Spring naar bijdragen
zeeotter

2009 baby's

Aanbevolen berichten

Hoi!

Even een nieuwe start; "oude bekenden" Tuitebol en Sannie, hopelijk vinden jullie jullie weg ook hier(en nieuwe mensen natuurlijk ook van harte welkom).

Allereerst de beste wensen voor 2012! Moge het een jaar van veel liefde, geluk, gezondheid en vervulde wensen worden.

@ Tuitebol; he, wat gaat het snel met onze jongens; Matthijs een eigen, grote jongens kamer (met groot bed en graafmachine-muursticker!) Hi is zo dapper en wijs mannetje...trots zullen jullie zijn. We zijn nog in het Hoge Noorden, verjaardag gevierd met opa en oma en doen het nog een keer met papa en verdere familie in NL. Ik kan haast niet geloven dat hij 3 werd; het lijkt gisteren toen hij geboren werd! Hij zegt nu tegen mij dat "Mama, nu ik 3 ben, ben ik echt groot, he?" Schatje is hij.

@ Sannie; hoe gaat het met jullie?

Lieve groetjes van ons!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heee hallo, gevonden!!!!

Ook hier de allerbeste wensen voor iedereen, dat het een mooi jaar mag worden, in goede gezondheid en wensen die uit mogen komen!

zo dit ziet er wel heel anders uit zo, ben nogal mutserig met veranderingen dus dit is heel erg wennen zo...voelt niet meer als het forum uit mijn 'matthijs tijd' , maar goed, komen we ook wel weer overheen.

Zeeotter, [shadow=red,left][glow=red,2,300]Van harte gefeliciteerd met Tuure!!! [/glow] [/shadow] Dat is feest, twee keer vieren! Lekker dat je weer even thuis was. zo cliche he maar o zo waar...het gaat echt veel te snel! Voelt inderdaad als gister...en nu loopt er echt een heel mannetje rond met eigen gedachten en ideeen. Kan me er nog steeds zo over verbazen dat hij er echt is. Ben benieuwd of het ooit 'gewoon' gaat worden.

Mooi he dat ze het nu echt bewust meemaken. Matthijs is nu ook alles tot drie aan het tellen om er vervolgens aan toe te voegen: ik word ook drie he! hij is er echt mee bezig. komen er dan ook slingers en ballonnen??

O trouwens wel ideaal dat je het laatste bericht direct kan lezen terwijl je dit tikt (geheugen is nog steeds niet wat het geweest is  :-[)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Tuitebol,

Dank je wel! Aah, die Matthijs! Gaan jullie een groot feest geven? Zeker waar dat ze zo bewust nu zijn over groot worden; Tuure verteld trots aan iedereen die het horen wil dat hij nu echt wel 3 is  en echt ,echt een grote jongen is  ;). Echter niet groot genoeg om speentje naar de konijnenbaby's te geven en in zijn eigen bed te slapen...misschien als hij 4 wordt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoi hoi,

We gaan het wel vieren, maar niet super groot...ten eerste hebben we niet echt een groot huis en ten tweede een kleine familie...en ik vind het een feest voor hem en hij is niet zo van de drukte...met kaarsjes op een taart, slingers en cadeautjes samen met familie is meneer dik tevreden!

mooi he, 'ik ben al echt groot!' is tuure ook bezig met wat hij wil worden later? Matthijs wil graag graafmachinechauffeur worden...en zegt vaak ook 'als ik later groot ben dan....' mag ik ook koffie/koken/sturen/ etc. zo grappig!

groetjes  :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

@zeeotter: nog van harte gefeliciteerd met Tuure ! 3 alweer, wat gaat dat snel.

@tuitebol: bij jullie is het ook bijna zover, een 3-jarige in huis. En een jongenskamer, stoer hoor  :D

Hier is alles prima. Iris doet het hartstikke goed, we moeten binnenkort weer naar het buro denk ik, maar ze is flink gegroeid (en dan vooral in de lengte en niet in de breedte). Het is een mooie, lange, slanke dame. Iris weet ook dat ze binnenkort jarig is en dan zegt ze, als ik straks 3 wordt dan ga ik naar de basisschool. Dan corrigeren we haar en zeggen dat dat pas gebeurd als ze 4 is, maar ze blijft volhouden dat het met 3 is, haha. De psz zit naast de basisschool en ze ziet natuurlijk kindjes na hun verjaardag daarheen vertrekken dus vandaar die conclusie denk ik.

Wat betreft onze laatste poging voor een brusje: 25 jan.gaan we weer naar DD voor de planning/medicatie/uitgangsecho. Het liep allemaal een beetje vreemd. De bloeduitslag van DD gaf een (voor DD normen) te hoge TSH en bloedstolling aan. Mijn eigen huisarts wou dat ik eerst in Nederland bloed ging prikken om de hoogte van de medicatie te kunnen bepalen. De bloeduitslag van Nederland gaf een prima waarde aan voor beiden.

In verband met de feestdagen/vakantie dr.duurde het allemaal wat langer maar nu mogen we toch starten. Ik heb dus geen medicatie gehad. Heel vreemd, maar we zijn blij te mogen starten. Nu hopen we alleen stiekem dat we op 11 feb.niet naar DD hoeven voor een echo of punctie of tp. Deze dag is nl.gereserveerd voor Iris. We zien wel hoe het gaat. Ik ben nog in dubio of ik me meldt op het wachtbankje en anders schrijf ik jullie onder dit topic even bij.

Fijne verjaardagen en groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi meiden!

Tuitebol, ha een graafmachinechauffeur...geweldig! Tuure heeft nog niet zozeer wat hij wil worden (buiten dan wat papa of ik zijn qua beroep) maar hij wil vooral werken; gaat ook met zijn auto naar zijn werk 's ochtends en ik moet hem dan uitzwaaien :love2: Hij deelt ook graag rollen uit (zo ben ik op het ene moment een draak, dan weer een Superloco, dan weer Smirre de Vos) en legt hij ook de woorden in mijn mond wat die dan zeggen...de grapjas. Over koffie dan...ik kan geen kopje koffie drinken zonder dat tuure er ook wat van wil proeven en hij zou met

Sannie, fijn van jullie te horen! He, lange, slanke mooie Iris..kom maar over een jaar of 15 met je mooie dochter en we koppelen de twee! Leuk dat zij zo graag naar de school wil en ja, logische conclusie van haar eigenlijk na wat zij ziet gebeuren.

Tjee, twee verschillende uitslagen, maar blijkbaar niet echt iets die in de weg kan staan omdat jullie mogen starten. Spannend weer hoor; ik hoop zo dat het deze keer raak is. Voelt vast en zeker super spannend omdat het dan de laatste poging is. Ik zal enorm duimen voor positieve afloop!Fijn, als je ons op de hoogte houdt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoi sannie!

fijn om weer van jullie te horen! Weten jullie al hoe jullie foto's moeten plaatsen hier, ben wel erg benieuwd naar ze!

Matthijs moet inderdaad ook weer naar het cb.

alvast gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!! hopelijk hebben jullie ook een heerlijke verjaardag!

Spannend weer hoor die nieuwe poging. Het kaarsje gaat weer branden hier, en ik wens jullie alle geluk van de wereld!! ik vind het ook fijn dat je ons op de hoogte houdt!

@zeeotter, matthijs is ook met die rollen bezig, maar dan wisselt hij vooral zelf van rol. dan hoor je af en toe: 'en dan was ik de meneer' en vertelt hij wat er allemaal gebeurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hiep,hiep hoera, Matthijs is 3 jaar!!

Tuitebol, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En een fijne dag toegewenst.

PS Weet nog niet hoe de foto's geplaatst moeten worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja hij doet het...je moet je foto formaat aanpassen tot maximaal 700 en dan pakt ie hem wel...dus kom maar op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi meiden!

Hoe gaat het met jullie? Hier gisteren een dag gehad,die ik wel over zou slaan als het kon. Tuure is van de trap gevallen; helemaal van boven naar beneden. Twee gigantische bulten op zijn voorhoofd en wat hebben wij geluk gehad dat er niets ernstigers aan de hand was! Hij werd door de HA naar het zkh gestuurd en daar was hij in monitor tot in de avond en toen ging het zo goed dat wij naar huis mochten. Ik heb duizend doden gestorven en wel 100 jaar ouder geworden en voel me zo schuldig!

Weer eens een hele harde leer dat hij is nog maar klein en eigenlijk continue toezicht vereist. Ik was boven met hem en omdat hij al lang heel goed de trap kan lopen zei ik hem dat ga maar voor en ik kom er achteraan. Paar tellen later hoor ik hem vallen en ik ren naar beneden. Hij ligt op de grond met gezicht naar de vloer en begint te huilen; ik pak hem op en hij valt bijna flauw. Mijn hubs was toevallig nog thuis en we zijn in de auto gesprongen en naar de HA gereden; daar onderzocht en hij leek wat warrig en de HA belde het zkh op om aan te geven dat wij eraan komen en dat de arts klaar staat. In het zkh stond de arts te wachten en werd hij minuscuul onderzocht en aan monitor gelegd. En daar ligt je allerbelangrijkste persoon...zo klein en kwetsbaar; ervaring om nooit meer mee te maken. Ik heb de nacht wakker gelegen, voel me zo vreselijk schuldig ook weet ik dat het een ongeluk was. Ben zo blij dat het in die zin meevalt dat hij er met een paar bulten vanaf komt.

Wees gewaarschuwd; ze zijn nog zo klein ook kunnen zij al heel veel!

Lieve groeten van ons!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@zeeotter: ooooo, dat klinkt als je ergste nachtmerrie zeg ! Ook al valt het achteraf mee, ik kan me zo goed voorstellen dat je je schuldig voelt. Het is nergens voor nodig maar toch.... Het is ook zo verradelijk met die kleintjes, ze lijken soms zo groot in hun woorden en daden maar eigenlijk zijn ze nog maar heel klein. Een dikke knuffel voor Tuure en natuurlijk ook voor jou voor de schrik.

@tuitebol: helaas nog geen foto's van onze Iris, ben er niet zo heel handig in en moet eerst de tijd vinden om het uit te vogelen. Maar komt vast en zeker een keer....

Iris is ook al bijna jarig. Ze moest eigenlijk 8 feb.naar het buro maar dat heb ik verzet omdat ik dan wil trakteren op de psz. Voorlopig nog geen kilo's en cm.te melden dus.

Wat betreft onze poging voor een brusje (wou me aanmelden op het wachtbankje, maar volgens mij blijf ik dan de enige en dat vind ik ook zo sneu voor  mezelf) we zijn inmiddels gestart. Vorige week uitgangsecho gehad, die was o.k. Wachten op cd 1, dat was gisteren. Cd 3 starten met spuiten, eerst menopur en op het laatst ook cetrotide. Eigenlijk is dit het omgekeerde als in Nederland. Ook is het korter, hooguit 14 dagen terwijl ik in Nederland al gauw 5 weken aan het spuiten was. De hoeveelheid is dan ook 1,5 keer zoveel maar dat kan dan ook niet anders. Punctie waarschijnlijk op cd 13 of 14. Cd 8 en 10 foll.meting. Dit keer is het trouwens ICSI ipv IVF. Wordt vervolgd.

Groetjes Sannie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je Sannie! Gaat gelukkig heel goed met hem, maar geschrokken zijn we zeker.

Iris ook bijna jarig...hebben jullie een groot feest voor haar?Foto's zijn altijd leuk hoor, we wachten af.

Tjee, wat spannend weer! Hele andere schema in DD...laat het aub deze keer wel de superformule zijn voor nog een wonder!Ben heel benieuwd, hoe jij gaat reageren op Menopur met deze dosering. Ik heb na advies van neuroloog het Mirena-spiraaltje weer weg laten halen en hoop stiekem natuurlijk op een wereldwonder (nou ja, eerst maar gewoon ongesteld worden zou fijn zijn!), maar wat in ieder geval al een hele fijne nieuws is dat het erop lijkt dat ik van die erge migraine van af ben. Voel mij ook totaal als een ander mens...ben weer leuk en lief voor iedereen.

Hou ons op de hoogte hoe het jullie gaat in DD!

Tuitebol, alles ok bij jullie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje Zeeotter, wat een belevenis! Kan me je gevoel zooooo goed voorstellen!! terwijl dat natuurlijk helemaal niet nodig is! Wat schrik ik van dit verhaal zeg...en wat heerlijk dat het alleen maar twee bulten zijn.. :o Matthijs loopt ook regelmatig alleen de trap op en af, inderdaad omdat het altijd goed gaat...schrik zit er hier ook in nu.

Wat heerlijk dat die migraine weg is en je je weer goed voelt! ben benieuwd wanneer je weer ongesteld wordt en hoe dat verloopt.

Sannie wat spannend allemaal weer! we maken hier gewoon een wachtbankje hoor...we wachten wel met je mee ;)ben ook benieuwd hoe je op de spuiten gaat reageren met zulke andere doses. wel fijn dat het allemaal sneller gaat...en ICSI ipv IVF..ook weer anders. De duimen draaien hier en het kaarsje brandt..dat het maar een heel mooi einde mag krijgen!

Hier gaat alles goed. Van de psz de eerste observatielijst gehad...matthijs doet het heel goed. Hij wordt een serieuze introverte kleuter genoemd die heel sociaal en zorgzaam is...klopt helemaal! Hij doet goed mee in de kring en laat zien dat hij al veel weet. We zijn zo trots op hem!

Bij het cb heeft hij ook erg zijn best gedaan met de ogentest, zo pittig. Hij is nu 104 cm en weegt 15.6 kg. Tuure en Matthijs gaan dus gelijk op!

Ik ben bang dat ik ook weer bij de gyn langs moet...mijn periodes zijn zo heftig met zo ontzettend veel pijn en bloedverlies dat ik niet meer normaal kan functioneren op die dagen...hoop dat ze er iets aan kunnen doen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sannie, hoe gaat het met broeden?Doet Menopur netjes zijn werk?Ik duim dat alles goed verloopt tot nu toe en straks slepen we je door de wachtweken heen en proosten met Roosvice op de positieve test! Ook gefeliciteerd met je jarige meisje! Hele fijne dag toegewenst en verwen haar maar lekker veel.

Tuitebol, grappig dat onze kerels bijna gelijk groeien!En wat aandoenlijk he, dat ze zo hun best doen bij de testjes. Wel grappig zo'n rapport van PSZ; dat mist Tuure  helemaal; hij moet het doen met ons "oordeel" over hem.

He bah, dat je zo veel last hebt van je periodes; met die spiraaltje had ik geen bloeding meer en dus ook geen pijn of wat dan ook die normaal bij de periodes hoorde, op de migraine na dan. Misschien iets voor jou die Mirena.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Hierbij een foto van onze jarige Iris ! Wij hebben zaterdag haar verjaardag gevierd met familie en vrienden en ze heeft enorm genoten ondanks dat ze nog niet helemaal fit was (ze heeft 4 feb.buikgriep gekregen en dat heeft zeker 3 dagen geduurd, ook had ze oorontsteking, daar kwamen we achter omdat ze een loopoor kreeg)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja, de foto's zijn nog niet helemaal goed gelukt maar we laten het maar even zo. Ben er niet zo heel handig in.

Iris moet 14 maart naar het buro dus dan volgen onze statistieken, hihi.

Wat betreft het prive-wachtbankje, vanaf zaterdag ga ik erop zitten. We hebben gisteren de punctie gehad en van de 11 eicellen zijn er 7 bevrucht waarvan 1 ingevroren en 6 in de embryoscoop. En zaterdag dus een terugplaatsing. Ik wou dan ook accupunctuur doen maar helaas is er niemand op zaterdag die dat doet. Ik heb volgens mij alleen last gehad van de bijwerkingen van de cetrotide (koude rillingen en stijve nekspieren). Maar helemaal zeker weten doe ik het niet aangezien ik ook verkouden/grieperig ben geweest. Hubbie is ook ziek geweest en nog steeds, de punctie ging bijna niet door. Best wel een beetje paniek gisteren. Manlief had zaterdagavond migraine of voorhoofdholteontsteking gekregen met extreme hoofdpijn en keelpijn. Dit bleef maar aanhouden en maandag zag hij het echt niet zitten om naar DD te gaan. Gelukkig kon mijn schoonvader ons erheen rijden en heeft manlief met hangen en wurgen de rit uitgezeten en zijn bijdrage gedaan. Vandaag maar even naar de ha geweest en antibiotica gekregen aangezien de klachten toch wel erg lang aanhielden. Wat dat betreft is het nog even wachten of het aanslaat. En wat betreft het wachtbankje is het ook nog even wachten of het aanslaat. Ik hoop dat onze verkoudheid/griep of wat het dan ook is de boel niet verstoord. Maar goed, alles is beter dan halvewege de poging te moeten afbreken. Wordt vervolgd.

@tuitebol: vervelend dat je zo'n last hebt van je periodes. Weet je al wanneer je naar de gyn gaat ?

@zeeotter: voor jou moet het fijn zijn van de migraine af te zijn. Door manlief weet ik een heel klein beetje wat het inhoudt, is echt niet fijn.

Groetjes Sannie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Sannie! Wauw wat een prachtige dochter hebben jullie!! Echt een hele dame al!

Klinkt niet best al dat ziek en zeer, maar het resultaat in DD klinkt wel goed, hopelijk een mooie tp, we zullen extra hard duimen op zaterdag! Gelukkig koon het allemaal doorgaan, wat zla je man zich beroerd hebben gevoeld en wat leif dat je schoonvader wilde rijden.

ik ga morgen bellen naar de gyn. sprak toevallig een andere moeder die precies hetzelfde had en die had op internet zitten zoeken en dacht dat ze een vleesboom had... wordt vervolgd...als ik durf te bellen tenminste...

Matthijs had vandaag carnaval op de PSZ..helemaal trots als brandweer man liep ie rond...was zo trots op mn mannetje!

groetjes Tuitebol

en sannie: nogmaals heel veel succes zaterdag, dat alles maar goed mag gaan!  :sm5:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sannie, wau, je grote, mooie meisje heeft het zeker naar haar zin gehad!Wat een prachtig meisje :love2:

Ik zal enorm duimen voor zaterdag en de komende wachttijd; moge er nog een kleintje op weg naar jullie zijn. en tjee, wat een spanning vooraf! gelukkig heb jij een lieve schoonvader, maar wat een mooi resultaat ligt er op jullie te wachten. 6 zijn in de embryoscoop; gaan jullie voor de TP van twee en gaat de rest alsnog in de vriezer?

Migraine is echt een ramp en ik  ben zo blij dat ik al aantal weken geen hoofdpijn heb gehad. Hoop zo dat je hubs ook snel opknapt.

Tuitebol, terecht ben jij trots op je brandweerman! Heb jij foto's ervan?We hebben volgende week op de dansles de "verkleedfeest" en onze kerel wil Dikkie Dik zijn. Ik moet een soort hoedje met oortjes maken en verder heb ik een oranje broek en hemd en aan de broek maak ik nog een staartje.  Ik kijk of ik nog foto's kan maken daar, kunnen jullie onze DD zien ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi meiden,

En...een goede carnaval achter de rug ? Iris was een indiaan. Zal binnenkort een foto plaatsen.

Even een update van zaterdag. 4 van de 6 in de embryoscoop zijn gestopt met delen, 1 is er teruggeplaatst (ivm medische indicatie, mijn baarmoeder kan geen meerling aan) en 1 is ingevroren. Nu nog 2x pregnyl spuiten en afwachten, meer kunnen we niet doen. Wordt vervolgd.

Groetjes Sannie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoi Sannie, nou dat is dan goed nieuws toch? alhoewel jammer dat er van de 6 maar 2 over zijn, is er nu toch een tp en nog een in de vriezer. Heel veel succes en sterkte met de ww!! De duimen draaien op volle toeren en het kaarsje brandt!

Matthijs is eindelijk van zn luier af! Hij was al een aantal maanden helemaal zindelijk maar durfde niet zonder zn luier. En nu sinds een week is hij eindelijk zo dapper om zonder luier te gaan. Ben zo trots op mn mannetje! Hij moest er even om huilen 'ik wil niet groot worden!', maar was dat gelukkig weer heel snel vergeten en is nu ook erg trots op zichzelf.

Zal zo proberen om nog een foto te plaatsen van zn branweermannenpak.

groetjes tuitebol!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie