Jump to content
Sign in to follow this  
Miems

Nog niet te geloven maar waar....

Recommended Posts

Vandaag 3 keer getest en 3 keer dezelfde uitslag: ZWANGER!!! Ben er ondersteboven van wauwie :-)) kon vrijdag pas testen,maar kon niet wachten. 3 gedaan inclusief clear blue test. Heb al flink wat tranen gelaten ..... Net 1 tp gehad op 1 juni van een verse...... (28 mei punctie) Gun het jullie allemaal..... Wou het zo graag delen ;-)

Guest tanja1969

yes!!!!

mijn duimen draaien heeft geholpen hihihi

zie je wel dat het vroeger kan

van harte meid enne op naar een mooie echo met kloppend hartje

liefs Tanja

Hey Tanja,  heeft zeker geholpen haha. Heel onwerkelijk nog, zit op een wolk. Mijn vent ook. Vrijdag 18 dgn naar Spanje en bij terugkomst meteen echo als goed is. Zal ff bellen met verti centrum ivm uitslag testen. Kan ik meteen afspraak maken . Test morgenvroeg zo weer kan er nu niet meer mee ophouden denk ik. ;-) Thx voor je berichtje. Liefs mij

Ooohhh Yes GEFELICITEERD meid! Wat een heerlijk nieuws en nu idd op naar de eerste echo met kloppend hartje!

Ben echt super blij voor jullie. En als ik je niet meer spreek alvast een hele fijne vakantie!

Liefs,

Hoepie

Gefeliciteerd!

Dat is nog even een goede manier om je vakantie te beginnen! Dan maar geen wijntje bij de tapas..

Wow Miems, van harte gefeliciteerd! Geniet van het idee dat er op dit moment een kleine ukkepuk in je aan het groeien is! Het is zo bijzonder!

Nogmaals van harte lieverd, helemaal super!

Hoop dat ik me snel bij je aan mag sluiten ;)

het is je zo gegund.

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Ik gun het jullie ook allemaal, van harte natuurlijk. Geen wijn bij de tapas nee, maakt me hè-le-maal niets uit. Krijg ook zo

zulke leuke reacties echt fijn. Mijn (stierf) moeder moest huilen gisteren, dus ik ook. Zo blij. En natuurlijk om dat mijn pas dit níet meer mag meemaken, die is vorig jaar overleden :-(. Ik weet zeker dat hij vanaf daar steunt. Net zoals m'n moeder.

Elke keer als ik mijn vent nu bel neemt ie op met: dag moeders hihi.

5 juli eerste echo, kan alleen maar duimen dat alles goed blijft gaan. Pfff. Heb geluk dat het meteen bij de eerste keer IVF raak is. Ben echt dankbaar. Zo kan wel weer janken....pfffff emo mens nu tsssss. Rothormomen haha. Knuffel

:)Wat een vrolijk bericht!!!! Dat is wel heel positief!!!

Wat zei het ziekenhuis?

Gefeliciteerd meid, en die tranen en al die emoties, die herken ik nog wel. Zoiets moois!

Ik zou wel ff een uitdraai maken van alles wat je nu wel en niet mag eten, ook omdat je naar het buitenland gaat en niet weet hoe hygienisch ze alles bereiden en wassen met hun water wat je niet mag drinken en ga zo maar door.

Anders even advies inwinnen waar je op moet letten?

hahaha, Deze vakantie ga je van je leven niet meer vergeten!!!

Nou dame van het ferti centrum zei: waarom heb je nu al getest. Ja duuuuuh wat denk je....feliciteerde me toen met de uitslag en toen kwam de afspraak om de hoek zetten. Donderdag test ik nog een keer,voordat we weggaan. Heb een dikke buik al joh,heel apart. Collega zei: je krijgt een tweeling hahahaha. Grappenmakers. Positief is het zeker, durfde er niet op te hopen. Bedankt voor je lieve berichtje! Wat eten betreft net zoals hier, maar neem niets bij kraampjes aan de weg, geen kraanwagen , geen schepijs kijk het wel ff na nog. Thx! :-)) liefs

Van harte met dit super bericht.

Geniet ervan. Nu eerst lekker genieten van vakantie en dan bij terugkomst de echo, spannend hoor.

Groetjes,

Ro

Ja elke dag weer, vanmorgen voor het laatst, steeds duidelijker het streepje. De cb test gaf alweer een week extra ivm  maandag, nu op s hiphop lekker op vakantie met opgezeten buik en last van winderigheid hahahaha. Liefs

wat een mooi nieuws zeg ! echt goed !

wij hebben vanochtend gehoord dat we zwanger zijn ! waarde 332.

Ik ben er een beetje beduusd van ! weet niet wat ik moet voelen/denken en doen...

zucht !

Liefs Lin

Miems, GEFELICITEERD!! Wauw wat een nieuws! Hele fijne vakantie, maar met dit nieuws moet dat wel lukken!

groetjes patricia

Oh volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd: gefeliciteerd! Deze week dus de echo, spannend!

Hier dezelfde mazzel: eerste keer IVF, zwanger op zondag getest ipv dinsdag, haha hoezo wachten? 25 juli echo. Vind het wel heel spannend allemaal denk ook vanwege een eerdere miskraam.... Maar voel me op en top zwanger. Wij gaan 28 juli op vakantie dus ik hoop dat we daar heeeeel positief heen gaan.

Jij genoten op vakantie? Vast wel!

Heej Miems,

Hoe was je vakantie? En vooral hoe was je echo? Die had je toch vandaag?

Alles goed gegaan?

Liefs,

Hoepie

Whiches van harte meis super. Vakantie was heer-lijk :-)) zag overal zwangere buikjes hihi. Donderdag echo gehad en er was een goed en snel kloppend hartje te zien, zucht wat een wonder. Ben verliefd hihi. Vandaag 8 weken alweer nog 4 weken dan hebben we de 12 weken gehad, erg spannend. Datje dat iet goed komen met jullie vakantie. Ja, hoepie heb dus de ego gehad reageer alleen vrij laat en eigenlijk bij de verkeerde topic ;-)  dikke kus voor jullie allemaal

Ja miems, je vakantie was vast heerlijk ja ! heel fijn voor je hoor !

Bedankt voor je felicitatie, kunnen het nog niet geloven ! de 16e hebben

we weer een echo, kijken of er wel echt 2 hartjes zijn.

Net mvm geweest, 1e plas zit er in :-)

Morgen zijn we 7 weekjes.

Inderdaad op naar de 12 !

Liefs Lin

Hey Lin, ik heb me net aangemeld bij mvm! Word zo teruggebeld. Wel beetje apart weer, dat de vrouw dezelfde naam heeft als mijn overleden moeder :-( heb wel meer vreemde dingen haha. Nou ja, ik zei al tegen haar weet waar ik het voor doe. Vind het vreemd dat ik kan bellen hiervoor nu.... Hoop dat ik anderen kan helpen.  Jullie hebben er dus 2 helemaal super. Heb je toevallig ook Facebook? Lijkt me wel gezelle :-))  dikke knuf

Hoi Miems,

Ik heb wel facebook, is jouw naam dan ook miems ( altijd gedacht dat dit een verzonnen naampje was, sorry als dit niet zo is  :-[ )

Ja de 16e weten we of het er echt 2 zijn, er was 1 kloppend hartje, de ander nog onzeker.

Ja raar he mvm, mijn gevoel was dat ik nog maar net gedaan heb allemaal, terwijl mijn zoontje alweer 3 jaar is.

Gesprek ging goed vanmiddag, alweer een paar keer geplast :-)

Liefs Lin

Hey meiden, wat goed dat jullie meedoen aan mvm! Ik wilde dat ook graag(en ik weet dat er meer zijn hier op Texel) maar ze komen het hier niet ophalen. Weet niet meer waar het dichtsbijzijnde afhaalpunt is, maar om nou met je potjes plas steeds naar de overkant te gaan... Erg jammer want ik denk dat ze liters ophalen hier 8)

groetjes Patricia

Heb ook alweer bijna flesje vol. Kreeg nog leuke presentjes erbij, armbandje en kettinkje, beide ja. Ze was erg lief. Er schijnt ook nog een zwangerschapsboek bij de drukker die zou ik ook nog krijgen. Leuk idee. Vind het erg bijzonder dat ik mee kan doen.:-)) ach Patricia gewoon bootje opblazen en varen maar ;-) liefs ik

Whahahah, ik zie me al gaan in eenopblaasbootje, peddelend naar de overkant met achterin een krat vol met flessen!!