Jump to content
Sign in to follow this  
whitches

Bijna 5 weken

Recommended Posts

Hoi Hoepie,

Is nog niet helemaal zeker dus, eigenlijk waren we een week te vroeg, maar ik had het al gezegd tegen ze, komen we niet te vroeg, dus vandaar dat we de 16e weer mogen komen.

We zijn nu 6 weken en 3 dagen, de 16e 8 weken.

Hoe gaat het met jouw?

Waaaah goed zeg en fijn zo snel weer een echo! Geniet ervan! Stuiter stuiter....

Oh dan had ik het niet zo heel goed begrepen. Sorry.

Dus de 16e ben je 8 weken. Wij hebben ook de 16e de echo en ik ban dan 8 weken en 1 dag, dus we schelen niet zoveel in zwangerschapsduur. Hihihihi.

Ja hier gaat alles goed, weinig tot geen kwaaltjes. Af en toe misselijk, maar vooral heeeeeeel erg moe.

Gelukkig is de 16e nu al heel snel. We wachten maar weer rustig af meid.

Liefs,

Hoepie

wow, het zijn er twee!!

Tja dat is krap in huis ( en bij kas :((((  maar wat leuk! Ik lees dat het nog niet 100 procent zeker is, maar een kloppend hartje heb je al wel gezien. Gaaf!

Super goed nieuws zeg.

In elk geval 1 kloppend hartje. Op naar de 16e of het er 1 is of toch 2??. Spannend hoor.

Geniet van dit wonderlijke nieuws.

Groetjes,

Ro

Hoi Lin,

Ja hoor, hier alles nog goed. Gelukkig is het bijna maandag en krijgen we de echo. Jullie ook weer he? Ben toch zo benieuwd. Hahaha.

Goed weekend en we spreken elkaar maandag wel weer denk ik. Hihihi

Liefs,

Hoepie

Hey Lin wat een geweldig nieuws zeg, heel veel plezier maandag bij de echo en jij ook Hoepie, wat leuk dat jullie zo gelijk opgaan zeg. Das toch best uniek, ook voor op het forum.

x Pitbull_lady :love2:

Ja dat is idd best uniek ja pitbull.

Oh yes, morgen dan eindelijk voor de echo. Het is weer zo spannend. Zou er een hartje kloppen? Of misschien wel 2?

Morgen om een uurtje of 2 dan weten we het eindelijk.

Linda hoe laat mogen jullie voor de echo?

Liefs,

Hoepie

Hoepie wat spannend, jeetje zeg.  En whiches natuurlijk.... Ik ben morgen 9 weken heb vrijdag echo...pfffff spannend allemaal. Heb ook last van de buik, normaal schijnt het. Vind het soms doodeng . Vanmorgen weer heerlijk gespuugd pffff. Liefs

Hoi allemaal,

Nou wij hebben vanmiddag de echo gehad. Mijn gevoel was juist. Het zijn er 2 en ook 2 mooie kloppende hartjes gezien.

Ik mag nu naar het ziekenhuis vlakbij mijn woonplaats onder controle. Die heb ik meteen maar gebeld en ik mag woensdagmiddag al komen.

Verder gaan we wel zien hoe het allemaal gaat lopen.

En Linda hoe is het bij jou?

Liefs,

Hoepie

Guest tanja1969

wowie hoepie,

het zijn er 2, gaaf zeg...

geniet er maar goed van meid

liefs Tanja

ohooo allebei een tweeling!! Hoepie en Linda, gefeliciteerd!!! Dit is zelfs voor dit forum bijzonder!

Ja Kar dat klopt idd. Dat wij ook samen op het zwanger/bevallingsbankje hebben gezeten.

Eigenlijk lees ik jullie verhalen ook altijd wel. En ik zou me natuurlijk ook best aan kunnen sluiten. Maar ik ben niet zo'n regelmatige schrijfster, dus ik weet het nog niet of ik dat doe. Hihihi