Jump to content
Sign in to follow this  
erik j

Nieuw ivf-site forum

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we dus echt online gegaan met ons nieuwe ivf-site forum!

Volgens mij ziet het best leuk uit en werkt alles naar behoren. Mocht je desondanks een foutje tegenkomen of iets anders wat je aangepast zou zien, hoor ik dit graag.

P.s.

De inloggegevens van het "oude" forum werken niet meer dus moet je je even opnieuw registreren!

Groetjes

Erik

Hallo!

Jeetje, wat een verandering zeg. Zier er erg goed uit, nu alleen weer even opnieuw de weg zien te vinden!

Ik zag dat je het 2012 baby topic had geopend, dank daarvoor. Zou je de titel weer kunnen veranderen in 2011? Het gaat om de baby's die in 2011 zijn geboren namelijk! Alvast bedankt12

groeten Marleen

Volgens mij zijn deze topics beiden aanwezig onder het kopje Baby- en kinder gekeutel 2011 baby's  en 2012 baby's. Alleen stond in de 2011 versie het jaar op 2012. Dit heb ik inmiddels aangepast.

Groetjes

Erik

Hey Brenda, ik ben nu ook geen koploper meer  :(.

Maar we gaan ons best weer doen hihi.

Groetjes, Jannie

Hoi Erik,

wat heb je dit mooi gemaakt, echt super, nog wel even wennen maar ach dat komt ook wel weer goed.

Groetjes Lisette

nee jammer he jannie haha.

is het niet handig als we nieuwe reackties in een topich boven aan staan..ipv onderaan..scheeld weer zoeken 8)

Guest testmod

Is misschien wel handig en ik ga ook kijken of dit mogelijk is. Je kunt ook gebruik maken van de link "toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" of : toon nieuwe reacties op jouw berichten". Deze links kun je vinden helemaal bovenaan elke pagina in het grijze boxje.

P.s. Nu vraag je je af wie testmod is  ::)

it is me Erik  ;D en ik ben dus aan het testen.  :P

Brenda,

Je kunt zelf instellen om de nieuwste berichten bovenaan te zetten.

[*]Klik op het menu Profiel en kies voor accountinstellingen

[*]Klik op de pagina die verschijnt op het menu Profielwijzigen en kies voor Lay-out voorkeuren

[*]Vink de optie "Toon meest recente berichten bovenaan."aan en klik onderaan op de knop verander profiel

Gr. Erik

Hoi,

Heb eindelijk ondekt dat ik me dus opnieuw moet registreren, snapte er helemaal niks van...

Ik vind de nieuwe site mooi geworden maar wel even wennen.

Ik baal wel vreselijk dat al mijn posts weg zijn en ik (net zoals iedereen natuurlijk) weer opnieuw kan beginnen, was net zo goed opweg om IVF-site Queen te worden  :'(

Hoi Erik,

Het is mooi geworden hoor! Moet het allemaal nog wel even ontdekken, voelt nog niet helemaal 'eigen' , maar dat komt vast wel weer.

Ben je er zelf ook tevreden over?

Jammer dat ik m'n status kwijt ben, maar we gaan gewoon een nieuwe poging wagen om ivf-queen te worden! Wat ik me afvroeg, ik heb het in het oude forum nooit kunnen vinden, maar kun je ergens terugvinden bij hoeveel berichten je status wijzigt? Of heb ik er al die tijd overheen gelezen?

Zie ik nu goed dat je met de bijlage knop heel eenvoudig foto's kunt plaatsen?!?

Super, is me voorheen nooit gelukt!

Hoi Erik,

Het is mooi geworden hoor! Moet het allemaal nog wel even ontdekken, voelt nog niet helemaal 'eigen' , maar dat komt vast wel weer.

Ben je er zelf ook tevreden over?

Jammer dat ik m'n status kwijt ben, maar we gaan gewoon een nieuwe poging wagen om ivf-queen te worden! Wat ik me afvroeg, ik heb het in het oude forum nooit kunnen vinden, maar kun je ergens terugvinden bij hoeveel berichten je status wijzigt? Of heb ik er al die tijd overheen gelezen?

Hey suzyQ,

Bedankt voor je compliment! Ben er zelf ook erg tevreden over en moet er zelf ook nog erg aan wennen. Aan de andere kant heeft dit forum erg veel handigheidjes en snufjes wat het oude forum niet had. Ik ben het ook nog allemaal aan het uitvogelen. Het is in ieder geval een stuk gemakkelijker geworden om bijlagen of foto's te plaatsen zoals je zelf al aangeeft in je andere post. Ik wens je dan ook veel forumplezier!

P.s.

Voor wat betreft de statuslijst... Dit is (ook op het oude forum) altijd min of meer een beetje geheim gebleven bij welke aantallen posts je van status verandert. Ga ik nu dus ook niet zeggen  :P

Ik vind alleen de huidige benamingen nog niet echt leuk (newbie etc,) dus ik denk dat ik er de oude benamingen maar weer aan ga hangen (ivf-site queen etc.).

Of jullie moeten betere namen weten?

Groetjes

Erik

Ik wil natuurlijk queen worden!

Dus die mag blijven hoor.

Ik vond sowieso de oude namen wel ok.

Zit de knop actieve topics nog ergens verstopt?

Het is inderdaad een stuk makkelijker om foto's te plaatsen, alleen was ik nu wel aan het stoeien om ze op het juiste formaat te krijgen. Ach ja, altijd wat te klagen he..:)

Ja, ook daar ben ik nog wat mee aan het stoeien, zoals je ziet ben ik "best wel stoer"  ;D

Hoi kar,

bij je profiel instellingen en dan bij handtekening de bb code van de tickerplaatsen

...moet je wel eerst een ticker aanmaken

Zo, heb de statuslijst aangepast. Naamgeving heb ik ook wat aangepast en voor de members die van het "oude"forum afkwamen, heb ik ook (handmatig  pfffff  ???) het aantal posts (incl. gedaan op het oude forum) aangepast. in veel gevallen hebben jullie dus nu een nieuwe status!

Gr.

Erik

Jaaaaa Erik ik heb het gezien  :D, wat leuk en wat lief dat je dat voor ons hebt gedaan, en dat zelfs  handmatig.

Dank je wel, groetjes Lisette

[glow=red,2,300]Hallo allemaal,

ik zat jullie reacties te lezen maar jullie moeten me even helpen hoe ik "zo makkelijk" een foto kan plaatsen.

Ik ben niet eens blond maar ik heb het nog niet gevonden.

Moet ik dit gebruiken? "[i m g ][/i m g]"[/glow]

Erik komt er ook nog de mogelijkheid om weer geld te doneren t.b.v. de site?

Op het oude forum kon je een bijdrage doen.

Groetjes, Jannie

Oh wat erg Erik, ik heb nog meer berichtjes geplaatst dan jou.

Ik WAS echt verslaafd aan dit forum, het is nu wat minder geworden, maar toch  :-[

Hoi Jannie,

goeie vraag de doneerknop daar dacht ik vandaag ook nog aan.....

Groetjes Lisette

Joehoe, ik ben er bijna!!!

Lief dat je dat hebt gedaan, en dat handmatig, wat een klus!

Die doneerknop, daar dacht ik ook al aan. Ik weet dat ie er op het oude forum al een tijdje af is, aangezien er toch niet veel donaties binnenkwamen.. :'(

Maar wat mij betreft mag ie komen hoor, voor al dat werk dat je verricht ( en jij ook Jannie! ) mag wel wat tegenover staan.

Jannie, over dat plaatsen van een foto..er zit onder het schrijfgedeelte een +bijlagen en andere opties knop. Dan klik je daarna op bladeren en dan zoek je op die manier een foto op. Wel even kleiner maken, daar zat ik ook mee te stoeien. Ik zie het resultaat wel verschijnen!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...

Important Information