Jump to content
Sign in to follow this  
han87

...week 3

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ben nu dik 3 weken aan het spuiten met deca en puregon...Moet zeggen dat het zwaar is. erugg moe!! en met vlaggen helemaal niet lekker.komt me niet veel uit handen.

ass vrijdag een echo om te kijken hoe het ervoor staat ben benieuwd....aan de ene kant heb ik zo iets ik heb niet hele pijn in de buik af en toe een beetje.. dan denk ik doet de puregon zijn werk wel.. ???

Ik weet niet hoelang het hele traject duurt..dat verschilt per persoon denk? en hoe het gaat met de medicatie?

liefs han

Hoi Han,

tja dat spuiten viel mij ook altijd zwaar....hormonen in je lijf hebben gewoon veel effect om maar niet te spreken wat er emotioneel met je gebeurt...leven tussen hoop en vrees...dat kost energie.

Heb je al echo's gehad? Het verschilt enorm per ziekenhuis en per persoon hoe lang en hoeveel je moet spuiten dus daar is weinig over te zeggen denk ik....tis maar net hoe je lijf reageert.....

Heel veel succes vrijdag!

Als het je lukt; ga leuke dingen doen, think positive en laat goed voor je zorgen :-)

liefs sofie

he sofie,

Nee het is onze eerste echo vrijdag..Maar ben zo moe..normaal doe ik altijd van alles,maar komt me nu niet veel uit handen..zo lamlendig..

En veel dromen en liggen piekeren..Wat als het niet lukt...Zal het goed komen..en dan houd ik me weer vast aan de verhalen van de gynycoloog... Je bent 25 jong de eitjes zijn prima...alleen de grijpers doen het niet..(verklevingen en heb maar 1 eileider)

We zijn in leeuwarden en groningen in behandeling dus veel gereis heen en weer straks..

liefs han

Hoi Han,

Het spuiten van hormonen heeft op de meeste mensen eenmaal die uitwerking:

- het moe zijn

- emotioneel geprikkeld zijn

- geschommel met gewicht

- hoofdpijn

Het is ook wat sofie zegt, emotioneel is het ook niet niks en iedereen (ieder lichaam) reageert er anders op.

Niet iedereen heeft er last van, maar als ik lees dat jij het al 3 weken doet (wat ikzelf ook erg lang vindt), tja, dan denk ik dat het onvermijdelijk is.

En pijn hoef je niet te hebben, hoor...om te weten of het goed of slecht gaat....  :)

Vreemd dat je tussendoor ook geen echo hebt. Bij ons in belgie doen ze bijna om de dag een echo om te kijken of de medicijnen / hormomen wel aanslaan of dat ze nog iets moeten bijsturen.

Je bent dan nog wel jong, maar de zorgen / gedachten heeft ieder van ons wel (denk ik zo).

Het zijn nog 2 daagjes, probeer de positiviteit op te zoeken, leuke dingen om je af te leiden en dan op naar vrijdag.

Ik duim met je mee, dat je goed nieuws gaat horen.

Suc6 !

Jolanda

Hallo allemaal,

Vandaag was het dan zo ver..eerste controle echo om te zien hoe de spuiten zijn werk hebben gedaan..Ik had er niet zo een goed gevoel bij de laatste dagen erg pijn in men onderbuik...(ik dacht meschien aan overstimulatie)

het was goed nieuws!! eindelijk..Ik loop op schema wat dat betreft in mijn linker 7 eitjes en mijn rechter 4 van bijna allemaal een groote van 13,6mm en nog een paar kleintjes!! :DNog eventjes doorspuiten en Maandag voor weer controle en hopen dat ze 18 mm zijn dan de planning voor de punctie...Zooo spannend en zooo blij!!!

Liefs hannie

Fijn! Gefeliciteerd en wie weet geeft de moed je ook weer net dat beetje energie!