Jump to content
whitches

we zitten in een andere wereld !

Recommended Posts

Hoi meiden,

Vandaag onze 2e echo gehad, morgen 8 weekjes, er waren vorige keer al 2 vruchtzakjes te zien, met 1 kloppend hartje, en nu vanmorgen waren er 2 kloppende hartjes ! Niet te geloven, wat een blijdschap !

Ze zijn allebei 1,6 cm, en hebben een mooie afstand van elkaar !

Kan wel uren naar de foto'tjes kijken ! Wat een wonder, 2 ieniminie mensjes !!

Nu op naar de verloskundige afspraak, en dan de verwijzing naar de gyn ! En natuurlijk de 4 weekjes volmaken...

Sjonge jonge, komen er ineens 2 in plaats van 1 hahaha

Liefs Lin

Wauw wat geweldig zeg! Wij hebben die eerste echo foto in een lijstje gestopt, zo MOOI!

Ik geniet met jullie mee!

Guest tanja1969

wowie linda

bij jullie ook 2 mini's, geniet er van meid

liefs Tanja

Hey Linda,

Gefeliciteerd met jullie 2 kloppende hartjes!!!

Bij ons ook 2 mooie kloppende hartjes.

Er gaan een heleboel dingen veranderen in onze levens denk ik. Hihihi.

Want hoe ga je straks 3 kinderen vervoeren in de auto? Maar ook met kinderwagen enz. enz.

Maar wel heel erg leuk. En ook wel heel bijzonder.

Meid geniet er lekker van he?!

Ik moest gelijk contact opnemen met de gyn hier in het ziekenhuis. Ik hoef niet eerst naar de verloskundige.  Nou ja, het zal wel overal verschillend werken weer. Hahaha.

Liefs,

Hoepie

Gefeliciteerd meid, heel bijzonder een tweeling. Ik zelf ook twins en dat is heel bijzoder om die band mee te maken.

Geniet ervan!!!

Gefeliciteerd met 2 kloppende hartjes.

Geniet ervan.

Groetjes,

Ro

Wow, wat super, zo sta je jaren lang met lege handen en wat kun je dan toch mooi beloond worden met twee nieuwe leventjes voor de grote broer ;)

Geniet er maar lekker van,

Liefs Pitbull_lady :love2:

Wat fijn dit goede nieuws! Zo ineens 2 geslaagde TP's met 2 kloppende hartjes!!!

Gefeliciteerd allebei nog. (ik weet niet of ik het eerder al eens bij een ander topicje ook heb gedaan  :-[)

Echt super, het slagingspercentage kan weer omhoog!!! YEAHAAAH!

Genieten maar jullie.

X Merel

Wow Linda en Hoepie. Alle twee 2 kloppende hartjes. Wat leuk. Mijn tweeling wordt over een paar weekjes alweer 3. Time flies when you're having fun. En leuk is het (wordt nog steeds steeds leuker).

Gefeliciteerd en geniet van deze bijzondere zwangerschap.

Hee Linda,

Hoe is het? Al een beetje gewend aan het idee dat jullie er 2 krijgen?

Wij hadden vandaag weer een echo en alles zag er goed uit.

Hoe voel jij je? Ik heb niet echt veel klachten eigenlijk. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat er 2 wondertjes in mijn buik zitten.

Liefs,

Hoepie

Hoi Hoepie,

Nee we kunnen het nog steeds niet bevatten dat we zwanger zijn van 2 !

Wij hebben aankomende woensdag onze 1e termijnsecho, dan zijn we 10 weekjes.

Voor het eerst in het ziekenhuis, dus ben erg benieuwd !

Fijn dat het met jouw en de 2 goed gaat ! En je geen klachten hebt !

Ik ben op dit moment lekker verkouden, 2e keer achter elkaar, dus wat moeier en benauwder,

maar gaat wel weer over hahaha

We komen net terug van een weekje Drenthe, was heerlijk ! gewoon jammer om weer naar huis te gaan !

Liefs Lin

Hoi Linda,

Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad, toen was ik 9 weken en 6 dagen zwanger. In eerste instantie probeerde ze hem uitwendig te maken, maar dat was erg onduidelijk allemaal, dus is het toch een inwendige echo geworden.

Bij jou zullen ze het ook wel eerst uitwendig proberen joh. En wie weet is het bij jou wel allemaal goed te zien.

Ja over dat vermoeid en benauwder gesproken. Kortademig heb ik ook meer last van als voorheen en moe ben ik ook echt wel. Maar idd gaat dat hopelijk snel over. Hihihi.

Lekker dat jullie een weekje in drenthe geweest zijn ik geloof het dat je nog niet naar huis wilde. Een week is dan eigenlijk toch iets tekort he? Maar ja na 2 weken zou je misschien ook wel hetzelfde hebben. Hihihihi.

Nou geniet ervan woensdag van de echo, dat is ook zo weer voorbij helaas. Het liefste zou ik elke dag wel even een paar keer naar binnen willen gluren. Hahaha.

Ik weet ook niet of wij nou al snel weer een echo zullen krijgen. Ik hoop van wel. Deze echo van ons was ook bedoeld om te zien waar de placenta komt. Maar dat is met deze termijn nog helemaal niet zo te zien. Hopelijk dus binnenkort nog eentje.

Wij moeten 6 aug. weer naar de gyn., dus zal het dan wel horen neem ik aan.

Goed weekend verders nog.

Liefs,

Hoepie