Jump to content
Sign in to follow this  
whitches

Bijna 5 weken

Recommended Posts

Ja dat is zo Hoepie ! Fantaseer alleen maar een beetje !

Alles is welkom !

Eerst de echo maar en dan de 12 weken door zien te komen !

Hoe is het met jouw ?

Liefs Lin

Ja, tuurlijk meid begrijp ik dat je maar wat fantaseert. Hahaha.

Idd eerst de echo en de 12 weken door komen en dan zien we wel.

Hier alles goed hoor. Alleen echt zoooooo vreselijk moe. Dat is echt niet gewoon. Ben echt de hele dag doorlopend moe. Koffie helpt niet.

En ook af en toe flink misselijk. Eigenlijk te gek voor woorden zo vroeg al, maar het is echt zo. Kan er niets aan doen. Hihihi.

En met jou?

Liefs,

Hoepie

Ow Hoepie, dat belooft dan nog wat met je misselijkheid...:(

Ja die vermoeidheid...vreselijk he! Net een deken die over je heen ligt.

Ach Suzy de eerste keer bij mijn dochter was ik ook heel misselijk met overgeven en de hele rataplan, maar dat begon na ongeveer 7,5 week. Nu heb ik er al een week last van. Oke hoef nog niet te spugen, maar heel soms al wel. Pffff maar het is allemaal voor een goed doel hihihi.

Ik ben nooit misselijk geweest, maar heb wel enorme last van jeuk gehad. Bij m'n eerste begon dat ergens rond de 14 weken, bij m'n tweede al met 8 weken. Dus wellicht beginnen de kwaaltjes allemaal net wat eerder bij een 2e zwangerschap. Je lijf herkent het, denk ik.

De jeuk herken ik wel, daar heb ik nu ook huidlupus aan over gehouden. Is nu onder controle, maar ik heb wel weer vervelende bulten in mijn gezicht. Die trekken ook wel weer weg. Maar dit is begonnen toen ik van Daan in verwachting was. En die misselijkheid heb ik ook niet gehad.

Vandaag ben ik raar opgestaan, super moe, hoop maar dat het van het slechte slapen komt en dat ik verkouden ben.

We zitten maar raar in elkaar !

Liefs Lin

Nou grappig is dat wel, maar ik herken de jeuk dus juist niet. Maar dat lijkt me wel heel erg vervelend ook hoor. Ik heb toch al zo'n hekel aan jeuk.

Wellicht komt het door het geslacht van de kindjes? Nee, hoor dat verzin ik terplekke. Hihihi maar jullie hebben beiden jongens en ik heb een meisje, dus vond het wel aardig bedacht.

Sterkte vandaag Linda met je moeheid.

Liefs,

Hoepie

Die jeuk is vreselijk!

Pff kon me soms echt niet inhouden en dan tot bloedens toe krabben. Vooral 's nachts.

Of tegen iedere muur aan schurken.

Bij mij hielp t om er koude, natte washandjes of kleine handdoekjes tegen aan te drukken. Wie weet helpt t jou ook..... Sterkte!

Hoi Hoepie...

Heb jij ook al met slapen dat je het idee hebt dat je ergens op ligt ?

Ik heb nu al zoiets van, er zit iets in de weg, dat kan toch nu al niet ?

Verder kan ik heel de dag wel drinken !

Liefs Linda

Hoi Linda,

Nee, dat heb ik nog niet. Ik heb wel vandaag opeens bloed bij het afvegen, dus ik ben errug bang dat het hier niet goed zit. Heb nog geen ziekenhuis gebeld ofzo. Ik dacht laat ik eerst maar even afwachten. Ze kunnen er toch niets aan of tegen doen als het mis gaat.

Dat vele drinken van jou zou natuurlijk van de warmte kunnen zijn, maar het zou ook kunnen wijzen op zwangerschapsdiabetes. Dit had ik in mijn 1e zwangerschap. Zou ik toch ook maar even in de gaten houden als ik jou was meis. Of in elk geval volgende week even melden als je de echo krijgt.

Over dat het nu al kan of niet? Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. Als het er idd twee zijn dan groei je natuurlijk wel vele malen sneller dan bij eentje. Bovendien is het je tweede zwangerschap. En volgens mij kan alles. :P

Liefs,

Hoepie

Hoi meis,

Ik schrik van je berichtje, was het donker bloed ? inmiddels alweer weg ? Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan. Ik las ergens anders dat je gevraagd had voor een vroegere echo, maar niet gelukt ?

Ja ik zal het aangeven volgende week wat betreft het drinken !

En dan zullen we zien of je gelijk krijgt of het er 2 zijn  ::)

Denk aan je hoor !

Hoi Linda,

Nee het was geen donker bloed, maar helderrood. Ook zat er een heel klein inimini stolseltje bij. Nu is het meer bruinig, dus misschien valt het allemaal mee. We moeten het maar afwachten. Wel heb ik ook een beetje pijn in mijn buik.

Lief dat je aan me denkt. Nee het is niet gelukt voor een eerdere echo, maar als dit zo blijft ga ik wel bellen. Dan moeten ze wel denk ik.

Liefs,

Hoepie

Hoi Linda,

Lief dat je zo aan me denkt meis. Het gaat inmiddels alweer een heel stuk beter, geen bruinverlies meer gehad vandaag. Dus toch maar gewoon afwachten verder. Misschien was het niets.

Ik heb dus geen ziekenhuis meer gebeld. En als het zo blijft gaan als nu laat ik de echo ook gewoon voor de 20e staan.

Hoe is het met jou? De 6e schiet nu al lekker op. Morgen is het al juli en dan vrijdag al de echo. Spannend.

Liefs,

Hoepie

Wat schiet het al op dan. Gaat het nog goed met je? Wel spannende tijd hè. Ik eind van de week ook zo'n vijf weken. Ook krampjes gehad en nu elke dag vaag misselijk. 25 juli echo, waanzinnig zenuwachtig....

Hoi Linda,

Ja, het gaat eigenlijk wel gewoon goed. Geen bloed meer gezien. Wel wat buikpijntjes, maar had ik volgens mij de eerste zwangerschap ook veel last van.

Bandenpijn heb ik eerlijk gezegd ook wel.

Verder heb ik de echo kunnen verplaatsen naar de 16e dat scheelt toch weer 4 dagen. Hahaha.

De moeheid heb ik nog wel veel last van, maar misselijkheid valt inmiddels erg mee.

En hoe is het met jou? Jij morgen de echo. Spannend meid! Hoe laat heb je de echo? En hoe voel jij je verder?

Liefs,

Hoepie

Gelukkig heb je geen bloed meer gehad ! blij wat van je te horen !

en super dat je eerder mag komen voor de echo, scheelt toch weer :-)

Met mij alles goed, zenuwachtig natuurlijk ! ben zelf vaak duizelig...

Liefs Lin

Nou Lin,

Morgen zul je het weten. Een of twee? Wat denk je zelf?

Bij mezelf denk ik van twee. Laat je morgen wel effe weten hoe het gegaan is?

Liefs,

Hoepie

Hoi Linda,

Hoe is het gegaan vandaag? Alles goed met de echo?

Liefs,

Hoepie

Guest tanja1969

lindaaaaaaaaaaaaaaa

enne??? wij zijn echt niet nieuwsgierig hoor, maarre weet je het al? 1 of 2???

liefs Tanja

Sorry sorry dames, vanochtend in zenuwen de wachtkamer binnengestapt, wachten duurde lang.

De arts ging eerst zelf kijken, hij draaide al snel het scherm om, en we zagen meteen 1 vruchtzakje met daarin een kloppend hartje ! daarna op zoek naar een eventuele 2e zakje, en ja hoor een 2e gevonden ! deze zat alleen op een moeilijk plekje, dus kon de arts moeilijk zien of er een hartje was. Maar het zakje was wel gevuld !

De 16e moeten we weer terug komen, en dan kijken ze of het definitief een tweeling wordt!

Ben er stil van ! maar super blij!!

Liefs Lin

Geweldig!!!! "Gefeliciteerd!!!!!

Wat superleuk meid. En alweer zo snel nog een echo.

Hoe ver ben je nu?

Lekker genieten nu en bijkomen van het feit dat het er echt 2 zijn.

Liefs,

Hoepie