Jump to content
Sign in to follow this  
erik j

Nieuw ivf-site forum

Recommended Posts

ohoooo wat zie ik nu, als je wilt reageren op een topic, dan staat onder het schrijfgedeelte het topic, dus geen onhandig gedoe met openen in twee velden omdat je anders niet meer weet wat er ook alweer geschreven was.

Ik ben blij!!!

Hoi Erik, wat lief dat je onze status heb teruggegeven (of hoe je dat ook noemt) Heel erg bedankt.

Ik ben nu we benieuwd wat de benamingen van je status nu zijn van laag naar hoog..?

Oh wat erg Erik, ik heb nog meer berichtjes geplaatst dan jou.

Ik WAS echt verslaafd aan dit forum, het is nu wat minder geworden, maar toch  :-[

Ach Jannie, voel je niet schuldig dat het even wat minder is.... Het eerste jaar kun je voor wat betreft het aantal posts nog lekker luieren, niemand haalt je voorlopig in 8)

Hoi Erik, wat lief dat je onze status heb teruggegeven (of hoe je dat ook noemt) Heel erg bedankt.

Ik ben nu we benieuwd wat de benamingen van je status nu zijn van laag naar hoog..?

Ja, dat ga ik dus mooi niet zeggen hé?  :P

Ik ben d'r bijna..en heb zo'n 150 berichten meer dan jij, Chantal. Dus dan heb je iig een andere status.

Maar ik ben blij dat ik niet de enige nieuwsgierige ben haha

Haha, ja ik heb net wel al even bij de ledenlijst gekeken en daardoor ik ik het vermoeden dat ik vanaf 750 posts in 'ik ben er bijna' verander.

Ik ben niet een enorme schrijver vergeleken bij sommige gedreven dames hier :) 650 is het resultaat vanaf ongeveer april 2008. Maar ik voel me wel een IVF-site Queen en en daar gaat het toch om he  ;D

Hahahha wat grappig dat iedereen zo met de status bezig is! Blijft toch leuk he...nou als Erik niets wil vertellen dan zit er niets anders op dan veel berichten plaatsen en maar afwachten wat er gebeurt!

En voorlopig kun je nog wel even, heb een heel blik met statussen (of hoe je dat dan ook schrijft) bedacht en aan het forum toegevoegd. Aan de top zit je dus nog lang niet  ;)

Flauw.. ;)

Erik, ik heb zitten zoeken, maar is er een knop om alleen de actieve topics te zien? In het oude forum klikte ik alleen op actieve topics, en zie dat hier niet..

Heb nog niet iets dergelijks gevonden maar is de optie die boven in het venster staat bij het grijze profielveld

Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.

of

Toon nieuwe reacties op jouw berichten.

niet net zo iets?

In het oude forum werden alleen de topics gerangschikt (dmv de actieve topics knop) op laatst post datum.

Ik zal in ieder geval eens rondneusen of ik iets anders kan vinden.

Flauw.. ;)

Erik, ik heb zitten zoeken, maar is er een knop om alleen de actieve topics te zien? In het oude forum klikte ik alleen op actieve topics, en zie dat hier niet..

Kijk nu eens onderaan de indexpagina, daar staan nu standaard de laatsts 10 berichten op een presenteerblaadje  :P

is dat mss iets?

Wauw Erik en Simone, wat een verandering!

Ik zit inmiddels al jaren op fora en het gemak van een forum miste ik hier inderdaad ook.

Nu lees ik alleen nog maar mee met sommige "oude" bekende..maar een forum is echt 10x beter hoor!

Goed gedaan.

Heel veel succes met alle ontwikkelingen en kinderziektes.

Laura

Ik mis wel de knop om je eigen berichten terug te kunnen lezen, of bijv. alle topics geplaatst door een persoon. Via het profiel van een ander lid kan je ook geen berichten teruglezen he.

Komt dat wel nog?

(sorry, ben moderator op een ander (zwangerschaps) forum...en ben behoorlijk verwend :D).

Hoi Erik,

Mooie site. Om maar even in herhaling te vallen...het is even wennen, maar hij is wel mooi geworden. Bedankt voor je harde werk!!

Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik ben er vandaag pas achter dat de site weer in de lucht is! Ik dacht namelijk dat de site sinds het laatste onderhoud eruit lag. Ik had een snelkoppeling gemaakt naar de activetopics en iedere dag klikte ik daar even op om te kijken of de site al terug was. Nu is in de nieuwe site de activetopics niet meer als aparte pagina beschikbaar en krijg je een foutmelding. Wellicht zijn er meerdere oud forum genoten die de site niet vinden nu.

Het gaat om deze url http://ivf-site.nl/Forum/activetopics.php

Misschien slim om deze te linken naar de nieuwe homepage van het forum?

Voor de 'leken' onder ons zeg maar...ahum!!

Grtjs, Marit

hoi erik

een vriendinnetje van mij,  ook altijd op het oude forum geweest, kan zich niet registreren om op deze site te komen,  gaat steeds fout???

hoe kan dat? 

groetjes wilma

hoi erik

de link die ze krijgt om te activeren die werkt niet

en als ze het opnieuw wil proberen met registreren geeft ie aan dat het email adres al in gebruik is.

groetjes wilma

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Important Information