Jump to content
Sign in to follow this  
zeeotter

2009 baby's

Recommended Posts

Hee, Sannie, ik hoop dat het heel positief uitpakt en dat je straks een dikke plus hebt te pakken. Ik duim stug door hoor.

Tuitebol, tjee zeg...jullie Matthijs is echt een grote jongen. Hij lijkt al of alle babyvet al van zijn gezichtje al af is!En wat knap dat hij nu helemaal zonder luier al een hele tijd is. Bij ons is het nog niet zover. Tuure is grotendeels ook al lang droog, maar helemaal zonder luier nog niet altijd.Hij zegt ook dat hij nog niet groot genoeg is daarvoor.

En wat een stoere brandweerman! Geweldig. Hoe gaat het met Floor?

Bij ons geen echte carnaval, wel op de dansles verkleden en onze held wilde Dikkie Dik zijn. Ik ben erachter gekomen dat ik veel handiger ben met de naaimachine dan in de keuken,ha!

Even kijken of foto plaatsen lukt.

Foto-RKSKGBE3-D.jpg

hee Sannie, we zijn nog steeds aan het duimen hoor!!

Zeeotter, jee jij bent echt heel handig met de naaimachine, dat kan ik echt niet hoor! Wat ziet hij er gaaf uit! Echt heel origineel! Mooie man is het!

Met Floor gaat ook alles goed, ze wordt al een echte meid, lekkere driftbuien en alles zelf doen. Heel anders dan onze rustige Matthijs! Ze kletst de hele dag en zingt en dans heel graag. als we matthijs naat school brengen (Peuterspeelzaal) dan pakt zij ook een stoeltje en gaat dan midden in de kring zitten haha!

We zijn net een paar dagen op vakantie geweest. mn ouders hebben een vakantiehuisje in Overijssel (op de grens met Drenthe) dus ook een dagje naar Speelstad Oranje. Een aanrader trouwens...Matthijs was helemaal blij met de grote graafmachines en de draaimolens. Ze hebben genoten!

groetjes Tuitebol

110_0642.JPG.771d8e0ce713bc9d67e6a899eb0b6c5a.JPG

Hoi meiden,

Wat een leuke verkleedfoto's. Stoere brandweerman en lieve Dikke Dik. Knap dat je dat zelf in elkaar genaait hebt, Zeeotter, lukt mij niet, hihi. Even lekker er tussenuit Tuitebol, heerlijk. Gaan wij ook doen komende week.

Zouden jullie nog even door willen gaan met duimen draaien ??? Wij hebben gisteren getest (eigenlijk vrijdag al) en hadden een positieve test van de kruidvat  (2 voor 5 euro) en een positieve test van Clear Blue (digitaal). Alleen de Predictor test was negatief. Op zich voelt het goed maar af en toe voel ik ongi verschijnselen (buikkrampjes, rugpijn, hoofdpijn en vaginale jeuk). We (met name ik) zijn dus nog even in een afwachtende houding. De Predictortest gaat mee in de koffer en als positief is gaan we maandag maar een echo afspraak maken. En pas als de echo goed is begin ik het te geloven denk ik. Eerst even genieten in Winterberg. Wordt vervolgd net als een verkleedfoto van Iris.

Groetjes Sannie

Yeah!!!Ik DUIM! Ziet er goed uit hoor; ik heb van velen gehoord dat de Kruidvat-test de meest gevoelige is, maar je hebt ook van Clearblue digital een dikke plus, dus we duimen maar op een prachtige afloop. Super! :love2:

Guest tanja1969

yeah sannie....

2 testen positief das toch al een goed teken he...

mijn duimen draaien dat de predictor ook positief is

veel plezier in winterberg

spannend!!! liefs Tanja

zo ik kan eindelijk reageren (was onderhoud op de site)...WAUW Sannie, dat klinkt goed...hoe zijn de testen nu? Ik had met de kruidvat ook heel vroeg een streep (op dag 8 en 9) en de predictor gaf pas heel laat een plus...maar het belangrijkste: een streep is een streep ( en een plus een plus :D)

Zit vol spanning te wachten op je volgende berichtje! Net als de anderen denk ik zomaar!

succes  :love2:

Hoi lieve meiden,

Jullie kunnen stoppen met duimen. Na vorige week vrijdag een positieve test in handen te hebben gehad hadden we gisteren een negatieve test in handen. En inmiddels ben ik ook ongi geworden en verlies veel bloed en stolsels. We zijn erg verdrietig en weten het even allemaal niet meer. Je fantasie en gevoel gaat in zo'n korte tijd toch erg met je op de loop. We gaan dd informeren en dan horen we wel weer hoe verder met de cryo's. Met mijn gezonde verstand kan ik bedenken dat het goed is, want waarschijnlijk was er toch iets niet goed ( ook niet zo gek aangezien we niet echt fit/gezond waren tijdens de behandeling) maar mijn gevoel zegt iets anders. Zo dichtbij zijn we nog niet eerder geweest. Maar ja, de tijd zal het allemaal leren hoe we er mee omgaan.

Groetjes Sannie

Lieve, lieve Sannie,wat een verdrietig bericht! Ik kan me zo goed voorstellen hoe jullie erop hadden gehoopt nu eindelijk een brusje te mogen verwelkomen (en zeker na de positieve test!) en hoe verslagen jullie zich nu zullen voelen; sterkte en een dikke knuffels. Zo herkenbaar dat redeneren naar gezond verstand en gevoelsmatig totaal anders het zien. Ik hoop dat jullie de kracht hebben om door te gaan en dat het gauw mag goed komen met de cryo's.

Veel liefs, Zeeotter

ooo lieve Sannie wat is dit schrikken, zo ontzettend jammer en verdrietig. Zeker na zo'n positieve test dan gaat de hoop enorm leven en is de teleurstelling des te groter. ik vind het zo erg voor jullie!

Heel veel sterkte en kracht toegewenst om dit een plekje te kunnen geven en hopelijk gaat het met de cryo's wel lukken!

dikke knuffel Tuitebol  :love2:

Lieve Sannie, hoe gaat het met jullie? Durven jullie al aan een nieuwe poging te denken of is het verdriet nog te groot en te aanwezig? Hoe gaat het met Iris? Ik hoop dat je je goed voelt en de kracht vindt om het nogmaals aan te durven. Dikke knuffel in ieder geval.

Tuitebol, hoe gaat het bij jullie? Het is zo stilletjes hier...geen bericht is goed bericht, he?

Bij ons gaat het prima; Tuure is al een tijdje van de luiers af; was zo grappig hoe het ging van de ene op de andere dag. Hij was met papa aan het aankleden en papa had hem een luier aangedaan. Hij komt mij poedelnaakt tegemoet twee tellen later met de luier in zijn handen en zegt tegen mij:"Mama, deze heb ik niet meer nodig. Ik ben nu echt groot". Wonderlijk, hoe ze het zelf gewoon aangeven.

Wat ook erg fijn is, is dat ik eindelijk ben afgestudeerd! De 26e krijg ik mijn bul, jippie! Nu maar eens achter een baan aan :)

Hebben jullie al vakantieplannen? Wij gaan eind juni twee weekjes kamperen. Wordt een hele onderneming, maar vast en zeker heel leuk voor Tuure (en voor ons ook natuurlijk).

Lieve groeten van ons!

hee zeeotter,

grappig..ik wilde vanavond gaan reageren omdat het zolang stil was hier..ben je me net voor!

Matthijs is ook van de luiers af...binnen no time en ook zonder ongelukjes verder. Hij was eigenlijk al ver voor zn verjaardag zindelijk maar hij vond zelf dat hij nog niet zonder kon..maar hij had steeds meer ongelukjes met luier om...door het gefriemel pieste hij er steeds naast..zodat ik hem er lichtelijk van overtuigd heb dat hij nu toch echt zonder luier moest. En toen was het ook direct goed.

We hebben de eerste officiele kinderziekte te pakken hier: Matthis heeft de waterpokken! Verklaart meteen zijn hangerige en dwarse gedrag van de laatste weken. Gister kwamen de eerste blaasjes, en vandaag had hij lichte koorts en beginnen er steeds meer blaasjes te komen. Eentje is ontstoken..natuurlijk weer op zn voorhoofd...

Wij gaan van de zomer waarschijnlijk een weekje naar het vakantiehuisje van mn ouders, op de grens van Drenthe en Overijssel. Even er tussenuit zonder teveel gedoe.

Sannie, ik denk nog regelmatig aan jullie. Ik wens julie nogmaals alle kracht en moed om dit weer een plekje te geven.

groetjes Tuitebol

Oh,Tuitebol!Sterkte met de waterpokken.Ik heb gehoord dat havermoutpap erg verlichtend werkt en mentholpoeder goed tegen het jeuk werkt.Wat jammer van de ontstoken pukkel op zijn voorhoofd;hoeft niet een litteken geven nog, omdat het huid nog vaak zich vernieuwd.Bij slapen zou je een soort katoenen wantjes aan kunnen doen zodat hij niet in zijn slaap gaat krabben.Dikke knuffel voor jullie!

Bij ons ook in de lappenmand,sinds vannacht heeft Tuure hoge koorts zonder iets erbij.Misschien ook een of ander kinderziekte.

Fijn weekend en tot schrijfs!

He meiden,

Wat grappig toch weer, we lijken wel telepatisch begaafd, ik dacht van de week onder de douche nog aan jullie (gekke plek misschien, maar daar kan ik toch het beste nadenken zonder stoorzender(s)). En nu zie ik dat jullie ook al een berichtje geplaatst hebben.

Allereerst super dat jullie grote mannen zindelijk zijn ! Ook 's nachts al ? Iris is al vanaf de zomer overdag zonder luier maar 's nachts nog niet. Ze is al vanaf begin februari aan het kwakkelen met haar gezondheid (verkouden, oorontsteking) dus we hebben nog even gewacht met de nachten zonder luier maar gaan daar binnenkort wel mee beginnen, ben benieuwd.

Wel sneu dat beide heren wat onder de leden hebben, Matthijs de waterpokken (ik heb Iris destijds ook in een bad met havermout gezet, tis een beetje smerig goedje maar helpt wel) en Tuure koorts, dat is nooit fijn.

Wij gaan in juli een weekje naar Texel (huisje). En 2 weken thuis.

@Zeeotter: gefeliciteerd met je afstuderen, nu maar hopen dat er snel een leuke baan op je pad komt

@Tuitebol: ik meen me te herinneren dat je een tijdje terug schreef dat je naar de gyn. moest, hoe is dat afgelopen ?

Wat betreft ons brusje verhaal, wij hebben 20 april een evaluatiegesprek met dr.S. Wat betreft de cryo's, die willen we zo snel mogelijk "gebruiken". Gisteren ongi geworden en als het aan ons ligt wordt er 1 deze cyclus teruggeplaatst. Maar dat horen we de 20e ook. Een eventuele 5e poging daar verschillen hier de meningen over. Ik sta er voor open, voor mijn man is het boek eigenlijk gesloten. Ik denk dat het een beetje aan het gesprek met dr.S. ligt welk besluit we daarover nemen. Ik kan alleen maar hopen dat het geen "issue" wordt hier in huis. Maar goed, voorlopig richten we ons op de cryo's.

Groetjes Sannie

Hee Zeeotter, wat erg van mij...vergeet je helemaal te feliciteren met je bul!!! Sorry...dus bij deze: Van HARTE gefeliciteerd met je bul!!! Hopelijk nu een leuke baan erbij om het af te maken!

Sannie, wat spannend allemaal weer, goed dat jullie direct doorgaan. Hopelijk levert het gesprek de 20ste positieve conclusies. Lastig als jij en manlief niet helemaal op dezelfde lijn zitten qua hoeveel pogingen nog..laten we maar hopen dat de cryo's blijven plakken en jullie het daar niet meer over hoeven te hebben. Het kaarsje zal hier weer branden hoor! Knap hoor dat Iris ook al zover is met zindelijk zijn. Heb het gevoel dat ze echt vroeg zijn, in vergelijking met kinderen hier in de buurt. Trouwens niet vreemd hoor dat je onder de douche aan ons dacht, heel herkenbaar haha!!

Matthijs is 's nachts ook droog ja. Deden wel steeds een luier om maar die was 's ochtends steeds droog...op een gegeven moment gewoon niet meer omgedaan..na een paar dagen zei hij ineens: hee ik moet mn luier nog om! toen ik zei dat dat toch allang niet meer hoeft omdat hij altijd op de wc plast vond hij dat wel een goed idee haha. Nu roept hij 's avonds/'s nachts als hij moet plassen.

Wat vervelend dat Tuure nu koorts heeft. Zo sneu altijd. Matthijs zit nu helemaal onder de pokken en wordt en nu ook ziek van..hij zit echt helemaal onder. Krijg het gevoel dat dit nooit meer overgaat (zo voelt het, maar over een paar dagen moet het al minderen)...ziet er niet uit dat arme kind. volgend weekend een weekendje weg met de familie omdat mn vader 65 is geworden...hopelijk is dan alles ingedroogd anders kan hij niet zwemmen en daar zit hij al weken op te wachten. Zou ik zo erg vinden!

Heb de havermout nog niet geprobeerd, denk ook niet dat ik hem erin krijg: hij is erg gevoelig voor dingen die anders zijn en als het volgens hem niet zo hoort zal hij er ook zeker niet in gaan zitten. Hetzelfde met die wanten, die horen niet in bed dus zal hij ze ook echt niet aandoen...ik heb nu 's nachts naast hem gelegen...

Heb nu een emulsie van calendulan, dat werkt tot nu toe goed. Hij is nog niet aan het krabben, maar dat komt ws nog wel.

groetjes tuitebol

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie ?

Hier gaat het op zich prima. Bij iedereen lijkt het hardnekkige verkoudheidsvirus weg te zijn. Helaas heeft Iris een reactie gekregen op de antibiotica voor haar loopoor. Ze zit onder de pukkels/vlekken (die niet lijken te jeuken gelukkig) en volgens de ha is het een soort schimmel en dus een reactie op de antibiotica. Ze heeft het nu een dikke week en het lijkt minder te worden. Ik heb niet het idee dat ze er last van heeft, dus dat scheelt.

Het gesprek met dr.S. heeft niet echt veel opgeleverd. Het was eigenlijk een "kopie" van het intakegesprek. Waar het mis is gegaan kon hij natuurlijk ook niet zeggen, hij dacht wel dat onze verminderde weerstand mee kan hebben gespeeld, en hij was positief ten opzichte van een eventuele nieuwe poging. Nu eerst maar de cryo's (1 per keer) terug laten plaatsen in natuurlijke cyclus en dan maar verder kijken. We hopen natuurlijk dat ze goed ontdooien en blijven plakken, maar we weten ook dat de kansen kleiner zijn. We wachten af en houden jullie op de hoogte.

Groetjes Sannie

hoi hoi,

Jee wat vervelend voor Iris! Gelukkig jeukt het niet. Heb er nu eentje die niet stil kan zitten van de jeuk...da's echt sneu.

Jammer dat het gesprek niet meer opleverde maar gelukkig wel positieve kansen voor de overige cryo's! Laat maar horen wanneer we weer mogen gaan duimen!

Matthijs is bijna van de waterpokken af. Hij heeft nu 3 flinke littekens in zn gezicht (op zn voorhoofd, onder zn oog en naast zn oor. Ook op zn buik maar dat vind ik niet zo erg. We blijven goed smeren en hopen dat het nog redelijk weg zal trekken. Mn moeder en ik hebben ook allebei littekens van de pokken in ons gezicht, dus het past wel in het rijtje.

Hij is nu ook qua gedrag een stuk sterker, hij kwam gisterochtend zowaar zelf uit zn bed stappen, deed zn gordijn open en kwam toen naar onze kamer lopen...goeiemorgen riep hij vrolijk!! Ben zo trots op mn mannetje. Ook zijn we gestopt met de middagdutjes omdat hij 's avonds steeds langer wakker lag (tot half 10!) Dat gaat nu ook goed. ineens een hele sprong zo!

groetjes Tuitebol

110_0660.JPG.89cbcc1d8dbddd37a65aaa9d6b90a688.JPG

Hoi lieve meiden!

Hoe gaat het met jullie?

Tuitebol, terecht trots op je mannetje hoor; hij is super vlot met alles en gelukkig ook van de waterpokken slechts paar plekken overgehouden. Heel jammer dat het in zijn gezicht is, maar vaak zie je dat je er op latere leeftijd nauwelijks nog iets ziet. Ik heb zelf waterpokken gehad op mijn 21e, zat onder de pokken, met name in mijn gezicht (zelfs oogleden en oorschelpen zaten er vol van!) maar gelukkig niets overgehouden, ook al zag het er toen vreselijk uit met putjes. Hoe gaat het met Floor? Ik ben het even kwijt, maar is zij niet 2 geworden op de 16e? Wat vliegt de tijd!

Sannie, hoe is het met jullie afgelopen in DD?Ik hoop dat jullie een positieve gesprek hebben gehad en dat het idd geen "issue" wordt tussen je man en jou. Hopelijk kom je gauw met goed nieuws! Ik heb zo goed als opgegeven de hoop op een wonder nog, maar de laatste tijd erg regelmatig weer ongi, dus helemaal los laten kan ik het nog niet (niet wijs, weet ik, maar toch).

Tuure is overdag wel zindelijk, maar s'nachts heeft hij (hij wil het perse)nog luier. Hij slaapt nog steeds tussen ons in en ik moet zeggen dat ik ook wel een hele luie moeder ben om hem ook s'nachts zonder luier te laten slapen. Ik vertrouw erop dat hij het aangeeft als hij ervoor klaar is. Hetzelfde met speentje...nog steeds erg lekker, helaas!

Hebben jullie al vakantieplannen? We gaan morgen rijden richting Franse Riviera; bezoeken Versailles onderweg en op de terugweg nog langs Bourgondië om paar doosjes lekkere wijn in te slaan. We gaan voor het eerst kamperen in zo'n stacaravan en mijn nichtje van 16 jaar gaat met ons mee. Wij hebben er zin in en hopelijk vinden "onze kids" het ook leuk toeven daar, maar dat zal wel.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en tot horens maar weer!

Veel liefs van ons  :love2:

hee!! Leuk om weer wat te horen hier!

klinkt goed de vakantie! Wij gaan van de zomer een weekje naar Overijssel naar het vakantie huisje van mn ouders. Verder rustig thuis en wat rommelen in en om het huis. Alvast heel veel plezier gewenst!

Matthijs is heel lang droog geweest maar heeft ineens de laatste paar dagen heel veel 'ongelukjes'. zoals bij velen heeft meneer het veeeel te druk om naar de wc te gaan en als hij dan eindelijk gaat is hij net te laat. Ook 's nachts gaat het vaker mis. Nog maar even ontdekken waar dat nu weer vandaan komt, stress, sprongetje, dwarsigheid. Hij kletst nu ook letterlijk de hele dag door, zelfs tijdens het tandenpoetsen is hij niet stil te krijgen. Erg gezellig, maar soms ook vermoeiend  ;) De littekens zijn nog erg aanwezig hoor, maar zijn al zo gewend dat het ons niet meer opvalt.

Jeetje dat je nog weet wanneer Floor jarig is, klopt hoor de 16de is ze 2 gworden. een hele tante hoor. kletst ook de oren van je kop :-) dus weinig stille momentjes hier in huis!  Heel ander kind dan Matthijs, een echte dame, kan ook ontzettend kwaad worden als iets niet lukt, zingt en danst graag en heeft graag de aandacht!

snap je stiekeme hoop hoor als je weer regelmatig ongesteld bent, is ook logisch en moeilijk tegen te houden denk ik.

Sannie....hoe gaat het met Iris en met jullie?? ben erg benieuwd.

tot gauw, fijne vakantie, liefs van ons  :)

Hoi,

Hier even snel een update van mij (zit op mijn werk, 1e werkdag weer na de vakantie).

Vanochtend zijn manlief en ik weer naar DD geweest voor een uitgangsecho ivm start 2e en LAATSTE ICSI.

De cryo's (2 stuks) zijn helaas mislukt en aangezien we toch een klein beetje zwanger zijn geweest willen we toch uitsluiten dat het aan onze gezondheid heeft gelegen. Echo was o.k., nu 1e cd afwachten.

Verder alles prima hierzo, fijne vakantie gehad, Iris flink gegroeid zowel in lengte en gewicht als qua persoonlijkheid.

Als ik wat meer tijd heb, zal ik wat foto's laten zien.

Groetjes Sannie

hee Sannie, wat leuk om wat te horen van jullie!! spannend weer hoor deze laatste poging. klinkt zo definitief, maar dat wordt extra duimen hier hoor!

Ben benieuwd naar de foto's. Matthijs heeft ook weer een hele sprong gemaakt. vooral de gesprekjes, verhalen en grapjes worden elke dag leuker. hij wil nog steeds graafmachinechauffeur worden maar daarnaast ook kok, combinechauffeur en tuinman. hij heeft het er maar druk mee haha.

Hier hebben we lekker thuis van elkaar genoten met af een toe een dagje weg. een dagje Texel was tot nu toe het hoogtepunt en in september gaan we nog een lang weekend naar Center parcs.

Ik zal proberen een foto te plaatsen (de laatste keer lukte het steeds niet)

Zeeotter hoe gaat het bij jullie???

lieve groetjes Tuitebol

Hey meiden!

Ik meld mij weer. Sannie, wat jammer dat de cryo's niet aansloegen en het feit dat deze de laatste poging wordt, maakt het extra spannend. Ik duim ontzettend hard voor jullie dat het nu wel lukt.  :love2:

Heel herkenbaar dat snel groeien hoor; de wijze praatjes, conclusies trekken, doorvragen, grapjes maken, troosten...alles gaat zo snel. Wel heel leuk natuurlijk.

Tuitebol, Matthijs krijgt het nog druk later! Grappig, hoe hij nu al daarmee bezig is. Ik hoor Tuure alleen zeggen of hetzelfde wat wij zijn of een tractorverkoper :) Hij is nu meer bezig met vrienden maken, een speelkameraadje zoeken en vraagt vaak dat wie speelt nu met hem. Ik vind het soms heel moeilijk, want ook al zeg ik altijd dat mama speelt met jou, is het natuurlijk niet altijd het beste. Wij waren in Zuid Frankrijk en mijn nichtje van 16 jaar was met ons mee; die twee zijn dikke maatjes en Tuure houd van haar enorm veel; ziet haar als zijn grote zus,de speelkameraadje.

Heerlijk van huis uit uitjes te maken en jullie hebben nog een leuke lange weekend voor de boeg. Center Parks is altijd fijn qua vermaak.

Ik ben weken lang uit de running geweest door pneumonie. Ik ben nog nooit zo ziek geweest en het was zo erg dat hubby moest ons komen ophalen vervroegd uit Finland met de auto. Wat een rit was dat, liggend op de achterbank 2500 km!

Ik ben ook voor het eerst 5 dagen weg geweest alleen en Tuure bleef met papa thuis. Man o man wat was dat zwaar voor mij!Tuure zei tegen mij toen ik weer thuis kwam dat hij is wel een beetje boos op mij omdat ik zonder hem op reis ging, maar dat hij ontzettend blij is dat ik weer terug was. Hij zei ook dat het ging niet goed met papa, maar dat zij het wel heel leuk hadden gehad. :0

Even een vraagje. Willen jullie kids nog in de buggy zitten? Bij ons gebeurt het geregeld dat Tuure zegt zo moe te zijn dat hij in de wagen wil en hij valt zelfs in slaap erin! Ik begin mij een beetje zorgen te maken; hij is immers al bijna 4 en je zou denken dat hij behoorlijke stukken al lopend redt. En dan wat anders; kan Iris en Matthijs al zonder zijwieltjes fietsen? Ik durf ze niet weg te laten(ha, what's new? :)). Is een kwestie van oefenen natuurlijk, maar op asfalt vind ik het zo eng en parken met zandweggetjes hebben wij niet. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Foto's zouden heel leuk zijn, het is mij nog nooit gelukt om ze te plaatsen; hopelijk hebben jullie meer geluk daarmee!

Lieve groeten van ons!

Wauw!!! Wat een kereltje alweer joh!! Wat een mooi ventje!! en wat een haren, beetje jaloers hoor hahaha! Heerlijk weer in Finland maar wat ontzettend jammer dat je ziek bent geworden, lijkt me vreselijk zo in de auto naar huis te moeten. hopelijk gaat alles nu weer goed?

Wat je vragen betreft...wij hebben nog steeds de buggy (ook vanwege floor), en matthijs zit daar nog regelmatig in hoor. hij is ook wel snel moe van alle indrukken...ons buurjongetje rent de hele dag rond...het is gewoon verschil tussen kinderen denk ik. Matthijs heeft nog steeds zijwieltjes, we zijn het nog niet echt aan het oefenen ook, dat wil hij nog niet en we forceren het niet. De meeste kinderen leren het rond hun vijfde pas hoor, maar er zijn er ook die op hun derde al los fietsen, wederom kijk vooral naar Tuure en waar hij aan toe is. Op het gras kun je het beste beginnen. Je hebt van die speciale hesjes met een handgreep achterop, is misschien ook wel wat.

Wat knap trouwens dat je 5 dagen weg bent geweest...phoeee lijkt me heel erg moeilijk! Het is hier maximaal 1 nachtje haha. volgend jaar zomer zullen het 2 nachten worden..lig ik nu al wakker van!

Ik zal zo weer eens proberen een foto te plaatsen maar het lukt steeds niet, als ik ze verklein zegt de site toch dat het bestand te groot is. Stom want eerder lukte het wel..nou we zullen zien.

Wel heel leuk om weer wat te horen en te zien van jullie!!!

liefs Tuitebol