Jump to content
Sign in to follow this  
Cleo81

Nieuw op het forum

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum. Ook nieuw in het hele ivf gebeuren. Er komt eerlijk gezegd nogal wat op me af. Vorige week gehoord dat de kans op een kindje via de natuurlijke weg zeer klein is en... hoppa... nu staan we op de wachtlijst voor IVF. Het voelt erg onwerkelijk en hoe meer ik er over lees, hoe somberder ik het allemaal in ga zien.

Ik hoop hier op het forum tips en ervaringen te vinden die mij helpen om me voor te bereiden op wat me allemaal te wachten staat.

Groetjes Cleo

Hey Cleo,

Welkom op het zeer verslavende forum.

Hier hoef je je niet in te houden en lucht je hart, dat kan allemaal hier, we zitten immers allemaal in het zelfde schuitje.

Ik wens je in ieder geval ontzettend veel sterkte in de moeilijke tijd,en ook veel succes tijdens de IVF.

Weet je al wanneer jullie gaan beginnen?

Veel liefs en een dikke hug Marielle

Hoi Cleo,

Het is inderdaad nogal wat, ik was ook erg van slag zodra het woord IVF genoemd werd, bij ons zelfs ICSI.

Daarna ben je gewoon verdrietig! Ik heb deze week of volgende week mn punctie, spuit nu 4 weken hormonen.(decapaptyl en gonal-f) Ik heb zeer weinig geduld maar merk dat de tijd wel snel gaat! het prikken valt echt mee, ik heb nergens last van! Alleen nu sinds 2 dgn wel, last van mn eierstokken en voel me niet lekker, maar das het enige....

Wanneer mogen jullie beginnen? Sterkte de komende tijd!

Guest tanja1969

hey Cleo,

welkom op dit verslavende forum

stel al je vragen want niets is dom of stom en er is altijd wel iemand die een antwoord weet.

heel veel succes met jullie komende ivf poging.

liefs Tanja

Hoi,

Welkom op het forum! Genoeg ervaringsdeskundigen hier, dus altijd wel iemand die antwoord weet op je vragen, of weet hoe je je voelt.

Het is inderdaad een klap als je te horen krijgt dat IVF/ICSI je enige mogelijkheid is. Ik was er destijds ook helemaal van ondersteboven. Je denkt aan het begin van een traject te staan, en dan sta je ineens aan het einde. Er zijn inderdaad veel verdrietige verhalen te lezen, maar evenzoveel succesverhalen.

Succes met je punctie!