Jump to content
han87

punctie gehad!!

Recommended Posts

Hallo lieve mensen!

Vandaag 7 uur vanmorgen op weg naar het ziekenhuis voor de punctie..Geen oog had ik dicht gedaan.

Half acht gelijk pijnstiller spuit en pilletje gehad en proberen rustig te worden,dat ging goed na een hele nacht niet te hebben geslapen.acht uur was het zo ver..en oh oh wat deed de rechter kant mij zeer daar zatten zoveel eiblaasjes pijnlijk hoor ondanks de medicatie ik lag op laatst op het hoofeind met mijn bips :o.De li kant was te doen..het is even een kwestie van doorbijten want met een kwartiertje is het allemaal achter de rug..ik kon uitrusten in het ziekenhuis..nu was het in handen van mijn mannetje..op met de koffer naar groningen veel aangeprikt wel vier buisjes vol.Ik had afgesproken met men man zodra die wat weet te smsen want was toch wel zenuwachtig!!straks is er niks ???

kwart voor tien smsje dat hij had gelevert en moest wachten tot tien uur om de eiblaasjes en zaad te nakijken..half elf nog niks gehoord..pff en daar was het telefoontje.heel goed resultaat maar liefs 20 eitjes...Nu vrijdag even bloedprikken en echo om te kijken of men buik wat bekomen is omdat et er zoveel zijn..en gebeld worden door groningen.. We zijn weer een stapje verder en volgens de zusters met goed resultaat..op naar de volgende stap.

liefs han

20 eitjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Wow!!!!!!

DAt is wel een hele hoge score, uitzonderlijk veel!

Nou meid, als daar geen winnaar bij zit!!!!!

Succces, LIefs Lief

Guest tanja1969

wowie 20 eitjes maar liefst

wat goed!!!!!!

op naar mooie bevruchtingen en hopen dat je ook cryootjes hebt

rust goed uit, drink veel, succes met wachten

liefs Tanja

Hoi han87,

Zoooooooo 20 St zeg dat zijn er inderdaad echt veel...

Ik hoop echt zoo voor je dat er een mooi wondertje bijzit en inderdaad hopelijk ook cryo's!!

Dat zou geweldig zijn!! Ik ga voor je duimen.

Succes met wachten...

Ben zoo benieuwd!

Liefs Manuela

Wow 20!!!! Ik ga ook voor die score ;) Ik ben benieuwd naar de echo vrijdag!! Heb je dan ook gelijk n teruplaatsing?

Nou zie je wel, die buik klachten kwamen echt wel van die overvolle eierstokken! Goed gedaan hoor, 20!!!

Nu duimen dat er heel veel bevrucht worden en door delen....weet je dan ook wanneer de TP is?

Nu rustig aan doen hoor, en veeeeeeeeeeeel water drinken tegen overstimulatie.

Good luck!

Liefs, Merel

He bedankt allemaal,

Ik ben eigenlijk wel een beetje bang voor overstimulatie want ik heb zo een buikpijn..maar ja dat had ik natuurlijk ook al..gaat van alles even door je heen..en merel als het goed is is morgen de tp..eerst naar het ziekenhuis bloedprikken en echo dan hopen op goed bericht uit groningen voor tp diezelfde dag!

liefs

Twintig eitjes!! wauw, da's echt veel. Ja geen wonder dat je er last van had.

Ben benieuwd hoeveel embryo's eruit voort komen.

he suzy

ja dat zijn er veel ja, ;)had ik ook niet verwacht en de gynycoloog schrok er zelfs van..vandaar de controle morgen ook even? of doen ze dat standaard??

Ja en nu denk ik steeds als er maar embryo s uit komen..zenuw slopend alles :-X

liefs

Nou da's niet standaard. Denk dat ze zeker willen weten dat het goed gaat met jou en je buik.

Ben je een beetje bijgekomen?

Ik heb nog wel wat buikpijn.....maar dat is dan ook het enigste van de symptomen van overstimulatie wat ik heb..

Ik duim ook voor jullie mee, dat er een aantal goeie bij zitten.

Voor morgen alvast heel veel succes

duim duim duim

xxx marielle

Guest tanja1969

hey Han,

niet alleen buikpijn is een symptoom maar ook bv als je snel aankomt, meer dan een kilo op een dag

of als je buik enorm gaat opzetten.

enige wat je moet doen is goed rust houden en veel drinken, zodat je bloed niet te dik word

dat moest ik doen toen ik overstimulatie had,

ik had toen ook nog de pech dat er cystes bijkwamen en dat mijn eierstok een torso (draaiing) maakte

dus hou je goed aan je rust en drink veel

zorg goed voor jezelf meid das nu veel belangrijker, want als je te veel overstimulatie hebt krijg je ook geen tp

dit overkwam ons dus

liefs Tanja

hallo lieve mensen.

Vandaag naar het ziekenhuis voor controle geweest bloed was goed alles was prima alleen mijn buik is erg gevoelig dat word goed in de gaten gehouden. maar er kon een tp komen..tussen negen en tien konden we gebeld worden door groningen voor evt een terugplaatsing.. en ja hoor half tien werden we gebeld we konden elf uur al terecht voor een terugplaatsing nog niet weetend hoeveel eitjes bevrucht zijn...

Aangekomen vol spanning...maar liefst van de 20 eitjes 13 bevrucht en toppers!!! eerst 1 terug geplaatst..en nu is dus het wachten aangebroken..... :-X

liefs han

Hoi Han,

Wat een spanning allemaal he! Wat een mooie opbrengst en veel embryo's! Succes met deze moeilijke wachtdagen...Ik zit nu op wachtdag 4 na de TP en het duurt zooooo lang....

Liefs Nienke

We horen maandag trouwens of er nog een paar mooie embryo s ingevroren kunnen worden... en die ze hebben terug geplaats is 4 celig..is dat goed? daar weet ik eigenlijk niet zo veel over..

En wachten duurt inderdaad erg lang..en nienke ook succes met de wacht weken!!

13 toppers! wow wat goed, zo hoor ik het niet vaak. En nu in de spannende wachtweken..

20!!!! Hallo zeg. Ik had er 8, 7 uiteindelijk bevrucht,  3 nu in de vriezer 3 waren niet sterk genoeg voor de vriezer. En de teruggeplaatste daar ben ik vandaag 8 weken zwanger van :-)) dus moet gewoon goed komen Suzy. Knuf

ohh miems gefeliciteerd super..en dat geeft me weer wat hoop ....Maar het voelt gewoon net of moet ik ongi worden...je voelt van alles..pfff  Ik heb net gebeld met groningen en er zijn 9 emmy s ingevroren...dat moet goed zijn...

liefs han

Oh lieve Han ik dacht ook steeds te voelen dat ik ongi werd, maar werd het echt niet. Duim voor je, komt goed! :-)