Jump to content
Pitbull_lady

Een nieuw begin???

Recommended Posts

Gisteren zijn wij voor het eerst na de operatie weer bij de kliniek geweest.

Dit keer bij de kliniek bij ons in de buurt.

Zij nemen voor nu de behandeling van Geertgen over.

Komende maandag mag manlief zijn zaad inleveren en gaan ze kijken of het goed genoeg is voor IUI.

Dus alle hoop is nu gevestigd op manlief.

Ze hebben bij mijn man wel eerder deze onderzoeken gedaan, veelvuldig zelfs. Maar doordat hij vorig jaar is geopereerd kan het nu beter gaan als bij de vorige jaren het geval was. Ook heeft hij een stuk minder medicatie gebruikt als voorheen en is hij genezen van zijn astma en slaapapneu. Inmiddels alweer 56kg lichter.

Maar goed ik moet nu zelf ook weer beginnen met afvallen, meer als eerst. Proberen om meer te gaan bewegen etc.

Heb zitten denken om in kouder water te gaan baantjes trekken in de weken dat ik niet ongi ben, daar ik dan echt al mijn spieren moet gaan gebruiken zeg maar ;-) (Ik zit nog met de revalidatie van mijn rug)

Donderdag de 19de afspraak gemaakt met spoed, bij verpleegkundige v/d internist om mij goed te laten instellen op een mogelijke zw en IUI behandeling. Spannend weer, zolang stil gelegen qua traject.

Lieve groetjes Pitbull_lady  :love2:

oh ik hoop zo dat dit goed gaat uitpakken! Mag ook wel een keertje tcoh?

Ben benieuwd naar de uitslag, krijg je die maandag gelijk?

Heel veel succes iig!

Hoi Pitbull.

Dank je wel voor je reactie op mijn topic! :D

Kan me nog goed herinneren dat jullie zoveel onderzoeken, operatie's ed moesten ondergaan...

Hopelijk heeft de operatie bij manlief goed genoeg geholpen!!!

Heel erg veel succes maandag en ik duim weer voor jullie!

Liefs SnoesPoes

Guest tanja1969

hey sweettie,

mijn duimen draaien voor jullie.

nu mag het eens jullie beurt zijn....

hoop dat jullie maandag horen dat zijn zaad goed is en dat je nu mag gaan beginnen

ga er voor!!!

liefs Tanja

Heel veel succes maandag en hoop op een hele positieve uitslag voor jullie!!!

Liefs Liefs

Hey Pitbull, wat onzettend spannend. Was het maar al maandag!! Op naar goed nieuws en dat het nu maar snel raak mag zijn! :)

Groetjes Patricia

Ze gaan heel goed kijken, de beste arts schijnt er bij te zijn die zaadcellen uitzoekt. Hij komt uit het VU.

we zijn heel benieuwd, afwachten maar weer....

Ben vandaag alles behalve fit, elke ochtend misselijk en beroerd en hoofdpijn en duizelig....

En het ergste, ik walg van alle geurtjes overal van mijn bodylotion, deo, parfum bleh.

Voel me echt ziek...maar ja dat kan ik nu helemaal niet gebruiken!

Nog 2 dagen en dan weer ongi dus zal daar wel doorkomen?

xx Pitbull_lady :love2:

Nou eh Pitbull het klinkt als zwanger, maar dat zou wel heeeeeeel bijzonder zijn als dat in 1 maandje gelukt zou zijn. Maar niet onmogelijk zo net na je operatie.

En ik zal ook de laatste zijn die je valse hoop wil geven. Maar ik had dit allemaal precies zo en was toen zwanger. Goed nog even 2 daagjes geduld dus.

Liefs,

Hoepie

Meen je niet?

Ik dacht echt aan griep...

Dacht dat ik daar ook zo moe van was en zo duizelig, elke dag zware hoofdpijn en misselijk...kan de hele dag door wel slapen. Vorige week had ik zomaar uit het niets ineens hoge koorts en na een paar dagen was dat over maar de klachten bleven.  :sm11:

Nogmaals, ik wil je echt geen valse hoop geven. Maar al deze klachten het kan wel natuurlijk.

Als je t zeker wilt weten, je weet vast wat je dan te doen staat ;)

Is je temp. niet hoger dan normaal?

Mocht het nou niet zo zijn dan wens ik jullie in ieder geval heel veel suc6 voor komende maandag meid.

Liefs,

Hoepie

Guest tanja1969

wowie pitbulletje,

net wat hoepie zegt het klinkt wel als zwanger zijn

euhm testje doen? wie weet meid, en zo niet dan zou het kunnen zijn van de griep of de komende ongi

liefs Tanja

Nope, heb nog niet getest, zal morgenochtend een poging wagen als ik een test in huis kan vinden ;)

Alhoewel ik er wel heel erg van op kijk eerlijk gezegd :S

Ja, snap ik hoor meid. En misschien is het helemaal niet waar. Kan natuurlijk ook he?

Maar goed hoef ik jou ook niet te vertellen. Als er iemand veel teleurstellingen voor dr kiezen heeft gehad, dan ben jij daar ook zeker één van.

Ik kan alleen maar hopen dat het wel zo is. Ik zou het je zo vreselijk hard gunnen.

Liefs,

Hoepie

Thanks meid,das in elk geval lieff...onze arts in het MCL zei ook al, het kan maar zo als je na je menstruatie even vanaf dag 1 weer 10 dagen telt, zogezegd zo gedaan....

Arts dinsdag zei ook nee je moet helemaal niet ongi worden, je moet zwanger worden hahaha

nouhouuuu Pitbull...zou toch wat zijn...ik moest er ook meteen aan denken, maar dat zou wel bizar zijn..wacht vol spanning af!!!

Guest tanja1969

hey sweettie,

ik heb hier nog wel een testje liggen  ;) maar ja beetje ver weg he

volgende week zaterdag gaan we naar Den Helder, daar lekker woningruil met mijn broertje en zijn gezin doen

ff terug naar onze oude stad hihihi

succes meid

liefs Tanja

Oh lieverd,

Hoop zo dat je afspraak voor aanstaande maandag niet nodig is en dat je lekker in het zwangerbankje kunt plaatsnemen. Zou ik super voor jullie vinden.

Denk aan jou en je mannen.

Houd je taai.

Liefs,

Ro

Ik denk dat het een verstandig besluit is meid. Gelukkig duurt het niet meer zo lang eer je je NOD hebt toch?

Ik denk aan jullie en hoop op goed nieuws.

Liefs,

Hoepie