Jump to content
Sign in to follow this  
lief

Freya lid worden

Recommended Posts

Hey Meiden,

Ik vroeg me af wie er hier lid was van Freya? Zit hier zelf wel over na te denken om hun te steunen in hun strijd naar betere omstandigheden voor ons lotgenoten die te maken krijgen met ongewenst kinderloosheid....

Een lidmaatschap kost €30,00 per jaar. Voor dit bedrag krijg je 4 keer per jaar het Freya Magazine toegestuurd. Dit magazine staat boordevol herkenbare ervaringsverhalen, columns, wetenschappelijk artikelen en nieuws op het gebied van verminderde vruchtbaarheid en ongewenste kinderloosheid. Bovendien krijg je korting op bijeenkomsten die Freya organiseert. En last but not least betekent jouw steun aan Freya dat we als vereniging sterker worden. Want hoe groter de groep mensen die we vertegenwoordigen, des te krachtiger onze stem. Mogen we ook op jouw steun rekenen?

Aarzel niet langer, word NU lid en steun Freya in haar werkzaamheden!

Wie is er al lid?

Liefs Lief

Guest tanja1969

hey lief,

ben een aantal jaren lid geweest, toen ik aan het proberen was om mijn (inmiddels 17 jaar) oudste zoon te krijgen

dus al heel wat jaren geleden.

ik had er toen niet zo heel veel aan, want uiteindelijk heb ik alleen maar hormonen gebracht en is het toentertijd niet tot ivf of icsi gekomen.

heb het toen opgezegd, kweet eigenlijk niet goed meer waarom, geloof omdat mijn ex het niet meer nodig vond.

ik heb er 4 jaar geleden wel over nagedacht om weer lid te worden toen Koen en ik met icsi begonnen.

maar steeds vergeten. ene kant kan ik natuurlijk weer lid worden maar veel heb ik er zelf niet meer aan, andere kant

wat jij al aangeeft om gewoon Freya te steunen in hun onderzoeken enzomeer.

moet er maar eens over nadenken

liefs Tanja