Jump to content
Sign in to follow this  
Dragonfly

Dragonfly stelt zich voor, 1e x Ivf

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik wil mezelf even voorstellen: vrouw, 37, en nu

2 dagen na terugplaatsing. Ik weet al vanaf mijn. 16e

dat ik niet natuurlijk zwanger kan worden en dat ik

'aan de ivf' moest... Dit is voor ons de eerste poging

Tot nu toe is het goed gegaan maar ik besef dat het nu

wachten is.... Moeilijk maar ok.

Ik ben erg blij met dit forum en wens iedereen alle succes.

Liefs.

Hoi Dragonfly,

Welkom op dit zeer verslavende forum! Zoo spannend al meteen in de ww (wachtweken)..

Heel veel succes.

Liefs Manuela :love2:

Hey Dragonfly,

Leuk dat je hier ook het forum komt kijken.

Spannend zeg die 15 dagen dat je moet wachten, pfff

Als je ergens mee zit of wat dan ook, je kan het hier altijd kwijt, en zeuren mag hier, je kan lekker je eitje kwijt, maar ook mooie en leuke dingen.

Veel liefs dikke hug marielle

Hallo Dragonfly,

Van harte welkom op dit zeer verslavende forum.

Hoop dat je je snel thuis voelt en dat je al je vragen kunt stellen.

Er is hier altijd wel iemand die je antwoord kan geven, of een hart onder de riem steken.

Veel suc6 met je wacht weken, slopend...duim voor je.

Je schrijft dat dit je eerste ivf is, heb je hiervoor nooit een poging ondergaan?

Benieuwd naar je verdere verhaal.

Liefs Pitbull_lady  :love2:

Hallo Dragonfly,

welkom, ik ben hier zelf ook nog maar kort.

Maar ben zeer blij om mijn ei hier kwijt te kunnen ( dat is ook een rare woordspeling

Maar ik vind het fijn om dingen te delen, en snel reactie te ontvangen.

Ik hoop dat dit gevoel voor jou ook komt.

Heel veel succes!

Guest tanja1969

welkom dragonfly,

op dit verslavende forum, hoop dat al je vragen beantwoord krijgt

gewoon stellen hoor, niets is dom of stom

veel succes met jullie komende behandeling

liefs Tanja

Hoi allemaal

Dankjewel voor de lieve reacties!!! Doet goed om ergens je verhaal te kunnen doen. Gelukkig heb ik ook wel wat mensen om me heen (vriendinnen en zelfs mijn baas!) waar ik mijn verhaal kan doen maar dat is toch anders dan vrouwen die hetzelfde meemaken. Ik heb voor ik me aanmelde al heel veel gelezen op deze site en ook bij freya. Ik leef mee met zowel het verdriet als de vreugde van iedereen in hetzelfde schuitje!

Pitbull lady: coole naam! Ik heb een pit gehad die elf is geworden en heb nu een am staf die ook al elf is. Mijn verhaal is dat mijn jeugd niet heel fantastisch was en ik echt behoorlijk aan mezelf heb moeten werken voordat het verantwoord was dat ik zwanger zou worden. Er was geen dokter in de wereld die me zou hebben geholpen..... (en terecht denk ik achteraf, hoeveel pijn het me toen ook deed). Inmiddels sta ik stevig in het leven en heb een stabiele relatie met een goede man.

Nu alleen afwachten of een kindje voor ons in de sterren staat geschreven........

Vroeger waren er tijden dat ik zelfs twijfelde of het leven zin had als ik nooit een kindje zou krijgen. Nu hoop ik met heel mijn hart dat het lukt maar zo niet, dan doe ik iets anders met m'n leven. Dat maakt ook dat ik redelijk nuchter in het traject zit. Komt t, dan komt t. Zo niet, dan niet . Blijkbaar heeft het lot dan iets anders in petto. Ik zal hoe dan ook mijn best doen om vrede te hebben met mijn lot.

Dikke knuffel aan jullie allemaal! Wees lief voor jezelf en houd moed

X

Hallo Dragonfly,

Wij hebben sinds vorig jaar ons eerste Pitje.

De naam komt voort uit mijn voorliefde voor honden, het is ook een sterke naam, omdat ik mijzelf een echter vechter en doorzetter vind, heb ik jaren terug gekozen voor deze naam ;)

Heftig verhaal meid, dus door een diepdal gegaan om er uiteindelijk sterker uit te komen?

wel herkenbaar, heb het zelf  ook niet bepaald makkelijk gehad, maar ook uit het dal gekropen en nu weer een beetje op de rit. Ik hoop voor jullie dat jullie goed door het traject heen komen, want laten we wel zijn daar doen we het allemaal voor he?

Je bent nu op een leeftijd dat je weet waar je mee bezig bent en er goed over nagedacht instapt.

Ik wens jou en je man, veel sterkte, maar bovenal geluk!

Heel veel liefs Pitbull_lady  :love2:

Ps wij hebben wel altijd honden gehad, andere rassen :D