Jump to content
suikerhartje

Even voorstellen, Miranda en Tony

Recommended Posts

Ik duim zeer zeker voor je.

Dat was je over je vader zegt herken ik, mijn vader is op 5 mei overleden, komend jaar wordt het alweer 20 jaar...gaat zo hard, maar is ook zo mega moeilijk.

Hoelang is het bij jou geleden meid?

Ja we gaan voor IUI maar moeten afwachten of het zaad goed genoeg is, dus ook voor mij duimen ajb :D

Tot schrijfs, Pitbull_lady  :love2:

Mijn vader is nu 13 jaar dood, ik was vrij jong en in deze tijd wil je hem er gewoon het liefst bij hebben

Ik heb een mindere band met mijn moeder en met hem was ik vrij close ik lijk ook op hem en dan heb je hem nu

eigenlijk nodig nu het zwanger worden niet wil lukken.

Vandaag nog steeds een negatieve test, dus ik hoop morgen positief anders gaat het ben ik bang weer niet door.

Volgens de statistieken moet ik dinsdag ovuleren dus dan moet de test morgen positief geven.

Heb alleen behoorlijk suiker schommelingen om gek van te worden,

ik denk dat het door de hormonen kom. En doe van alles om ze stabiel te krijgen maar word er moedeloos van.

Sterkte morgen

Hallo Miranda en Tony,

Ik ben ook net nieuw hier op deze site, maar heb wel ervaring met IUI. We hebben 5 x IUI gedaan (zonder succes) en zijn nu begonnen met ICSI. IUI bleek toch niet de juiste weg, maar het koste helaas 5x om daar achter te komen. Elke keer hoopten ze weer dat er wel meer zaad zou zijn, maar elke keer viel het weer tegen. Wat erop neer kwam dat IUI eigenlijk vrij zinloos was... Dat heeft me wel een beetje kwaad gemaakt, want ik had veel last van de behandelingen en je maakt veel door en dan blijkthet eigenlijk vrij zinloos te zijn in ons geval... maar ja.

Het prikken vond ik op zich helemal niet erg.. Maar ik kreeg steeds een heel opgezette buik en heb zelfs een milde overstimulatie gehad. Wat bij IUI heel weinig voorkomt, maar het maakt eme wel bank voor de ICSI behandelingen omdat er dan toch veel meer eitjes moesten komen. maar gelukkig is dat allemaal heel goed verlopen. Alleen heeft het niet tot een zwangerschap geleid, helaas. Maar we houden moed. Jullie ook heel erg veel succes en sterkte!

Hey meid,

Ik herken dat wel ja, ik was ook altijd heel gek met mijn vader en 14 toen hij overleed. Ook ik lijk veel op hem, niet alleen qua uiterlijk, maar ook innerlijk en denkwijze. Met mijn moeder heb ik nooit een goede band gehad, eigenlijk ben ik nu op het punt aangekomen dat ik dat prima los kan laten...

In alle zw's die ik gehad heb ben ik mij er te meer van bewust dat ik hem met heel veel hele kleine beepjes opscheep hahaha hij zal er vast heel goed oppassen, wilde zo graag dat ik kindjes kreeg, ik zou volgens hem een top mama zijn...zou ook zo graag dit met hem willen delen, maar ook gevoelens die je hebt en waar je geen kant mee op kunt.

Mis hem echt dagelijks, op allerlei momenten.

Balen zeg dat je test nog negatief is, ik moet zo bellen ben echt bloed nerveus, krijg te horen of het zaad goed genoeg is, zo niet dan mag ik weer gaan prikken voor een nieuwe ICSI poging, ik baal nu al...ben zo bang...

Duim voor je dat het morgen beter is meid,.

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Hoi Monie,

welkom hier, bedankt voor je verhaal.

Nou hier is vanmorgen dan eindelijk een positieve test uit gekomen,

morgen om 8:30 moet mijn vriend er zijn en dan word het bij mij 10 uur ingebracht.

Ik ben super zenuwachtig en vind het ook super eng.

Ook omdat ze op het werk van mijn vriend moeilijk doen ivm de vakantie,

de kans dat hij er niet bij kan zijn om het in te brengen is zeer groot en dat is dan toch wel een domper.

Volgens de eerdere onderzoeken is het zaad van mijn vriend zeer actief, dus weinig zaadcellen denk ik niet dat wij mee te maken krijgen. Maar goed dat weten we morgen natuurlijk pas als het is gewassen.

Pitbull_lady, ik duim voor je op een positief resultaat!

Kan me goed voor stellen dat je baalt als je weer moet prikken, ik merk dat de clomid mij ook veel doet, maar ook in combinatie met het blijven controleren van mijn suikers. Ik zou zo blij zijn als het eindelijk zo ver mag zijn.

Liefs

Hij is gelukkig vrij, dat lucht toch wel op hoor. En ook voor hem is toch wel fijner om het zaad samen te produceren,

maakt het voor hem ook ontspannender!

Jullie al nieuws?

SUPER MEID!

Nou, goed en slecht nieuws.

De hoeveelheid was met sprongen vooruit gegaan, van een krappe 2 miljoen naar 4.5miljoen.

Dus je zou denken, YES!

Maar niks is minder waar, want na verwerking was er nog maar 0.6miljoen over en voor IUI moet je minstens 2 miljoen hebben.

Maar toch een sprankje hoop, de arts wil het proberen deze week als mn cyclus meewerkt in mn eigen cyclus toch te doen.

En anders 2x met clomid.

Dus ondanks dat het niet helemaal oke was, gaat hij het toch proberen omdat het bij mij nu lichamelijk hoogstwaarschijnlijk in orde is, dus ik ben heeeeeeeel benieuwd.

En opnieuw weer wachten natuurlijk ;)

Spannend!

Ik duim voor jullie, dat het wil slagen en dat jullie ook mogen deze week.

Ik ben behoorlijk onrustig want het is de eerste keer en ik heb nog geen idee wat er gaat gebeuren,

wij hebben ook wel angst nu hoor voor het zaad, omdat je gewoon niet weet wanneer je wel en niet moet vrijen met elkaar. We hebben donderdag voor het laatst gedaan dus het is dan 4 dagen oud, het was iedere dag weer schuiven en lastig.

Maar volgens de papieren mag het maximaal 7 dagen oud zijn, dus blijven we vertrouwen hebben.

En er is er maar een nodig zeggen ze altijd!

Hier hetzelfde, zou ook de eerste keer worden, ben ook benieuwd!

Heb ook geen idee of ze hetzelfde zaad gebruiken of dat hij opnieuw moet????

We hebben donderdag de afspraak dus ik ben heeeeeeeeeeeel benieuwd.

Liefs mij

Hoi,

hier gisteren een spannende dag geweest, vroeg op en naar het ziekenhuis om de zaadjes in te leveren.

Daarbij waren we zeer positief het was tenslotte de vorige keer super!

Na 1,5 uur wachten mochten we naar binnen voor de inseminatie, maar daar kwam het hoge woord

de zaadjes waren zeer minimaal van 8 mlj waren er maar 0,05 daar schrokken we even van, hoe kan dit nou?

Kan altijd een keer voorkomen werd ons gezegd niet schrikken het word gewoon ingebracht en de kans is er nog steeds. Ze zag aan ons dat we gewoon met vragen zaten, ze vroeg ons of mijn vriend ziek was geweest nee recent niet. Nou dan is het gewoon afwachten, mocht het nu niet slagen nog een keer en is het dan nog zo laag gaan we naar andere mogelijkheden kijken.

De insiminatie zelf was niet bepaald een pretje de eendenbek kon mijn baarmoedermond niet goed vinden, maar na veel zoeken eindelijk gevonden ingebracht en 30 min later stonden we weer buiten.

Beide behoorlijk aangeslagen van de uitslag.

In de middag moest mijn vriend naar de huisarts hij heeft namelijk sinds eind juni een ontsteking aan zijn voet, die was nog altijd niet verdwenen. Hij kreeg een antibiotica en ik zei hem even de bijsluiter goed te lezen.

En ja hoor daar stond het dan, kan voortplanting problemen geven, google op internet en het blijk dat de antibiotica dus 3 maanden lang kan zorgen voor een verminderde zaadproductie en omdat hij dit dus eind juni ook heeft gehad is de kans zeer groot dat het daar van komt. Pff lekker dan, nu neemt hij deze kuur dus niet want dat zou onze kansen verkleinen.

Nu duimen we dat deze poging wil slagen, hij moet namelijk begin volgende maand geopereerd worden aan zijn keelamandelen en ik weet niet wat narcose doet op de productie.

Het is hier dus nu 15 dagen afwachten in spanning.

Jullie veel succes morgen, laat even weten hoe het is afgelopen.

Suikerhartje

Hey meid,

Wat een schrik zeg, dat verwacht je idd niet.

Wat je zegt, alles is van invloed, griep, stress, slecht slapen en zeer zeker narcose...narcose kun je een half jaar lang hinder van ondervinden. Dat moet je echt even bij je zh navragen.

Onze poging gaat in september pas in, bij mijn eerst volgende menstruatie. We (de arts en ikzelf ) waren het er over eens dat ik graag met stimulatie wil, om zo maar zoveel mogelijk kans te hebben.

Dus even een maandje wachten.

Wel was ik sinds vorige week 3.5kg afgevallen. Ben aangepast gaan eten na de vakantie en meer gaan bewegen, het helpt dus wel...dus ik stond daar te juichen en die arts keek mij echt zo aan van, ga je lekker meid? hahaha

Jullie echt ongelofelijk veel suc6 met deze poging ik ga voor je duimen meid.

Veel liefs Pitbull_lady  :love2:

hoi,

He wat vervelend dat die kuur invloed heeft op het resultaat, jammer.

Ik zou idd net als Pittbullady zegt even met het ziekenhuis overleggen ivm de narcose bij jou vriend en de invloed op het resultaat. Want uiteindelijk wil je grote kans van slagen hebben en het kan dus zijn dat in samenspraak met jullie overlegd moet worden of je vriend niet eerst zijn onsteking weg moet hebben en pas lange tijd na de operatie weer gestart kan worden, na controle.

Denk dat dit even heel vervelend te behappen nieuws gaat worden, je wacht immers al zolang, maar doorgaan zonder kans van slagen wil je natuurlijk ook niet......

Maar ik hoop dat het helemaal niet zover hoeft te komen voor jullie en dat je grote kans van slagen hebt.

Liefs Lief

Ik heb zojuist een mail gezonden naar mijn assistent verpleegkundige,

natuurlijk hopen we dat deze poging slaagt, maar duidelijkheid is heel belangrijk.

Mijn vriend die moet zijn keel amandelen laten verwijderen, en dit is omdat hij heel erg snurkt

niet omdat hij er last van heeft. Dus wellicht kunnen we daar ook nog een overweging in maken.

Bedankt allebei, en jullie ook veel succes

Hey meid,

Waar je ook rekening mee moet houden is of de ontsteking niet voor op onthoud gaat zorgen.

Hoe gezonder je lichaam is hoe beter de kwaliteit.

Dus eigenlijk alles wat niet in top conditie is heeft invloed op het vervolg.

Mocht deze poging niet aanslaan dan zou ik zeer zeker met het zh om de tafel gaan, want uiteindelijk heb je niet ontelbaar veel pogingen en dus ook minder kansen.

Heel veel sterkte en ik dui8m nog steeds dat de poging goed gaat hoor ;-o)

Hoe is het met je suiker na de tp?

Grtz Pitbull_lady :love2:

Ja precies dat is ook zo, we moeten het gewoon even bespreekbaar maken.

Met mijn suiker gaat het redelijk tot goed, het is wel een hele opgave om het zo stabiel mogelijk te houden.

Maar de laatste twee weken gaat het me eigenlijk heel goed af.

Vandaag is mijn vriend jarig, maar we houden de avond samen en vieren het zaterdag.

Ook wel lekker een beetje afleiding en niet aan een baby of daarom heen te denken.

Mag natuurlijk geen alcohol voor mij, maar dat vind ik niet erg, is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Alcohol is ook iets wat je suiker flin beïnvloed, ik drink al sinds 2012 niet meer, heel af en toe, maar de keren zijn op 1 hand te tellen, er is genoeg lekkers wat alcoholvrij is en er komt steeds meer bij.

Idd heel belangrijk om de dingen bespreekbaar te maken.

Van harte met je vriend zijn verjaardag, veel plezier zaterdag.

Hoi,

Ik drink ook zeer weinig, ik kan zonder net zo veel plezier maken. En suiker word daar inderdaad behoorlijk door beïnvloed, ik wil zo nu en dan in de avond wel eens een rood wijntje drinken en dat kan ook geen kwaad mocht ik zwanger zijn en het niet weten. Maar over het algemeen laat ik het staan.

Ik heb net reactie terug ontvangen van mijn Gynaecoloog, Antibiotica heeft inderdaad invloed op de zaad productie en kan 2 maanden duren voordat het is hersteld.

Narcose heeft geen invloed, dus mocht het niet lukken kunnen we gewoon door gaan.

Ben zo blij met dit nieuws, als hij nu maar geen antibiotica krijgt na de operatie, maar komt vast goed.

Fijn weekend, geniet van het mooie weer.

Hey,

wat goed dat je al antwoord hebt ontvangen.

Mijn man is vorig jaar geopereerd en bij ons zeiden ze dat het echt wel belangrijk was, narcose had wel degelijk invloed.

Raar he dat ze dan in een ander zh weer iets anders zeggen?

Maar goed als het oke is, dan is het ook alleen maar goed toch?

Geniet van je vriendsverjaardag, en van het mooie weertje :D

Kus Pitbull_lady  :love2:

Hey,

ja inderdaad, overal zijn de regels weer anders.

Misschien ligt het er ook aan hoe de kwaliteit is daarvoor, ik probeer er maar in te geloven en dat het allemaal goed komt. Nu eerst deze ronde maar afwachten en positief blijven, al is dat lastig als je al zo lang bezig bent.

Dat genieten komt wel goed!

Hey,

Hoe was het weekend?

Heb je je vriend lekker verwend, met leuke kado's?

Hier gaat alles wel redelijk, al ben ik nu al 2 dagen misselijk van de warmte.

Mijn suiker is helemaal in de war, ging net weer zo goed...balen.

Heb jij dat ook meer nu het warmer is?

Groetjes Pitbull_lady :love2:

Hoi,

we hebben zijn verjaardag gevierd en het was zeer gezellig en zeker geslaagd,

hij is flink verwend. Hij wilde al een hele tijd een mooi nieuw horloge en dat heeft hij gekregen.

En ik hoop straks een kindje :-)

Mijn suiker gaat ook op en neer, ik probeer het zo veel mogelijk in de gaten te houden,

en bij te spuiten waar nodig.

Ik heb wel meer zin in frisdrank en ijs, dat maakt het wel lastig om te laten staan.

Nu drink ik alles zero of light en ijs maak ik zelf van cristal clear of slimpie maar toch blijft het moeilijk.

Helemaal tijdens de verjaardag ook met hapjes en lekkere dingen, maar moet zeggen ik heb me toch goed weten in te houden. Komt vast ook door het warme weer.

Veel mensen klagen het is te warm, en het is ook warm, maar ik heb dit toch liever dan het weer wat er weer aan zit te komen de komende dagen.

Ik had zaterdag een zeer raar gevoel onder in mijn buik, een stekende pijn, het zou innesteling kunnen zijn,

maar ik heb ook regelmatig darmklachten van een prikkelbare darm dus wacht het maar geduldig af, ga maar niet te vroeg juichen.

Heb je ook een goed weekend gehad? Maar misselijk door de warmte hoe dat zo? Zit je dan laag?

Want misselijk dat heb ik niet.

Goed om te horen dat jullie je zo goed vermaakt hebben.

Hier was het een storingsweekend, wat inhield dat het mega druk was, voornamelijk met bruggen, manlief heeft alleen dit weekend 38 overuren gedraaid.

Ik denk van het in de heette auto zitten, dat ik daar misselijk op geworden ben en vanmorgen was dat helaas nog niet over...beetje te heet boven.

Benieuwd nu het weer weer koeler wordt, of mijn suiker dan weer stopt met schommelen, want hier wordt ik stapel van.

Ik hoop voor jou dat het rammelen van je darmen een goed positief teken is.

Heel veel succes, wanneer mag je testen? nog 1.5wk ofzo?

Hey,

hoe voel je jezelf vandaag? Suiker beter onder controle?

Ik had vandaag ook een rare dag, twee keer een hypo terwijl ik niks bijzonders heb gedaan en gewoon heb gegeten.

Ik mag na maandag testen, maar wil zelf wachten mocht het weg blijven tot volgende week donderdag.

Ik had afgelopen maand ook een paar dagen over tijd en wil mezelf niet gek maken.

Dus nog een weekje geduld, ik ga er zelf vanuit dat het negatief is dan kan het alleen maar mee vallen.

Komt denk ik ook omdat we nu al ruim 2 jaar bezig zijn en iedere maand is het negatief het is een gewenning.

Suikerhartje

Mijn suiker is een aantal dagen wat netter, maar ik ben er nog niet...jij?

Zo hey 2x een hypo, heftig hoor.

Waar ligt dat aan?

Ik moet morgen m'n waardes weer laten prikken, ik ben benieuwd.

Volgende week woensdag krijg ik de uitslag.

Nou ja, idd ik ga ook altijd van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen he??

Sterkte met de laatste loodjes meid xxx Pitbull_lady  :love2: