Jump to content
han87

dag 13

Recommended Posts

Hallo lieve mensen,

Vandaag dag 13 van het wachtbankje... Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden..komt nu allemaal zo dicht bij...Vanmorgen van bed af voelde ik me helemaal niet zo lekker echt het gevoel of moet ik ongi worden...

Hebben meer daar last van gehad de laatste wachtdagen?kan dat ook positief wezen? Ik heb echt al het gevoel ongi te worden gelijk de dag na de tp..Maar ik heb er nu ook hoofdpijn bij slaap veel,droom veel..De laatste x dat ik ongi ben geweest is 18 juni en nu is het 18 juli dus ik denk dat als het moet komen dezere dagen kan komen...Maar ik ben al zo ver het is nu echt spannend..Pijnlijke grote borsten dat is nog steeds niet afgezakt..misselijk alleen de eerste ochtend uren dat ik net wakker ben..ohh wat is dit erg het wachten..het is echt het zwaarst van heel het traject!!

liefs han

Hoi Han,

Je "kwaaltjes" kan natuurlijk alles betekenen.

Ikzelf had ook kwaaltjes van grote pijnlijke borsten en misselijkheid, dit was bij mij een goed teken.

Hoop dat dit voor jou ook goed nieuws inhoudt.

Nog een paar daagjes, dan kun je testen; spannend hoor!

Succes met de vervelende laatste wachtdagen.

Groetjes,

Ro

Meis als je nou echt van je onzekerheid af wilt zijn, gooi er een testje tegenaan. Volgens mij zit het echt wel goed nu bij je.

Ik blijf voor je duimen.

Liefs,

Hoepie

Dag 13, dus morgen mag je testen? haha ik had allang test gedaan, dus heel knap dat je het volhoudt!

Hoop op een hele goede uitslag!!!!

Ik mag officieel zaterdag de 21 ste pas testen....Ik durf nu ook niet te testen..Ik heb vandaag zo een gevoel ongi te gaan worden...men kop knalt me uit elkaar..dan heb ik altijd ook voor het ongi worden..maar ja daar in tegen heb ik vanacht heel vast geslapen en liggen dromen daar kan het natuurlijk ook weer door komen...en ben zo beroerd bah bah..spanning is zo om te snijden...en ik weet enige manier om er achter te komen is een test..maar ik ben zo bang dat ie negatief is,,,ik gebruik ook van die vaginale bolletjes nou daar lees je ook niet zulke leuke berichten van...erg ben ik he..

Guest tanja1969

hey Han,

volgens mij kan je gerust testen , als ik het zo hoor zal die vast positief zijn

enne ik had net als lief allang getest hoor, ik kon gewoon niet wachten hihihi

gewoon kruitvat 2 voor 5 euros halen, die zijn heel gevoelig.

liefs Tanja

Hey Han, nou hoe ist met je? De rode duivels zich nog niet laten zien??!! Spannend hoor. Heb je Tanja's "advies"opgevolgt en ben je gaan testen??? Ik ben zo benieuwd!!!

Groetjes Patricia

Han,

Waarom zou je niet testen? Baadt het niet, schaadt het niet.

Is het negatief en ben je zaterdag nog niet ongi, doe je toch gewoon nog een test?

Ik zou het niet zo lang kunnen volhouden hoor!

Succes en we horen het wel.

Ro

dag 14 nog geen rode duivels....

Vanacht super slecht geslapen..

Ik heb gister twee testen gehaald..dat dan weer wel ma ben nog niet gaan testen,men man is chauffeur en wil er ook graag bij zijn..die blijft mij maar verzekeren dat alles goed komt...haha voel me vandaag wel ietsjes beter als gister..maar ja ik ben ook al erg lang bezig om zwanger te raken met mijn ex al dus ook al 7 jaar in totaal..En ja dan ben je toch weer bang voor de negatiefe test in handen...maar ik moet zeggen het kriebelt nu wel met de testjes in huis...

ohhh wat spannend zeg! Wanneer komt je man thuis?! Ik zou ook wachten om  samen te testen maar wel lastig hoor om te wachten!!

Ik duim voor jullie!!!!

Ooooh ik erken deze klachten en spanning zo goed. Ik had de bekende klachten ook zere borsten, ongi gevoel, raar dromen etc.....op dag 12 getest kon NIET wachten. Haha. Gewoon doen zou ik zeggen. Sterkte allemaal. Dikke knuffel

Ik hoop dat mijn man morgen thuis komt..! miems gebruikte jij ook van die vaginale bolletjes? of iemand en die toch postief teste want ze zeggen dat dat ok wel wil beinvloeden??

Liefs

Guest tanja1969

hey Han,

nee de bolletjes hebben totaal geen invloed op een wel of niet positieve test.

ze houden het baarmoederslijmvlies dik en ze kunnen wel de ongi wat beïnvloeden,

tenminste dat zeiden de ivf artsen bij ons.

ikzelf merkte als we toch een negatieve bloedtest hadden en ik dan ook die dag moest stoppen met de bolletjes,

dat mijn ongi pas na 4a5 dagen pas op gang kwam.

maar ze hebben iig geen invloed op de test.

liefs Tanja

Ik had ook bolletjes en utrogestan bolletjes beïnvloeden de test absoluut niet!  Als je positief test is het ook positief , heel simpel eigenlijk. Succes hihi. Liefs

Dames...pff vandaag niet zo happy echt vreselijk ongi buikpijn..en dat op dag 15...Men mantsi komt joen laat thuis dus dan ma testen als het niet al door is gebroken....niet leuk meer bah..

even een kort berichtje van me! jullie horen van me :-X

Ik hart ook behoorlijk buikpijn gehad en dacht echt ja nu word ik het.....maar nee hoor. Hoop voor jou hetzelfde. Dikke knuf

oe gaat het vandaag, nog vol te houden, hoop op een goede uitslag voor je. :D

Het is eigenlijk heel apart de ene x meen ik echt ongesteld te worden...en dan denk ik weer he voel bijna niks..ja lichtjes zeurende pijn..maar dag 15 is bijna om....en naast de buik pijn ben ik wat misselijk..en pijnlijke grote borsten..spannend hoop dat mijn mannetje joen wat op tijd thuis is!

liefs han

Als mijn mannetje wat optijd thuis is..en ik nog niet op bed lig  :Ddan test ik vanavond anders mrg vroeg op de officiele dag..maar heb dag 15 tot nu toe doorstaan...

jeetje zeg! Dat je dit volhoudt!!! Ik had al lang getest!!!!!

Oh meid ik hoop het zo voor je!

Kan je man je niet wakker maken als hij thuis komt? Kun je gelijk testen, ik zou gek worden van het lange wachten.

Succes nog ff.

Ro

He miems..

Ja ik heb getest zaterdag..en twee x 2 strepen positief dus!!! :love2:

Had het in een ander topic gezet...we mogen 21 aug voor een echo..

Merk dat ik soms nog wel heel bang ben...heb jij soms ook nog het gevoel ongesteld te worden??

Hoe is het met jou?

Liefs han