Jump to content
Sign in to follow this  
Miems

Whaaaaa vanmiddag nekplooimeting zenuwen

Recommended Posts

Eergisteren 11 weken zwanger en vanmiddag dus nekplooimeting en bloedonderzoek. Heb echt de zenuwen. Wat gaan ze eigenlijk testen met het bloedonderzoek?  En hoelang duurt het voordat je de uitslag hebt?

Ik hoorde ook dat je mss het hartje al kunt horen. Ach mijn enige wens is de ik onze spuit weer zie spartelen in mijn buikje. Moet ws zonder mijn vent, die kon niet weg van z'n werk. :-((  Ach ik sla me er wel door.:-). Maar toch heb het gevoel dat ik moet huilen, zullen de hormonen wel zijn.  Liefs

Ik wens je heel erg veel succes vanmiddag, maak je niet druk, zal allemaal wel goed komen.

Wat je wil weten over de nekplooimeting, daar kan ik je niet mee helpen, want ik ben nog niet zwanger, als ik het wist had ik het je meteen verteld.

xxx marielle

Hey Miems, 11 weken alweer! Wat gaat de tijd toch snel/9op sommige momenten ;)  ) Waarom heb je gekozen voor een nekplooimeting als ik vragen mag? Weet je leeftijd zo snel niet meer, boven een bepaalde leeftijd doen ze hem toch standaart(als je dit wil tenminste) Ik heb het mijn vorige zwangerschap niet laten doen dus ook ik heb geen idee. Laat je het weten want ik ben wel benieuwd! Spannend hoor dat alles maar goed gegaan is.

Groetjes Patricia

Hoi Miems,

Weet je al wat ?

Wij staan ook voor de keuze of we de meting willen doen, ja of nee. We hebben het de vorige keer niet laten doen, dus we denken er nog even over.

We hebben vandaag onze echo gehad, zijn nu 10 weken en 5 dagen, ze zijn allebei goed gegroeid en liggen op schema ! de hartjes ook gehoord, wauw wat een wonder is het toch !

En ze bewogen zo goed, zo vertederend, was wel een traantje waard !

Het bloedonderzoek is toch een standaard onderzoek ? ik heb ook 4 buisjes af moeteen geven, dacht in ieder geval een Hepatitus en zo, heb het niet onthouden stom he !

Liefs Lin

Lieve whiches en Suzy, Nou verkeerd voorgelicht. Gisteren alleen het gesprek gehad over nekplooimeting en idd bloedonderzoek ivm infecties en hiv e.d. en meten van bloeddruk, die mooi laag was. Ik in tranen want ik dacht wat anders en ik dacht we krijgen een echo. Dus die lieve gynaecologe zei: ach loop toch al uit dus doe wel ff snel nog een echo. Voor mijn geruststelling. Echo was niet erg duidelijk, maa hebben onze spruit gezien en kort gehoord: het hartje zucht wat een wonder.

ooooh whiches wat mooi, heb ook weer gehuild. Ti's wat.....

Waarom een meting: eigenlijk geen specifieke reden voor, geen miskraam gehad en genetisch is er ook niets om zorgen voor te maken. Soort dubbel check, ondanks dat je geen zekerheid krijgt, i know. Ach ja ieder maakt daarin een andere keuze.

Nu lekker werken haha.

Liefs

Wat fijn dat je toch een echo hebt gekregen zeg! Lijkt me zon opluchting om dat hartje dan weer even te horen kloppen en het te zien bewegen! :love2: En met die nekplooimeting moet je toch gewoon lkkr doen waar je je goed bij voelt!!

Groetjes Patricia

Ach Patricia doet uiteindelijk iedereen toch? Dingen doen waar hij of zich goed bij voelt.

Vandaag verloskundige gereed nu nog de kraamhulp. Vind het wel vreemd om dat nu al te  doen, wit nu helemaal tastbaar hihi.

Liefs