Jump to content
Sign in to follow this  
Stef en Merel

Na de bypass operatie van Stef

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Pff ik open maar even een nieuw topicje, voor een duidelijk overzicht. Ik wist alleen even niet onder welk kopje.

Maar goed, hier even een laatste up-date.

Stef is inmiddels woensdag thuis gekomen, ik heb hem 's middags opgehaald. En ow wat kan je daar dan al weer blij mee zijn!!!!!!

We zijn blij dat de operatie goed is verlopen, hoewel we nog zeker alles een plaatsje moeten geven. Er is ook wel een beetje onzekerheid natuurlijk en angst. Maar dat is logisch en alles op zijn tijd en rustig aan nu.

Voorlopig mag hij nog een aantal dagen niet alleen zijn en niet naar buiten. Volgende week gaan we voorzichtig maar eens 10min. lopen. Heel frustrerend even, maar je kan ook niet anders. Hij is qua conditie weer bij 0!

Geen idee hoe het verder gaat verlopen, proberen het positief te zien dat een kleintje er nog wel in zit voor ons een keer. Voor nu zijn we blij dat we nog samen zijn.....heel confronterend.

Bedankt voor de lieve reacties hoor. Vandaar even weer wat nieuws hoe het gaat.

En......ik heb zowaar vlg week zorgverlof!! Dus ik kan mn mannetje zelf bijstaan waar nodig.

Liefs, Merel

Guest tanja1969

hey merel,

goed te horen dat ie thuis is, ja thuis is het beste medicijn om op te knappen

en wat goed dat ze je zorgverlof gegeven hebben meid, kan je je mannetje

lekker zelf verzorgen enne doe dat maar goed he

liefs Tanja

Fijn dat stef weer thuis is!!

Veel sterkte!!!Hopen dat het gauw weer de goede kant op mag kan gaan!!!

Liefs han

@ Merel, fijn dat alles goed is gegaan, maar wat voor een operatie heeft hij gehad dan, want het klinkt wel heftig....

Heel veel sterkte met alles samen en veel beterschap!

Kiefs Lief

Hoi Merel, lekker Stef weer thuis. Dat is de eerste stap maar weer. Super dat het toch geregeld is met zorgverlof. Echt lekker werk je ook weer niet met je mannetje thuis in de lappenmand..

liefs patricia

Het gaat best goed met Stef.  Kunnen gelukkig goed praten, merken dat dit wel helpt alles op een rijtje te krijgen en het te verwerken. We lachen en genieten ook wel weer.

@ Lief; Het was onverwacht een bypass operatie met 4 omleidingen. Alles is zo snel gegaan. Drie weken geleden wat vage klachten, wel naar de huisarts en de week erop hoorden we dit. Dotteren ging dus ook al niet meer, daar er meerdere vernauwingen bleken te zittten rondom hart, m.n een belangrijke kransslagader.

Nu met alle medicijnen die hij heeft komt bij mij ook de vraag naar boven wat dit doet voor de kwaliteit van zijn zaad.

Dit moeten we een volgende keer maar weer bespreken met de fertiliteitsarts.

Liefs, Merel