Jump to content
Sign in to follow this  
han87

Dringend vraagje??

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb gister acht uur avonds de pregnyl gespoten..en morgen woensdag acht uur de punctie...Maar heb zo last van men buik en onder rug lijkt wel of moet ik ongesteld worden...Hoort dat erbij???

leafs han

Hoi Han,

Ik zat zelf ook tegen overstimulatie aan bij onze 1e poging. Had erg last van mn buik....meer de zijkanten waar je eierstokken zitten. Ook ik moest rustig aan doen, maar dit ook pas dag voor de punctie.

Ongesteld worden kan bijna niet, aangezien je geen natuurlijke cyclus hebt.

Las dat je ook eerder misselijk bent geweest, kan ook weer van de medicijnen zijn misschien?? Of het hele volle gevoel daar onderin je buik.

Ik zou lekker op tijd mn bedje in duiken als ik jou was! Gaat de tijd ook wat sneller ;).

Iedereen reageert net weer ietsje anders, ik heb nooit last van mijn rug met ongesteld worden en ook niet bij het IVF, maar ja, misschien hebben anderen dit weer wel.

In ieder geval heel veel succes morgen en hopen op een heel mooi resultaat voor jullie!!

Gr. Merel

hoi merel.

Bedankt voor het antwoord. Dan zal het idd de medicijnen zijn..ook omdat de arts zei dat alles flink vergroot was..en meschien de voorbereiding op de eisprong door de pregnyl..ik dacht geen decapeptyl meer sinds gister dan de pregnyl..voelt net of moet ik ongesteld worden :P

Ben behoorlijk zenuwachtig..meschien speelt dat ook mee.. men vriend moet gelijk na de punctie naar groningen met de eitjes.. en dat is ook weer spannend tot dat ik bericht krijg van hem,want zal wel niet mee mogen door de med etc...

liefs han

Hoi Han,

Ik had zelf de laatste keer ook erg veel pijn. Bij de punctie was mijn eisprong al geweest. Dat konden ze zien op de echo. Dus zeg het voor de zekerheid wel ff.

Suc6

Liefs,

Guest tanja1969

hey meiden,

die pijn kan komen van de pregnyl en je overvolle eierstokken, ik had ook veel pijn net voor de punctie , mij werd gezegd dat dit kwam omdat de follikels erg groot waren, dus die druk/pijn zal je wel voelen nu.

in principe kan je geen eisprong hebben, de pregnyl moet je spuiten 36 uur voor de punctie.

die zorgt net voor de laatste rijping en dat het follikel wat zachter word.

ik heb toen met mijn kinderen, wel pregnyl moeten spuiten en toen werd mij gezegd dat deze de eisprong opwekte maar pas na 48 uur is dan je eisprong, wij moesten 24 uur en 48 uur na de pregnyl gemeenschap hebben om de kans te vergroten dat er voldoende zaadcellen bij het eitjes kwamen.

veel succes morgenochtend meid en mijn duimen draaien dat je een hoop mooie rijpe eitjes hebt.

liefs Tanja