Jump to content
Aftellen naar Kerstmis!

Sign in to follow this  
Stef en Merel

Cryo TP week na eisprong?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Vanmorgen weer bloed moeten prikken om redelijk vast te stellen wanneer mijn eisprong was. Ik had n.l afgelopen zaterdag al een positieve ovulatietest in het ZH. Nu bleek dat gisteren (zondag) de dag was dat mn eisprong was. Ik hoef nu dus geen Pregnyl oid te spuiten.

Nu ben ik gebeld dat de TP dan als ons cryo'tje goed ontdooid op vrijdag of zaterdag zal zijn, afhankelijk van welke dag na punctie deze is ingevroren.

Werd ik gebeld dat het zaterdag zou moeten zijn, maar omdat ze in het ziekenhuis (UMC Utrecht) niet in het weekend in de ochtend kunnen ontdooien dit pas zondag gebeurd. Dus gaan ze zaterdagmiddag het ontdooi proces doen en word ik zondagochtend gebeld of het die middag doorgaat.

Ik ga ervan uit dat ze het in het ziekenhuis wel weten, maar maak me ook wel weer wat ongerust. Dit is dus een week na mijn eisprong. Best lang erna.

Voor de zekerheid nog gebeld met eigen fertiliteitsarts in Nieuwegein en zij gaf ook wel aan dat dit prima kan en een embryo makkelijk 24u uit de vriezer kan zijn voor het terug geplaatst wordt.

Is dit bij jullie ook wel eens op deze manier gegaan? Ik bedenk me dat eer dat het ingenesteld zou kunnen zijn ik al weer bijna ongesteld zou moeten worden...... ???

Gelukkig mag ik morgen wel even tussendoor nog een echo doen ter controle van mn BMS, want daar ging het uiteindelijk allemaal om of dit goed zou zijn en alles door kon gaan. Ik heb n.l erg dun BMS. Deze was dan afgelopen zaterdag 6 en is al redelijk te noemen. (Met IVF heb ik dit niet gehaald)

Anders had ik afgelopen zaterdag voor het laatst controle tot aan TP zondag....vond ik ook wel erg lang!

Ik hoop op wat antwoorden.

Liefs Merel

Wij hebben nu 1 icsi poging achter de rug en de 'vers' teruggeplaatste blastocystes van 5 dagen oud hebben niet tot een zwangerschap geleid. nu gaan we dus voor een cryo terugplaatsing. Dit is nog niet gebeurd, maar de gyn heeft al wel verteld dat dit 5 a 6 dagen na de eisprong gaat gebeuren omdat de blastocystes zo oud zijn. De bevruchte eicellen hebben ze eerst namelijk nog 5 dagen in en stoof laten delen. Ze gaan dus van de leeftijd van de bevruchte cellen uit. Dat lijkt dus wel normaal te zijn. Heel veel succes!!!