Jump to content
Sign in to follow this  
erik j

UMCG 2011

Recommended Posts

De laatst post uit dit topic:

Maayke

Masterfull

Door Maayke - Zaterdag 31 december 2011, 08:42

Hai meiden, ik lees wel mee (op mijn telefoon) maar das zo lastig reageren... dus vandaardat ik wat laat reageer... sorry! Maar de meeste spreek ik ook op Wordfeud, dus dat maakt een hoop goed! :-)

@ Chrissy, wat goed dat je weer een paar uurtjes op kantoor bent geweest! En dat het goed ging! Hopelijk zet deze stijgende lijn zich voort in 2012 en kan je 'je gewone' leven weer op pakken zonder al die ongemakken!!!

@ Wilma, wat KUT zeg dat je voorgevoel uitgekomen is, maar meestal zit je zelf met je voorgevoel wel goed! Gelukkig heb je nog wel een cryo achter de hand! En je weet cryo's kunnen hele mooie mannetjes worden, maar dat had ik je op Wordfeud ook al gezegd!

Ik hoop zoooooo dat 2012 jullie jaar wordt voor een broertje of zusje voor Maureen!!!

@ Grietje, betere vooruitzichten als Wilma???

Wij zijn met kerst een paar dagen in Haarlem geweest, heerlijk verwend met gezelligheid en lekker eten!

Vanavond vieren we oud en nieuw thuis... Vanmiddag nog even het oude jaar uit 'drinken' bij vrienden..

2009 was voor een een top jaar met de positieve test, 2010 was een GEWELDIG jaar met de geboorte van Mika maar 2011 was voor ons niet zo'n fijn jaar, veel sterfgevallen waarvan de meeste onverwacht... dus we hopen dat 2012 een KNAL jaar gaat worden!

Fijne jaarwisseling allemaal!!! En op naar een spetterend 2012!!!

9x IUI, 6x ICSI(ec), 2x ICSI(hyper), 1x Cryo, eindelijk zwanger!!! 12-02-2010 Mika geboren!!! 

grietje77

Masterfull

Door grietje77 - Zaterdag 31 december 2011, 13:06

Op de valreep van 2011 ook nog even een reactie van mij.

Helaas is onze poging ook niet gelukt...

Had er in eerste instantie geen goed gevoel bij, afgelopen week al de hele week al last gehad van menstruatiekrampen. Maar omdat ik geen bloedingen kreeg, begon ik toch een beetje hoop te krijgen.

Helaas ben ik gisteren toch met bloedingen begonnen.

Nu maar snel 2011 afsluiten en hopen dat 2012 een beter jaar voor ons allen wordt... Volgens mij was het voor ons allemaal hier geen super jaar...

Wilma, wat jammer dat jullie poging ook niet gelukt is...  .

Sterkte! Het ondergaan van een poging mept er toch wel weer flink in... Ook ik heb mijn tranen weer flink laten gaan, is ook goed die emotie en spanning moet er ook uit... Geniet lekker van jullie Maureen!

Afgelopen week zijn we nog een dagje naar Plopsa Coevorden geweest... Wat een feest was dat, Jesse heeft zijn ogen uitgekeken met al zijn favorieten Bumba, Piet Piraat, kabouter Plop. Hij is zelfs nog met Bumba en Bumbalu op de foto geweest en heeft nog een high five met Bumba gedaan! Stoer hoor! Echt een aanrader!

Meiden, ik wens jullie allemaal een goed uiteinde!

kinderwens 2005, 1e ICSI hyper Jesse geboren 28-03-10 / 1 cryo miskraam 

lindamvjulian

Awesome

Door lindamvjulian - Zondag 1 januari 2012, 15:07

Ach Grietje wat balen dat ook jullie poging is mislukt.

sterkte.

Voor iedereen een gelukkig gewenst!

Wij hebben een paar rotdagen gehad. Een kameraad van Denny is dinsdagavond op 38 jarige leeftijd overleden. Vrijdagavond was de condoleance avond.Was dus he heftig allemaal.

Uterus bicornis.Na ruim 4 jaar zwanger na 4 keer iui. Gezonde zoon van 13-05-2003. sinds 7 jaar bezig voor brusje. 6 keer IUI, 6 keer IVF ec. 2 keer ICSI nu met lucrin. helaas mislukt. Nu nog 2 cryo's. 

Maayke

Masterfull

Door Maayke - Maandag 2 januari 2012, 08:09

@ Grietje, ach nee... jij ook al geen goed nieuws met betrekking tot jullie poging!

Sterkte!!! Met deze teleurstelling!!! En laat de tranen maar goed vloeien, das het beste medicijn met dit soort dingen! Hoop dat 2012 WEL de o-zo gewenste positieve test en gezone baby geeft!

2011 was inderdaad voor ons ook geen leuk jaar... 2012 kan alleen maar leuker en beter worden en daar gaan we dan ook van uit!

Wat leuk dat jullie in Plopsa zijn geweest, Mika zal dat ook vast super vinden en het staat bij ons ook zeker op de planning er een keer heen te gaan!

@ Linda, ik las al iets op hyves, wat vreselijk! Zo jong en onverwacht!

Was hij ziek???

Meiden ik ga een nieuw topic openen want deze is al echt oud... en... ik hoop dat dat nieuwe topic "UMCG 2012 Deel 1" Heel veel mooie berichten gaat brengen!!!