Jump to content
Sign in to follow this  
han87

echo

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vandaag was het dan zo ver..eerste controle echo om te zien hoe de spuiten zijn werk hebben gedaan..Ik had er niet zo een goed gevoel bij de laatste dagen erg pijn in men onderbuik...(ik dacht meschien aan overstimulatie)

het was goed nieuws!! eindelijk..Ik loop op schema wat dat betreft in mijn linker 7 eitjes en mijn rechter 4 van bijna allemaal een groote van 13,6mm en nog een paar kleintjes!! :DNog eventjes doorspuiten en Maandag voor weer controle en hopen dat ze 18 mm zijn dan de planning voor de punctie...Zooo spannend en zooo blij!!!

Liefs hannie

hallo allemaal,

Vandaag weer voor echo controle geweest voor men eitjes en het zag er super uit!! ongeveer 20 eitjes van tussen de 18 en 23 mm..

Dus waarschijnlijk woensdag de punctie ze bellen me straks nog want moest bloedprikken voor de waarden.

Ik ben namelijk niet zo dik en heb best wel pijn in men onderbuik en misselijk...het is nog geen overstimulatie maar moet er wel om denken!! Dus op advies gynycoloog de ziektewet in :-\Maar mijn baas had alle begrip :)Ze heeft zelf ook een tweeling vanuit ivf..

Word nu zo spannend allemaal!!

:-X

Liefs han

Net telefoontje gehad...Bloedwaarden zijn mooi!!!Woensdag half acht melden en 8 uur punctie...oehh :-X :-XZenuwachtig!!!

Hoi Han,

Heel veel toi toi hoor voor woensdag. Enne......weer een stap verder moet je maar denken!!!!!

Ik vond het niet prettig de punctie, maar zou het zo weer doen! We weten waar we het voor doen.

Liefs, Merel

Oeehh spannend, ik mag donderdag voor mijn 2e echo. De eerste gestart na de gonal-f ben zeer beneieuwd of er bij mij al wat eitjes groeien!!

succes met de punctie!! Hwet komt vast goed, hou het einddoel in gedachten ;)

Groetjes Patricia

Hoop dat het goed is gegaan! Op een goede 'oogst' hè! Rustig aan en maar weer wachten....