Jump to content
suikerhartje

Even voorstellen, Miranda en Tony

Recommended Posts

Ik heb geen idee waar het door komt, ik zit dan wat hoger waardoor ik wat meer insuline moet spuiten

en dan zit ik weer laag. Kan ook komen door dat ik dan drukker ben ofzo.

Nu gaat het weer goed, het blijkt alleen dat ik dus 3 september al naar de internist moet, moet dus maandag of dinsdag gaan prikken voor mij hbia1c en moet zeggen, dat ik toch wel bang ben voor de uitslag, kan er nu alleen weinig aan doen en het op me af laten komen. Moet gewoon meer controleren en opletten wat ik eet.

Ik was altijd heel strak ingesteld en dan is het wel een doper als je ineens hoger zit natuurlijk, maar volgens mijn diabetes verpleegkundige, krijgt iedereen een periode dat je even de weg kwijt bent en het heeft ook met de clomid te maken, dat zorgt ook voor onrust.

Ik heb nog geprobeerd de afspraak te verzetten, want dacht als ik nu een maand kan verschuiven kan ik nog wat strenger op mijn waardes letten, alleen was de mogelijkheid van verzetten er niet, of ik moest willen wachten tot januari. Ik ben hier toch wel van geschrokken, daarom heb ik hem maar laten staan en hoop ik er gewoon het beste van.

Ik duim voor je dat je waardes goed zijn.

Vast een fijn weekend toegewenst!

Xxx

Hoi, pittbul lady

hoe is het met je?

Hier redelijk, ben vandaag 1 dag over tijd volgens de statistieken, ik natuurlijk vanmorgen een test gedaan,

maar hij was negatief dus ik verwacht dat het vanavond of anders morgen wel los komt.

Ik hoop het wel, dan kunnen we ons voorbereiden op de nieuwe poging.

Ik merkte wel wat teleur stelling vanmorgen, maar aan de andere kant had ik mezelf daar wel op voorbereid.

Ik moet ook gewoon 12 kilo kwijt, maar hoe, ik heb geen idee!

maandag mag ik weer naar de internist en moet zeggen dat ik toch wel bang ben dat mijn Habi1c wat hoger ligt deze keer.

Hoe is de uitslag bij jou?

Xxx Suikerhartje

Hey meid,

Mijn uitslag was ik mega bang voor, omdat ik zo schommel in mijn ogen...

Dok vond van niet, was helemaal niet verontrustend.

Mijn cholesterol was gezakt, dus hoef geen pillen en mn hbia1c was 42, 5 lager als in april toen ik heel netjes op 1 lijn zat, best bijzonder vond ikzelf.

Dus ik mocht minder insuline gaan spuiten, zit nu weer op 46E ipv 50E.

Wat balen dat je test negatief was meid, ik moet volgende week voor mijn 1ste poging, ben heel benieuwd.

Mijn oma is maandag overleden en dat kregen we gisteren pas te horen, morgen hebben we al haar begrafenis. dus das wel weer heftig om er bij te hebben, maar goed voor haarzelf is het beter, ze lag echt weg te kwijnen.

Op ons na kwam er amper nog iemand, ze was vel over been en wilde al jaren niet meer.

Vind het wel moeilijk, daar ik in April mijn opa en de moeder van een goeie vriendin ook al weg heb gebracht...

Tis een beetje te veel van het goede, dus ik hoop dat de IUI goed mag gaan zodat er toch iets positiefs gebeurd dit jaar.

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Hey Meid,

aller eerst gecondoleerd, kan me goed voorstellen dat dit niet de dingen zijn waar je over na wil denken.

Maar pas gisteren gehoord terwijl het maandag al is gebeurd, dat is toch wel laat.. geen goede familie band?

Het was inderdaad een negatieve test, gisteren ongesteld geworden, vandaag weer naar de assistent van gyno geweest. Alles was goed, ik had een progesteron van 108! Dat was super goed, dus eigenlijk als de zaadcellen optie maal zijn dan moet het goed komen. Maar dat is nu even afwachten weer, morgen weer beginnen met de Clomid en dan volgende week vrijdag weer de scan, de dag na de operatie van mijn vriend.

Nog maals werd vandaag gezegd dat dit geen probleem moet zijn, tenzij hij weer antibiotica krijgt, hij zei al dat doe ik gewoon niet, maar soms heb je het gewoon nodig zei ze en mocht dat zo zijn moet ik dat gewoon even laten weten en dan gaan we niet verder deze maand. Dus weer in spanning.

Ik moet maandag voor mijn waardes, nu moet ik eerlijk zeggen dat 42,5 mij weinig zegt..

bij mij zeggen ze altijd gemiddeld 5-6 of 7 bijvoorbeeld.

Heel veel sterkte vandaag!

Kus

Hey meid,

Mijn moeder is als baby geadopteerd omdat mijn oma niet met mijn opa mocht trouwen van haar ouders, dus nee idd geen goede familie band...knap verstoort.

Mijn waarde was 42 en de keer ervoor 47, ik bedoelde dat het 5 punten lager was, staat gelijk aan 6.2

Ik ga uitstel vragen voor mijn IUI poging, onze hond gaat in rap tempo achteruit.

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Hey,

wat vervelend zeg van je hondje, ik kan me voorstellen dat je dan zoiets hebt van ik wil de poging niet verliezen maar uitstellen.

Ik ben vrijdag weer geweest, zit weer aan de clomid, we gaan deze keer nog een keer proberen en als de zaad net zo minimaal is dan worden we door gestuurd naar een ander ziekenhuis voor eventueel IVF of Icsi, mijn vriend is maar aan de voedingssupplementen begonnen die alles kan verbeteren, we willen gewoon alles proberen.

Ik mag morgen naar mijn internist, ik ben best wel zenuwachtig, maar moet het gewoon op me af laten komen.

Sterkte de komende dagen!

Ze is gisteren ingeslapen, was zo slecht is zo hard gegaan...ik kan er even niet zo goed mee omgaan dus vandaar dat ik amper online ben hier.

Hoop dat het goed gegaan is bij de internist?

Mijn man was maandag jarig, maar het ging zo slecht met mn meissie dat ik hem vergeten was te feliciteren.

Je hoort me later weer meid.

Grtz Pitbull_lady  :love2:

Hey,

Gecondoleerd, ik kan me goed voorstellen dat je even met je hoofd bij andere dingen bent dan hier online komen.

Ik heb zelf ook een hond en is nu zeven geworden en die is me alles. Ik wou ook niet weten wat ik zonder haar moet, helemaal nu niet als je toch druk bent met afvallen en dergelijke.

Bij de internist was alles goed ik had 46, dus keurig zij hij, ook mijn cholesterol, b12 was helemaal netjes.

Wel gewoon even opletten, omdat ik wel wat was gestegen met de laatste keer, maar hij begreep ook wel dat het moeilijk was, omdat ik nu zonder pijnstillers moet en natuurlijk die Clomid zorgt ook voor onrust, en dan mijn gewicht waar ik druk mee bezig ben.

Op moment ben ik in het ziekenhuis, mijn vriend ligt nu op de ok, spannend allemaal,

hij moet een nachtje blijven, morgen ochtend weer naar huis en ik mag morgen ochtend weer naar de gynaecologe  om te kijken of de follikels goed zijn ontwikkeld en we volgende week een nieuwe iui kunnen ondergaan.

Sterkte.

Pfff

Dat gaat je ook niet allemaal in je koude kleren zitten.

Hoe is het met je vriend afgelopen meid?

En met je follikels?

Hier gaat alles redelijk, ik ben wel heel erg moe continu, maar mag verder niet klagen.

De crematie van hondlief is achter de rug, net als de betaling hiervan pfff alsof je een emmer leeggooit zeg.

Daarna kreeg manlief nog geen 2 dagen erna te horen dat zijn baan op hield, dus nu ook nog zonder werk thuis aant zittuh en hard aan het solliciteren, heftig allemaal.

Onze wereld lijkt maar niet over rozen te kunnen gaan :S

Lees je graag weer, liefs Pitbull_lady  :love2:

Hey,

het zit jullie ook niet mee zeg, ik duim dat er snel weer licht komt.

En snap goed hoe je man zich moet voelen, ik heb ook te horen gekregen dat ik opzoek moet naar een andere baan, per 1 oktober en dat terwijl je het allemaal zo hard nodig hebt.

Met mijn vriend gaat het redelijk hij gaat langzaam vooruit, maar nog heel erg veel pijn.

Gisteren weer voor een echo geweest en 1 grote 1,8 en een van 1,0 dus we zijn weer aan het testen,

vandaag nog negatief volgens de Evaluatie test van Cleare bleu, maar denk morgen positief, want op die test zelf was al wel een zeer licht streepje te zien, dus dan word het donderdag weer ingebracht.

De spanning is dan alleen of het van mijn vriend nu optimaal of beter is anders word het nog spannender en moeten we over na een andere methode.

Even diep ademhalen en weer verder gaan zeggen ze maar dat is niet altijd even gemakkelijk,

ik heb de laatste dagen ook een flinke dip te pakken. Twijfels over door gaan, misschien dat iedere vrouw die in deze positie zit dat wel kent, we zetten door, maar makkelijk is anders!

Kus

Hey hey,

Tja dat zomaar weer doorgaan, artsen etc praten daar heel makkelijk over, maar voor degene die dit daadwerkelijk moeten doorstaan is het toch net even wat anders...

Ook wij hebben dat wel na 8 jaar, alhoewel je er op zich wel makkelijker mee omgaat.

Maar dat verschilt ook per dag...

Hopen dat alles goed komt deze poging, ik duim voor jullie meid.

xxx

Hey,

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor de tweede IUI, maar behoorlijke tegenvaller

zaad van mijn vriend bleek nog minder als vorige maand en hoe dat kan is gewoon een zeer groot vraagteken.

Het is wel ingebracht, en komende dinsdag hebben we weer een afspraak met de Gyneacoloog voor de eventuele verder en vervolg stappen!

Ik heb ook gevraagd aan de assistent die het dan inbrengt en de echo maakt hoe dit kan omdat de eerdere onderzoeken allemaal goed waren en die zegt ook dat ze geen idee heeft.

Wij kunnen ons alleen herinneren dat mijn vriend half juli antibiotica heeft gebruikt, maar ze zegt dat zaad wat nu los komt van drie maanden geleden is, en wij kunnen ons niet bedenken dat er toen is geweest is.

Een behoorlijke domper dus en heel veel tranen en frustratie op elkaar,

van mijn kant dan weer die vervelende twijfel van moet ik wel door gaan, kan ik niet beter stoppen,

maar de wens om een kindje te krijgen is zo groot!

Ik heb alleen gehoord dat voor de eventuele ivf ik eerst moet afvallen en daar ben ik wel mee bezig, maar

het gaat gewoon niet sneller hoe graag ik wil.

Ik heb vandaag een boek binnen gekregen met diabetes recepten maar ook om mee af te vallen, en ik wil dat gaan proberen, als ik dat zie denk ik dat ik te weinig eet en gewoon te verkeerd. Dus ga morgen behoorlijk wat boodschappen doen, want er zijn heel wat dingen die ik dan in huis moet halen en dan maar duimen dat het wil werken.

Maar ik loop wat ivf misschien op de zaken vooruit, want dinsdag horen we meer.

Nu kan ik eigenlijk alleen maar huilen en we hebben het ook behoorlijk op elkaar af gereageerd.

Is niet de bedoeling, maar het zit dan zo hoog en je moet jezelf uiten.

Hoe gaat het met jou?

xxx

Hoi hoi,

het is stil aan de overkant het is stil aan de overkant, haha

Hoe gaat het met jou/ jullie?

Wij hebben de afspraak met de gynaecoloog gehad, en gezien alles vorig jaar december bij mijn vriend super was, willen ze nog 1 maand proberen. Blijft dit zo laag worden we door gezonden naar een ander ziekenhuis voor ivf.

Het werd me nog eens op mijn hart gedrukt dat ik dan echt gewicht kwijt moet anders word ik niet geholpen.

Ik doe zo mijn best, maar het gaat gewoon niet snel. Was al op het net aan het zoeken naar iets wat snel werkt, maar het enige wat bij ons Diabetes haalbaar is dat is gezond eten en goed controleren.

Dus daar ben ik dan maar heel hard mee bezig, zo ook de hometrainer 2x per dag 20 min, maar het lukt gewoon niet iedere dag en soms een hypo. Dit is tweede week na inseminatie we mogen na de 27ste weer testen. Ik heb nu mijn lange cyclus aangehouden, want ik zat de afgelopen twee maanden steeds te vroeg omdat ik gewend was 28 dagen.

Ik heb alleen nu een hele ontregelde suiker, ik zat vanmorgen op 4,7 nou dat is keurig, ik heb twee beschuiten gegeten een met alva jam en een met 20+ kaas.  toen zat ik voor de middag op 6,3 dat was al iets hoger. In de middag een Griekse salade met geroosterd brood drie sneden, om half 3 een plak ontbijtkoek en ik moest na mijn zin erg veel plassen dus even controleren en ja hoor 13,3, hoe kan dit vraag ik mezelf dan af! Net maar wat insuline bij gespoten en nu weer op de hometrainer. Maar het maakt me gek, zal het een goed voor teken zijn?

Ik wacht het allemaal gewoon weer af, mijn vriend heeft al weer zijn nachtdienst week door gegeven, want dan hoeft hij geen vrij te nemen onverwacht en heeft zijn werk er ook geen last van.

Ik baal nu ook dat het minder weer is, merk dat mijn lichaam daar best wel last van heeft!

Hoor graag snel van je.

Hey meid,

Sorry ik heb even een tijdje afstand van het forum gehad, het werd me even te veel allemaal.

3 december weer een mk gehad en nu weer in mn wachtweken van onze eerste IUI poging.

Mijn bloedsuiker ging heel goed en begon toen weer te schommelen, het is elke dag anders en ik wordt daar langzaam aan ook helemaal nuts van.

Maar ja, het is zoals het is.

Hoe is het nu met jullie?

Al een nieuwe poging ondergaan?

Als je interesse hebt mag je ook prive met mij mailen, daar ben ik altijd, ongeacht of ik even een noodstop inlas mbt het forum ;)

Lieve groetjes Pitbull_lady  :love2:

Hoi Pitbull Lady,

jeetje wat vervelend zeg, ik kan me goed voorstellen dat je dan gewoon even afstand wil nemen.

Dat is goed, laten we even wat prive mailen dat is makkelijker.

Ik hoop dat je mijn mail adres kan zien suikerhartje@hotmail.com.

Hier nog steeds niks en mijn suiker heel ontregeld, ook omdat ik een paar weken ziek ben geweest een luchtweg infectie en ik ben nog steeds herstellende. Daarnaast ook die feestdagen, maken mij onrustig gezien er dan toch meer word gegeten en ik zo graag wil afvallen, maar er is gewoon nog niks af. Pff.

We krijgen 31 januarie een gesprek voor eventueel ivf, dan worden ik en mijn vriend weer helemaal bekeken en dan gaan ze kijken welke behandelingen het beste aansluiten en of we het gaan krijgen.

Ik ben namelijk zo bang dat mijn gewicht een probleem gaat zijn en omdat ik daar dus bang voor ben lukt het gewoon niet om af te vallen, want ik ben een echte emotie eter, terwijl de wil er echt is, want iedere dag begin ik met goede moed.

De kerstdagen weer achter de rug en nu op naar een nieuw jaar, met een nieuw begin!

Sterkte