige poging.

Ik mocht toen op de 20 testen, maar op de 16e had ik al een positieve test. Heel licht streepje welliswaar, maar positief.

Heb jij al getest dan?

Liefs,

Hoepie

Had ik vanmorgen willen doen, maar was zo slaperig ging plassen en dacht shiiiiiiit.... Nou ja ben toch te vroeg :-)

Guest tanja1969

hey miems,

wij hebben altijd op dag 10/11 na de tp  (zelf) getest en de 3 keren dat we zwanger waren was de test op die dag ook positief.

in ons ziekenhuis testen ze via bloedtest op dag8 en op dag 12 na de tp. zij kunnen al op dag8 zien of je hcg al gestegen is maar dan mogen ze nog niets zeggen, pas op dag 12 laten ze weten of je wel of niet zwanger bent

wij testten dus altijd 1a2 dagen voor de bloedtest (dag12).

dus het kan best zijn hoor, want dan zit er al hcg in je bloed/urine

de pregnyl is er allang uit, behalve als je na de tp pregnyl moet prikken.

pregnyl halveert steeds dus ongeveer 4a5 dagen na de tp is de pregnyl al uit je lichaam, dus kan je geen vals positief resultaat hebben.

dit hebben ze mij altijd in het ziekenhuis verteld.

mijn duimen draaien meid, zou zeggen test gewoon elke dag dan zie je of het streepje steeds donkerder word

hebben wij toen ook gedaan en op de bloedtest was het hcg toen lekker hoog hihihihi

liefs Tanja

Wachtdag 9' 28 mei punctie gehad en 1 juni de tp in Zwolle.....morgen wil ik een poging wagen.....kan te vroeg zijn maar houd het niet meer echt niet pffffff. Slopend dit haha....

@tanja ik heb geen pregnyl gehad, ik moet utrogestan balletjes inbrengen. Die beinvloeden te uitslag niet, scheelt. Ik heb nog niet getest durf ook niet eigenlijk, maar wil wel snap je hem nog??? Ik denk  dat ik door de wc pot zak als ie positief uitslaat, doe er dan meteen nog een haha. Als ie negatief is hou ik mezelf voor dat het komt doordat ik te vroeg ben, ik hooooop het zo, maar ja wie niet. Ik las ergens anders (Andere site) dat een vrouw eerst 3 positieve testen had en vervolgens 5 negatieve houdt had ik liever niet gelezen zeg maar kan ik me daar weer druk over maken. Jemig ...  Weet niet bij hoeveel testen ikhet ECHT ga geloven  ;-)) liefs

dat verschilt. De een heeft wel vroeg een positieve test en de ander niet, dat hoeft nog helemaal niks te zeggen.

Van onze twins had ik pas echt rond de testdag een positieve test in handen, daarvoor ook licht positief maar ik bewaarde de testen en die kleurde pas na 2 dagen heel lichtjes, en je moet eigenlijk de test weggooien, omdat die dan kan verkleuren.

Dus.............eigenlijk afwachten en hoeplijk heb je wel een vroege duidelijke positieve test.

Jaaaaaa zwanger. Hihi. Inmiddels meerder testen gedaan waaronder de cb en ja ben net echt:zwanger. En idd te vroeg getest, mocht eigenlijk vrijdag pas gisteren was het maandag dus 4 dagen te vroeg pfffff.  Straks test in vrijdag zegt ie ineens negatief :-(