Jump to content
Sign in to follow this  
Datje

Positief en dan?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Eerste IVF poging, mocht 3 juli testen, kon niet wachten en heb net getest: hartstikke positief. Nu nog zwanger blijven hè.... Ooooh de twijfels slaan toe hoor. Zo ook over utrogestan gebruik, lees ik veel over dat men het nog een aantal weken blijft gebruiken. Volgens mij wil Radboud, Nijmegen, dat ik stop. Weet iemand hier meer over?

Heb jaren geleden na natuurlijke zwanger geworden te zijn een mk gehad met tien weken. Daarna direct zwanger van dochterje en daarna dus niets tot nu ;-)

Hoi Datje,

Van harte gefeliciteerd!!!! Ja idd, nu nog zwanger blijven, maar we blijven positief. Op naar een mooie echo met kloppend hartje.

Over de utrogestan weet ik alleen wat ik zelf doe. Ik moest het tot 14 dagen na de punctie gebruiken. Maar ik heb het gewoon allemaal opgebruikt. Ik vond het ook niets om er mee te stoppen. Onze dochter is na een zwangerschap van 38 wkn en 3 dagen geboren.

Nu bij deze poging vond ik het ook weer eng met de utrogestan te stoppen. Heb dan ook wederom alles opgebruikt. Ben nu net 6 weken zwanger. En hoop uiteraard dat het verder ook allemaal goed blijft gaan.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Liefs,

Hoepie

Gefeliciteerd Datje!

ja, dan denk je dat de wachtweken spannend zijn, maar deze periode van wachten tot eerste echo is ook niet mis.

Bij mijn eerste poging ging het helemaal niet goed met de utrogestan. Ik had niet goed gelezen en ipv 6 per dag 4 per dag ingebracht. Na een dag of vijf ontdekt ik dat. Heb het tien dagen gebruikt. Bij 2e keer wel braaf 6 per dag en ook tien dagen gebruikt. Beide keren resulteerden in een doorgaande zwangerschap.

Dankjulliewel en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met de zwangerschappen! Ik weet dat ik in ieder geval niet genoeg hormonen heb om eicellen aan te maken en te rijpen etc (ben al soort in de overgang en net een week 36). Maar dat zijn natuurlijk weer andere hormonen hè. Nou ja dinsdag moet ik toch bellen....

Die miskraam na het zien van een kloppend hartje vier jaar geleden heeft me toch onzekerder gemaakt merk ik nu.

Nou ja op naar de echo (wie weet zijn het er twee....;-))

X

Oei dus toch. Dan moet ik het denk ik wel blijven slikken. Dit ziekenhuis geeft zeker niets teveel mee, morgen is alles op en morgen moet ik ook bellen.... Ben benieuwd!

Dankjewel

@ DAtje,maar als je ook in de overgang bent en je dus, zo lees ik de bolletjes door moet blijven gebruiken en morgen alles op is, zou je dan vandaag voor de zekerheid niet bellen, zodat je morgen op tijd weer bolletjes kan gebruiken?

GEFeliciteerd met je zwangerschap!!

Volgens Nijmegen moest ik stoppen omdat ik zelf nu aanmaak. Ben er niet gerust op maar ja ik heb het ook niet meer dus kan niet anders. Voel me wel enorm zwanger, nu dat nog blijven! 25 juli een echo.....

Oooooh dat wat Kees ik nu. Je bent zwanger super meis. Ik ben lang niet meer geweest, 3 weken vakantie geweest naar SPanje. Vandaag ben ik 8 weken zwanger. Zo blij. En dat na de eerste keer :-)) knuf