Jump to content
Pitbull_lady

Een nieuw begin???

Recommended Posts

Hey meissie,

Als je het zo lang vol kunt houden zonder test te doen, zou ik knap vinden; maar goed, je kent me!, weet volgens mij precies hoe ik in elkaar zit. Ben benieuwd naar volgende week.

Mijn duimen draaien voor je.

Liefs,

Ro

Oehh spannend, niet testen! Je hebt gelijk maar vind het knap hoor als je het vol kunt houden!! Mijn duimen draaien voor jullie.

Groetjes Patricia

Geen probleem met volhouden, ook geen teken van ongi in aantocht.

We wachten het wel af, ben te druk om er echt bij stil te staan.

Volgende week zaterdag jarig :D

Dus hele huis moet opgeruimd en schoon en we krijgen 2 logees die ook op de doggies willen passen als wij op vakantie zijn. Dus tja, de boel moet schoon en opgeruimd en ik moet natuurlijk weer met een heerlijk brouwsel in de vorm van een verjaardagstaart komen ;)

Een aantal van jullie weten dat ik dit hobbymatig en in opdracht doe, dus mensen verwachten er ook veel van.

Dit jaar wordt het een cakevorm voor mij. Waarschijnlijk egaal wit met rozen erop, waarschijnlijk rood.

Wil het simpel houden, omdat als hij niet opkomt we dat hele ding anders mee moeten nemen op vakantie (niet echt praktisch)

De vulling wordt, aardbeien bavarois met verse aardbeien en yoghurt bavarois.

Ik heb er zin in,benieuwd hoe hij eruit komt te zien....hahaha

Echt zo mijn ding knutselen met zo'n taart!

Dus genoeg om naar uit te kijken, alleen hoop ik wel dat ik of ongi wordt of dat ik snel weet waar ik aan toe ben, ben dat misselijk zijn van een vitaminepilletje die ik 's morgens inneem al meer dan zat lollz, daarna mn pap en weer misselijk...alleen van fruit en groente en avond eten wordt ik nog niet misselijk :S

Vaag vaag vaag!

Ik zeg niets, maar denk er het mijne van :)

Leuk he, taarten maken. Mijn vriendinnetje doet dat ook. Heb bij haar ook de verjaardagstaart voor Koen in elkaar geknutseld. Blauw met een auto erop en wolkjes etc. Hartstikke leuk, maar je bent er uren mee bezig. Was er wel apetrots op, zonde om op te eten haha

En toen ik was bevallen van Thijs kwam ze als verrassing met een geboortetaart aanzetten. Heel lief en leuk. Zo'n zelf gemaakt kunstwerk ( want dat is het bijna! ) vind ik leuker dan een setje kleertjes. Maar die kreeg ik ook nog haha

Volgende week dus huis vol, ja dan mag je nu al gaan beginnen met de voorbereidingen.

Misselijk!? ;)

Ik vind dat toch zo kunstig die zelfgemaakte taarten. Prachtig. Wilde voor Koen ook zon taart bestellen, maar die was ff boven het budget. Volgend jaar maar ff sparen en dan ook zon taart voor zn verjaardag(ach en als hij alleen blijft kunnen we hem lkkr verwennen en krijgt hij wel zon taart ;))

Geniet van je drukke week. Heerlijk de gedachten even ergens anders.

Groetjes Patricia

Zo'n taart varieert bij mij heel erg in prijs, gemiddeld tussen de 25 en 50E

Wat ik heel leuk vind zijn de kleine boltaartjes waar je met een man of 8 van kunt eten en die matchen met het taartje voor de kleine spruit zelf. Ik bezorg door het hele land, dus who knows hahaha

Oh ja heerlijk taarten maken. Ik ben er begin dit jaar ook mee begonnen. Ik wilde graag een mooie taart voor Elin haar verjaardag maar was ook boven ons budget. Toen dacht ik ach misschien kan ik het zelf ook. En met een beetje hulp van een paar internetfora heb ik inmiddels al aardig wat lekkere taarten in elkaar geflanst. Hahaha.

Vanmiddag idd ook alvast weer een bodem gebakken. Manlief is woensdag jarig, dus daar hoort een lekkere taart bij.

Heb alleen nog geen idee wat ik ga doen qua versiering, maar dat zie ik vanzelf. Hahaha.

Jij ook veel plezier met taart bakken en decoreren.

Jou vulling klinkt ook erg goed. Ik heb chocomousse met bananenmousse vulling. Ook errug lekker.  ;)

Liefs,

Hoepie

@Hoepie,

Oke, ik heb alleen professionele vullingen, ik werk eigenlijk nooit met spul uit de supermarkt niet omdat dat minder is, maar ik vind het professionele lekkerder en het blijft langer goed.

x

Hey lieverd,

Wat balen zeg dat je de duivels weer in  huis gehaald hebt. Jakkes, had het je zo gegund.

Fijn dat je oppas hebt voor je lieve doggies en zelf dan even er tussenuit kunt gaan. Super zeg, het hield me wel bezig; je hebt zoveel tegenslagen gehad en dan ook nog niet op vakantie kunnen vanwege de honden; MAAR ....... gelukkig is dit goed gekomen.

Heel veel plezier met het maken van de taart, hier ben je zo lang mee bezig, kun je de huishoudelijke klusjes toch wel ff uitbesteden aan je mannen??  ;D Hebben die ook wat te doen.

Geniet van je weekend en tot horens maar weer.

Ro

:'(hè nee hè....ik heb zo voor je geduimd en gehoopt ...wat kan hè lichaam toch en loopje met je nemen.

Wat de anderen ook al zeggen. Wat vreselijk balen van de duivels.

Sterkte maar weer meid.

En sterkte ook morgen als je naar het ziekenhuis moet.

Liefs,

Hoepie

Afspraak is toch verzet, manlief is 2 weken terug ziek geweest dus nu afspraak week 33.

Dan gaan ze zijn zaad testen mits hij niet weer wat gaat mankeren ;)

Als het dan goed genoeg is voor IUI dan mogen we daarna direct ermee starten, dus afwachten maar weer ;)

Ik baal ook, nadat jullie dat zo zeiden was ik eens even gaan googlelen op symptomen en idd alles leek op zwangerschap...

Hoop zo dat het toch ooit gaat lukken  :sm45: maar houd me  :love3: vast heel eerlijk gezegd.

Lieve groetjes Pitbull_lady  :love2:

Balen zeg dat je afspraak in het ziekenhuis verzet is.

Na de vakantie weer zien dus. Hoop dat je lekker kunt genieten daarvan. Hopen dat je in wk 33 of 34 dan idd mag starten.

Liefs en houd je taai meissie,

Ro

Ik duim voor je lieve pit bull lady dat alles in een treinvaart de goede kant opgaat. Dikke knuffel

Ach op zich maakt het niet zoveel uit Ro, want weetje, anders had het middenin de vakantie geweest dat ik had moeten starten, dus misschien maar beter.

Hopen dat het zaad genoeg is en we daadwerkelijk überhaupt, kunnen beginnen anders is onze enige kans ICSI en daarna moeten we dan gaan sparen voor andere opties!

Liefs Pitbull_lady  :love2:

He Pitbull,

Balen dat je toch weer ongi bent geworden. Tja, zo ga je toch weer hopen he?

Wat een leuke hobby/werk eigenlijk, mooie taarten bakken! Lijkt me wel moeilijk te combineren met afvallen, ik zou de halve vulling al opsnoepen voor het in de taart zat geloof ik...

Nou meis, heel veel sterkte als ze de zaadjes gaan uitzoeken. Hopen op super iui kwaliteit (of beter natuurlijk). Duim voor jullie!

Liefs,

Sannie

He wat vervelend. Aangezien je kwaaltjes had ik goeie hoop voor jullie. Nou maak maar een taart extra en eet die dan maar lekker zelf op. (eentje met heel veel chocolade) even de baaldip wegeten....

Als je nou gewoon rond 14feb een weekendje texel boekt kan je voor mij mooi een taart maken en is het bezorgen niet zo ver weg ;)

groetjes Patricia

@Patricia, Waar woon je dan?

Ik zit zo vaak in NH, dat is sowieso voor mij geen punt ;-o)

Ik baal, sinds die bewuste klachten is mijn suiker heel erg gaan schommelen, nog 2 dagen dan mag ik naar de verpleegkundige, ik doe dit voor mijzelf omdat het me super onzeker maakt...

Ben van 32 eenheden nu al naar 40 verhoogt en ik merk nog steeds geen verschil...ik voel me er emotioneel slecht onder en dat zorgt dat het nog hoger is als anders doordat ik ga stressen....

Ik hoop dat ze me goed kunnen helpen, want ik ben het juist aan het afbouwen en wil niet mega veel gaan spuiten...

Waarom zit er nu nooit eens iets mee?

Sorry hoor mijn geklaag, maar zit er vandaag even doorheen.

Zaterdag jarig en vanaf vrijdag logees, dus nu vreselijk mijn huis aan het poetsen en schoonmaken...niet eens zoveel meer als anders hoor, maar ik wil gewoon dat voor mijn verjaardag en vakantie alles goed schoon is, misschien is het wel wat overdreven, maar goed zo ben ik nu eenmaal.

Stiefzoon zit de hele dag achter de pc, wordt ik ook dodelijk moe van, ik maar werken en hij maar daar zitten...irriteer me dood. Waarom gaat de ene man de hele dag werken en de andere de hele dag of in zijn nest of achter de pc zitten en mag ik in me eentje het huis doen????

En dan mijn suiker die niet meewerkt waardoor ik nog moeier ben als anders speelt ook parten, ik ben al 1.5 uur in de badkamer bezig geweest en moet nu nog de vloer doen en de wasbak, daarna zou ik meteen even douchen, maar ben zo moe dat ik dat maar uitstel tot vanavond denk ik :P

Pffff Blij als ik maandag op vakantie ben en niks hoef te poetsen en schoon te maken 2 weken lang :D

Grtz Pitje  :love2:

Nou, goed en slecht nieuws.

De hoeveelheid was met sprongen vooruit gegaan, van een krappe 2 miljoen naar 4.5miljoen.

Dus je zou denken, YES!

Maar niks is minder waar, want na verwerking was er nog maar 0.6miljoen over en voor IUI moet je minstens 2 miljoen hebben.

Maar toch een sprankje hoop, de arts wil het proberen deze week als mn cyclus meewerkt in mn eigen cyclus toch te doen.

En anders 2x met clomid.

Dus ondanks dat het niet helemaal oke was, gaat hij het toch proberen omdat het bij mij nu lichamelijk hoogstwaarschijnlijk in orde is, dus ik ben heeeeeeeel benieuwd.

En opnieuw weer wachten natuurlijk ;)

Liefs Pitbull_lady  :love2:

He Pitbull,

Fijn dat ze het toch willen proberen met iui. Bij ons schommelde de hoeveelheid 'goeien' heel erg na het opwerken. De verschillen waren heel erg groot. De ene keer was het zo'n beetje 4 miljoen en een andere keer 19 miljoen. Men had geen idee hoe dat kon. Zou mooi zijn als het dit keer ook net een iets mindere is (of juist dat er een hele goeie komt op het moment van de poging...). Duim voor jullie.

Wanneer mogen jullie nou 'beginnen' dan?

Groetjes,

Sannie