Jump to content
Sign in to follow this  
Saar_85

Wat nu.....???

Recommended Posts

Hallo!

Tijdje geleden voor mij en ik moest zeggen dat ik moeite heb met deze vernieuwde site (geen computer expert)

In 2008 begonnen met 1e icsi behandeling gelijk zwanger en in 2009 bevallen. in 2010 weer begonnen en inmiddels opnieuw een nieuwe behandeling gedaan met spuiten punctie etc en 5 miskramen verder!

Van de 10 embryo's zijn er 6 teruggeplaatst waarvan er 4 à kwaliteit was en de vorige week bij de tp hebben we bewust gekozen voor 2 en die waren b en c. Helaas ongi geworden de eerste keer ook omdat ik altijd zwanger was helaas is het net zo'n grote klap voor me als een mk

Mijn man en ik zijn beide getest vanwege het aantal miskramen en de laatste tp heb ik het voor het eerst in de natuurlijke cycles gedaan op advies van Nijmegen maar helaas heeft het niet mogen lukken. Ik mag niet klagen ik heb godzijdank al een wonder lopen maar die grote wens naar nog een wonder is zo groot nog dat ik me afvraag wat ze nog voor me kunnen doen in het zh!

Ik weet niet wat ik moet doen! Ik wil weer verder maar misschien zijn er andere dingen waar naar gegekeken moet worden!

Kan iemand een tip geven?

Lfs Saar

Hoi Saar,

Begrijp dat je in het verleden ook altijd hier had meegeschreven, maar in ieder geval welkom.

Ik had net je verhaal gelezen en kan me goed je verdriet en onmacht voorstellen.  5miskramen is niet niks. Ik had er ook twee gehad voor mijn twins en dat hakte er goed in!

Is er al iets uit de onderzoeken gekomen? Lastig vast te stellen wat je nog meer kan laten onderzoeken, soms is het ook gewoon niet vast te stellen en lijkt de een gewoon meer pech op dat gebied te hebben als een ander.

Is de baarmoeder van binnen nagekeken? Op poliepen of vleesbomen? baarmoederslijmvliesdikte? eventueel speciale asperine ivm doorbloeding? Ik weet het eigenlijk ook niet, dus hoop dat iemand op dit gebied wellicht meer ideeen heeft?

Ik hoop dat je snel meer reacties krijgt. In ieder geval weer een plek om een beetje van je af te schrijven...

Veel sterkte samen met het verwerken van deze tegenslag en vol goede moed er weer tegen aan.

Liefs Lief

Hey wat weinig reacties, heeft verder niemand hier ervaring mee of tips voor haar?

Hoi Saar,

Welkom terug!

Fijn dat je inmiddels een kindje hebt rondlopen, maar wat vervelend dat de weg naar een tweede zo moeizaam verloopt. Al die miskramen hakken er natuurlijk wel in.

Ik begrijp dat er onderzoek is gedaan, maar wat is daar uitgekomen? Het innestelen an sich gaat dus goed, maar het blijft niet zitten. Tja, tips..niet meer dan wat Lief al heeft voorgesteld.

Succes meid!

Hallo,

Ze hebben begin dit jaar uiteindelijk onderzoeken gedaan. Een chromosoom test voor mijn man en mij en ik ben ook nog eens getest voor bloedstolling en stofwisseling maar alles was goed dus dat maakt het ook lastig! Ik kan blijkbaar wel een zwangerschap voldragen bewijs is er alleen nu niet opeens! Of het is echt een wonder geweest dat zoiezo

Ik denk dat er niks anders is om te testen! We hebben nog recht op twee pogingen en ik denk dat we maar gewoon verder moeten proberen, zolang mijn gevoel dat nog aangeeft om niet nog op te geven nl.

Zou zeker niet willen klagen want we staan niet met lege handen! Maar die wens is net zo groot voor een tweede.

Bedankt voor jullie reactie!

Lfs

Hey Saar,

Hebben ze je eileiders al eens via een kijkoperatie na gekeken?

Ze hadden bij mij ook alle mogelijke onderzoeken al gedaan.

Maar bij mijn laatste mk in december vorig jaar zag de gyn iets wat er niet hoorde, dit zh had nog niet eerder een echo gemaakt en dus ook nog niet eerder de boel van binnen gezien. Nooit ben ik zo blij geweest met een dergelijk onderzoek, want volgens hem was er iets met mijn rechter eileider. Dus afspraak gemaakt in zh dichterbij huis en aldaar een laparoscopie ondergaan. Wat bleek?

Mijn rechter eileider was al tig keer hevig ontstoken geweest en zat iets van 3 of 4 keer om mijn eierstok gedraaid. Het waren oude ontstekingen met veel vergroeid weefsel, dus ik ben mega blij dat dit is opgevallen en verwijderd, dit zou namelijk een grote oorzaak zijn geweest waardoor ik mijn 9mk's heb gehad en nog geen voltooide zw.

Dus misschien een idee om je daarop te laten onderzoeken?

Verklevingen kunnen ook een oorzaak zijn.

Liefs Pitbull_lady  :love2: