Jump to content
Sign in to follow this  
han87

help..dag 1 na de tp

Recommended Posts

Hallo lieve allemaal..

Gister een terug plaatsing gehad van 1 embry o 4 cellig..

Maar je bent zo onzeker..meschien zie ik wel spoken want je voelt natuurlijk van alles...

maar nu na dag 1 voelt het al alsof ik ongi moet worden..Hebben jullie daar ervaring mee wat voelden jullie....??

En kan dat na dag 1 al?

liefs han

Hey meid,

Even een berichtje om je wat tot rust te stellen en alles wat je voelt te relativeren.....

Want je hebt natuurlijk al een hele behandeling erop zitten, met hormonen prikken, echo's, en een punctie en ga zo maar door, en niet te vergeten alle bijwerkingen van de medicatie.....

1 dag na de terugplaatsing is wel heel vroeg en ik denk dat wat je voelt van alles kan zijn, omdat natuurlijk alles zich in het gebied van je baarmoeder afspeelt..........

Probeer (hoe moeilijk ook) je neit te druk te maken en er even lekker op uit te gaan met je man, ven je hoofd vrij maken.............

Neem je rust en verders buiten gezond eten en je al houden aan de leefregels van een zwangere, kan je niks doen............behalve heel goed voor jezelf te zorgen!!!!!!! Dus alles waar, of van wie je stress krijgt zorg dat je daar niet mee in aanraking kom, maar zoveel mogelijk ontspannen en leuke dingen doen.

Heel veel succes en ik ga voor je duimen!!!

Mij hielp het altijd om bijv een kaarsje te branden elke dag in teken van...... Ben echt niet zweverig, maar het hielp me wel, om zo toch een beetje "iets"te doen, waar je eigenlijk geen invloed op kan uitoefenen!!

Liefs Lief

Hoi, kan je het hoofd nog een beetje "koel"houden???

Doe rustig aan!!

Hoi,

Gaat het een beetje? Spannend allemaal hè! Het is wel logisch dat je van alles voelt hoor. Net wat Lief allemaal typte... Het is nogal wat wat je lijf heeft doorstaan. Ik had na enkele dagen krampen en dacht ook ooh jeee. Ben nu zwanger na eerste IVF. 25 juli de eerste echo. Blijft allemaal heel spannend hoor maar ik zet het zoveel mogelijk van me af....

Sterkte jij! Je bent al zo ver gekomen, dat wachten gaat ook lukken!

Liefs

hoi allemaal,

Het gaat wel..het blijft moeilijk omdat ik idd van alles voel..misselijk en steken aan li kant net of moet ik het worden..soms om gek van te worden en twintig x naar de wc om te kijken haha..

Maar lief ik heb je advies opgenomen en zaterdag ben ik lkkr aan het vissen geweest met men mannetje even lkkr relaxt en gister twee goeie lachfilms gezien..dat helpt ook haha..

Ik doe mijn best en idd datje ik ben al ver gekomen..hier komen we ook door heen!! gefeliciteerd voor jou ook super eerste ivf!!!

Vanmorgen gebeld met groningen en er zijn 9 emmy s ingevroren dat is super geloof ik...!!

liefs han

Guest tanja1969

wowie Han

9 cryootjes, das lekker veel hoor!!

nog ff doorbijten meid, mijn duimen draaien voor jullie

liefs Tanja

hallo lieve allemaal..

vandaag even een controle gehad,omdat ik dreigde naar overstimulatie..Ik heb buikpijn beetje ongi krampen en misselijk. even gekeken met echo door dat de eierstokken nog wat opgezwollen zijn komt alles een beetje in verdrukking..vandaat het misselijke gevoel verklaarde de arts..en de ongi krampen kunnen daar ook door komen of het is al bezig met innestelen..alles zag er verder rustig uit!! nog wel een weekje rust...ik zit vandaag op dag 5 na de tp..  :-X

liefs han

Hoi Han,

Zulke spannende tijden, maar toch ook weer een heel mooi resultaat met 9 cryo's zeg!!! Wauwie!

Jammer he dat ze vandaag dan niets kunnen zien he......aaaaaaaaaaaarch. Toch nog even geduld.

Meid hou je taai en op naar meer lach films dan! ;)

Liefs, Merel