Jump to content
Sign in to follow this  
stefanie

gezocht:koffer en slot om...

Recommended Posts

verdere kinderwens in om te bergen,

ja ook deze poging is mislukt,dinsdag nog bloedafname maar na 2 witte testen kunnen we nu wel zeker zijn dat deze ronde ook op een teleurstelling is afgelopen.

na 9 jaar,13 pogingen zal ik bijna niet verder kunnen om me neer te leggen dat de natuur en ook de wetenschap ons geen tweede kindje zal schenken.

maar ik kan het niet ,die wens is zo sterk aanwezig en toch zal de dag er komen dat we niet verder kunnen.

ik weet niet hoe ik dit ooit zal aankunnen..

p.s.gisteren nog leuke boodschap gekregen,zegt mijn zoontje tegen zijn nichtje die nu 6 maand zwanger is"l  komt de baby nu nog niet?"zei,"nee hij moet nog een beetje groter worden.zegt mijn zoontje"mama ga jij ook nog zo een dikke buik krijgen?ikke"nee jongen denk het niet"...toen hij zich omgedraaid had zei ik"tja ik kon nu ook al zo'n dikke buik gehad hebben,de zwangere nicht draait gewoon keer met haar ogen en mmijn zus zegt"je hebt er een wat moet ge meer hebben.tof om te horen...

groetjes

He bah Stefanie,

Wat een rotnieuws zeg. En dan te bedenken dat je eigen zus zo hard tegen je zegt dat je blij moet zijn met 1 wondertje!  Neem aan dat je daar ook wel blij mee bent, maar dat je graag een 2e wilt, snap ik ook erg goed.

Ook ik heb dat meerdere malen moeten horen, dan denk ik, je zult wel niet beter weten, maar kon ik wel janken.

Dit neemt natuurlijk NIETS af van de wens voor een 2e of om mijn part 3e of 4e kindje.  Hoop van ganser harte dat je de energie nog kunt opbrengen om door te gaan en dat het jullie gegund is voor de 2e keer ouders te worden.

Mijn duimen draaien voor je.

Sterkte ermee en veel liefs,

Ro

Bah, wat een verevelende opmerking. Blijkt wel weer dat ze totaal niet begrijpen in wat voor situatie je zit. En natuurlijk ben je superblij met al 1 kindje(dat heb ik ook) maar je gevoel/lichaam geeft gewoon aan dat het nog niet genoeg is en dat een tweede toch wel heel erg welkom zou zijn... Ik zeg vaak zelf al voordat mensen het tegen mij zeggen dat ik erg blij ben met Koen, maar dat het gevoel er gewoon is dat het nog niet klaar is zegmaar. Dan vooral tegen mensen met meerdere kinderen zeg ik dan dat hun ook niet bij 1kidje stopten. Beetje vaag verhaal hoe ik het zo neertyp al zeg ik het zelf maar hoop dat je me begrijpt ;)

Oja, wat zal je je rot gevoeld hebben naar je dat je zoontje toe toen deze vroeg of je ook een zwangere buik ging krijgen.. Wat zal je hem ook van harte een broertje of zusje gunnen.

Heb je nog cryos of nog een vergoede poging over?

groetjes Patricia

oh dat is wel een hele rotte opmerking en vooral het draaien met haar ogen, dat vind ik zo overkomen als wat een gezeur!!!!! Vraag me af wat je hebt aan je zus nu! Zeker zelf wel meerdere kids?

Geen woorden voor, hoop maar dat je vrienden in je omgeving hebt die wel je emotie erachter snappen, ik snap je verdriet helemaal, maar vind het sneu dat je je verdriet niet bij je zus kwijt kan, echt schandalig!!!

bedankt iedereen voor de steunende woorden,ik ben al blij dat er nog mensen zijn die verlangen naar een tweede kindje via de mmm.

wat mijn zus betreft awel ik heb er 4,ik ben de jongste,het nakomertje,ik ben 13jaar jonger dan mijn oudste zus mss daarmee hun reactie ook.

ik heb maar 1 zus die 2 kindjes heeft,de rest heeft ervoor gekozen om met 1tje te stoppen en ze kunnen niet verstaan wrm  ik dat niet kan,tja kweet het zelf niet,bij hen ging alles vanzelf.

ik kan tegen geen enkel van hen vertellen hoe ik me voel,ze snappen het toch niet,leven in hun ikke wereldje.

ooohhh wat had ik graag een broer gehad,van vroeger toen ik jong was,hoe ik dan zie hoe mijn man en zijn broer zien bij elkaar wanneer er iets mis is met elkaar kan ik daar alleen maar jaloers op zijn.

we zien wel wat de komende maanden brengen,terugbetaalde pogingen hebben we toch al lang niet meer dus,sparen wij ipv in de vlieger te stappen om in de mmm te stappen.

maar 1 ding is zeker ik heb een schat van een man die me steunt door dik en dun in onze lange weg en heb een schat van een zoontje die ik voor geen geld ter wereld nog ruilen wil,maar toch is er dat kleine plekje da niet gevuld word,nog niet...

grtjs stefanie

Laat je maar niks aanpraten en blijf bij jezelf!

Zoals je al schrijft is het van je zussen een weloverwogen keus geweest, net zo goed als jij ervoor kiest jou droom proberen te bereiken via de medische weg en dat is al moeilijk en zwaar zat zonder al dat onbegrip!!