Jump to content
Es

1e ivf voor Brusje (wederom spannend!)

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en wat een geweldige site om met lotgenoten te praten zeg!

Wij hebben een dochter van bijna 2 die geboren is via IVF (de 3e poging).

En op dit moment heb ik net de punctie achter de rug voor een 2e kindje. We horen zaterdag of er een tp zal zijn.

Het is weer net zo spannend als voor een 1e kindje.

Ik kijk echt niet uit naar de wachtweken, maar goed daar weten jullie alles van. Ik merk nog steeds in mijn omgeving dat mensen wel meeleven, mar de echte impact begrijpen ze niet.

Dus fijn dat ik hier mijn hart even kan luchten!

Hoi Es,

Welkom hier!

Ja een feest van herkenning he, al is het natuurlijk niet zo'n feest om in het traject te zitten...

Weten ze de oorzaak bij jullie? Volgens mij hebben jullie ook al een heel traject achter de rug als de derde poging gelukt is! Wat spannend nu voor de 2de! Je kunt zo aanschuiven in het "2011 baby's"topic! Daar gaat nu iemand ook voor een 2de wondertje! En meerdere mama's met een kindje van 2..je moet de titel van het topic maar een beetje negeren dan hoor ahhahha

Hebben ze veel eitjes kunnen oogsten?

Heel veel sterkte met het wachten op nieuws!

Groeten Marleen

Kan me goed voorstellen dat het weer net zo spannend is, het gaat tenslotte toch om een babytje en dat is een heel groot wonden als je dat nogmaals mee zou mogen maken.

Ga heel erg voor je duimen en hoop op een geweldige uitslag zaterdag en nog beter op een hele positieve test en een wolk van een baby!!!!

Sterkte de komende tijd! Liefs Lief

Bedankt meiden,

Het is zeker jammer dat er zulke fora nodig zijn, zwanger worden zou voor iedereen vanzelfsprekend moeten zijn he! Maar helaas zo is het nou eenmaal niet.

In principe zijn we onbegrepen onvruchtbaar, maar ik heb wel Endometriose en dat verklaard een hoop. Voor de rest is alles in orde.

We hebben zeker een lang traject achter de rug voor onze dochter er was. Totaal 5 jaar geduurt! Echt nooit meer verwacht, maar wat een wonder is ze toch!

En ik heb altijd gezegd, dat traject ga ik nooit meer in, maar kijk ons nu toch eens!

Ik had bij de punctie 5 eicellen en alle 5 zijn goed genoeg voor een bevruchting. Ik vind het nu al killing, laat staan de komende wachtweken als er een bevruchting plaats mag vinden!

Maar ook die zullen we doorkomen, ik heb tenslotte een heel fijn forum gevonden om alle hoop en frustraties eruit te gooien :-))))).

Guest tanja1969

welkom Es,

wowie jullie hebben ook een boel al meegemaakt en ook al lang.

heerlijk dat het toch bestaat , ivf

heel veel succes morgen en dan sterkte in de ww

liefs Tanja